Data: 2009-03-15 00:13:03 | |
Autor: yabba | |
jazda "bez gazu" | |
Użytkownik "Andrzej 'The Undefined' Dopierała" <undefine@pld-linux.org> napisał w wiadomości news:slrngrnvcl.n2v.undefineuc.aramin.one.pl...
Ostatnio sie zastanawialem - jak prawidlowo "dotaczac" sie w korkach? Według mnie nic się nie dzieje. Na 1 lub 2 biegu przy obrotach biegu jałowego silnik nie jest przeciążony przy jeździe po płaskim terenie. Gdy jest podjazd pod wzniesienie, to już czuć, że silnik się "męczy" i wtedy trzeba trochę zwiększyć obroty. -- Pozdrawiam, yabba |
|
Data: 2009-03-14 23:21:42 | |
Autor: Andrzej 'The Undefined' DopieraĹa | |
jazda "bez gazu" | |
Dnia 14.03.2009 yabba <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał/a:
hm... no wlasnie tak myslalem, ale te "2000-2500" obrotow mnieOstatnio sie zastanawialem - jak prawidlowo "dotaczac" sie w korkach? troche zdezorientowalo :) -- Andrzej 'The Undefined' Dopierała Linux && Unix && Network administrator PLD Linux Developer HomePage: http://andrzej.dopierala.name/ Reprezentuję siebie i wyrażam tylko moje zdanie! |
|
Data: 2009-03-15 01:24:03 | |
Autor: yabba | |
jazda "bez gazu" | |
Użytkownik "Andrzej 'The Undefined' Dopierała" <undefine@pld-linux.org> napisał w wiadomości news:slrngrof06.oqa.undefineuc.aramin.one.pl...
Dnia 14.03.2009 yabba <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał/a: Minimum 2000 obrotów to do przyspieszania na 4 lub 5 biegu. Gdy będziesz ciągnął przyczepę lub podjeżdżał pod stromą górę to powinieneś utrzymywać jeszcze większe obroty. -- Pozdrawiam, yabba |
|