jazda na lpg czasami gaśnie

Data: 2010-01-19 20:52:23
Autor: namikk
jazda na lpg czasami gaśnie
Witam,
może ktoś z Was miał podobny przypadek, co może być przyczyną sporadycznego
gaśnięcia auta na lpg (pacjent volvo v40 1.8 115 km,lpg-Sirocco,IV
generacja-sekwencja) po nagłym zatrzymaniu i po chwili ponownym ruszeniu do
przodu lub w sytuacji nagłego zatrzymania się i ponownego ruszenia na
wstecznym?Wiem,że w tym przypadku nie jest to kwestia operowania
sprzęgłem.Na "wskaźniku" poziomu lpg,wygląda tak jakby zawartość gazu
się "huśtała" w zbiorniku: diodki wskazujące jego poziom przez chwilę gasną
do niższego poziomu i po chwili zapalają się znów rosnąc w górę.Jak
zabrakłoby lpg w zbiorniku to jest sygnał dźwiękowy,który o tym informuje i
wtedy można przełączyć na benzynę ręcznie,sygnału nie słychać.Czy to jest
normalny objaw na lpg wynikający z jazdy, czy może jakiś defekt
techniczny,który można jakoś usunąć poprzez regulację?
Auto ma na tej instalacji zrobione ok.1000km, za wszelkie sugestie z góry
dzięki.

Pozdrawiam

Data: 2010-01-20 08:58:03
Autor: gosmo
jazda na lpg czasami gaśnie
Użytkownik "namikk" <namikk@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hj538s$bih$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Pierwszej zimy po zainstalowaniu gazu faktycznie zdarzyło mu się ze 4 razy przy spadających obrotach zgasnąć. Po przeglądzie wszystko wróciło do normy. Podobno tylko wyregulowali i wymienili filtr gazu. Może sobie po prostu zasyfiłem instalkę.

jazda na lpg czasami gaśnie