jastarnia bazy naciaganie

Data: 2011-08-29 16:55:37
Autor: marek
jastarnia bazy naciaganie
z duzym zdziwieniem czytam wasze komentarze. jakieś podszywanie i ataki jednych na drugich NIE OTO MI CHODZIŁO . Chciałem w  pokazać jakie zwyczaje panują u tego czy innego instruktora czy w tej czy tamtej bazie , A tu się okazuje że naciąganie na kase i niepotrzebne kursy jest sprawą wtórną dla osobistych wycieczek. Miałem napisać o innych bazach w których byłem ( o jednej gdzie był wypadek śmiertelny pisałem - jak ktoś już zauważył - wcześniej) ale sam już nie wiem . Piszcie o tym co was spotkało w tej czy innej bazie , jak zochował się ten czy tamten instruktor - niech wszyscy wiedzą co ich może spotkać i gdzie warto jechac a gdzie nie

Data: 2011-08-29 09:55:48
Autor: Pszemol
jastarnia bazy naciaganie
"marek" <nurmar7@wp.pl> wrote in message news:5a65.0000037e.4e5ba869newsgate.onet.pl...
[...]

Napisz zatem coś pozytywnego o konkretnej bazie w której nurkowałeś
i byłeś z tego nurkowania zadowolony.

Data: 2011-08-29 17:43:41
Autor: marek
jastarnia bazy naciaganie
> [...]

> wiedzą co ich może spotkać i gdzie warto jechac a gdzie nie

Napisz zatem coś pozytywnego o konkretnej bazie w której nurkowałeś

AAAA o innych bazach w których byłem a więc Akademia Podwodna i Baltik diving będzie w cz 2 i cz 3. Co do Akademii to już coś tam napisałem poszukaj watku.
ALE JAK MOŻECIE COŚ POLECIĆ DO DAWAJCIE JADE ZNOWU WE WRZEŚNIU Ktoś pisał o bazie Cegły i Andrzeja Sali coś wiecie?

Data: 2011-08-30 17:58:28
Autor: andrzej
jastarnia bazy naciaganie

Marku śmiało wal do bazy Andrzeja i wieloryba  Poręby juz chyba tam nie ma ( jak byłem ostatnio to go nie widziałem 0 ale z tego co wiem to on swojej bazy nie ma - podpiął się pod baze Andrzeja i Cegły na helu, ale nie ma tam nic do gadania.
www.nurkowanie-hel-jastarnia pl - chyba taki adres a tel do Andrzeja604-777-383
pozdrawiam