jastarnia bazy naciaganie

Data: 2011-08-30 17:58:28
Autor: andrzej
jastarnia bazy naciaganie

Marku śmiało wal do bazy Andrzeja i wieloryba  Poręby juz chyba tam nie ma ( jak byłem ostatnio to go nie widziałem 0 ale z tego co wiem to on swojej bazy nie ma - podpiął się pod baze Andrzeja i Cegły na helu, ale nie ma tam nic do gadania.
www.nurkowanie-hel-jastarnia pl - chyba taki adres a tel do Andrzeja604-777-383
pozdrawiam

z duzym zdziwieniem czytam wasze komentarze. jakieś podszywanie i ataki
jednych na drugich NIE OTO MI CHODZIŁO . Chciałem w  pokazać jakie zwyczaje

panują u tego czy innego instruktora czy w tej czy tamtej bazie , A tu się

okazuje że naciąganie na kase i niepotrzebne kursy jest sprawą wtórną dla

osobistych wycieczek. Miałem napisać o innych bazach w których byłem ( o

jednej gdzie był wypadek śmiertelny pisałem - jak ktoś już zauważył -

wcześniej) ale sam już nie wiem . Piszcie o tym co was spotkało w tej czy

innej bazie , jak zochował się ten czy tamten instruktor - niech wszyscy

wiedzą co ich może spotkać i gdzie warto jechac a gdzie nie

jastarnia bazy naciaganie