jazda bez paska alternatora

Data: 2010-02-23 18:15:47
Autor: J.F.
jazda bez paska alternatora
Użytkownik "P" <piopin@op.pl> napisał w
Czy podjechanie do warsztatu - jakieś pół kilometra - bez paska alternatora - jest dopuszczalne?

Alternatora tak. Ale musisz byc pewny ze napedza tylko alternator.
A czesto cos jeszcze porusza - pompe wody [500m wytrzyma], wspomaganie kierownicy, itp.

No i warto sprawdzic co sie ze starym stalo - moze gdzies tam czeka na mozliwosc zrobienia wiekszych uszkodzen :-)

Pękł, a nie wiem, czy sam jestem w stanie  go wymienić, w citroenie saxo.

Mysle ze dasz ..

J.

jazda bez paska alternatora