jawno??Ä? - niejawno??Ä?

Data: 2014-02-03 15:09:24
Autor: sqlwiel
jawno??Ä? - niejawno??Ä?
Dzisiaj media bębnią, że sąd zadecydował o jawności sprawy Brunona Kwietnia (ze względu na duże coś-tam społeczne). Jednak zeznania oskarżonego jawne już nie będą.

Czy nie za dużo przypadkiem już tej trzeciej władzy? Sąd sobie może zadecydować, że czarne jest białe?
Jeszcze trochę, a sąd zadecyduje, że chociaż wg kalendarza dzisiaj jest poniedziałek, to tu, na tej sali od 17 do 18:30 będzie wtorek.

Czy damy sobie wcisnąć każdy kit? Czy nie czujecie, że urzędnicy testują Waszą odporność na bodźce?

--

DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2014-02-03 16:25:38
Autor: Stokrotka
jawno??Ä? - niejawno??Ä?

Jeszcze trochę, a sąd zadecyduje, że chociaż wg kalendarza dzisiaj jest
poniedziałek, to tu, na tej sali od 17 do 18:30 będzie wtorek.

Dla sądu i prokuratury to całkiem nic dziwnego.
-Kiedyś pszyszedł do mnie dokument, że posiedzenie odbyło się 15 sierpnia ( już w okresie gdy dzień ten był świąteczny);
-kiedyś pszyszła ręcznie pszedatowana koperta;
- innym razem prokurator stwierdził, że pewnien dokument wpłynął 13 wżeśnia, gdy naprawdę wpłynął 3 wżeśnia, co wiedziałam z pisama w kturym tłumaczyła się policja. Wiadomo, że szło o to by data 3 października załapała się do pszedziału od donos do donos +5.
Więc ja się głowiłam kilka dni dlaczego nie wpisał daty 23 wżeśnia?
Czyżby wiedział , że jestem pszesądna?
Nie, po prostu 23 była niedziela.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy GdakMini1_08