jazda na zderzaku + oslepianie + wymuszenie pierwszenstwa

Data: 2014-06-09 15:27:20
Autor: Robson
jazda na zderzaku + oslepianie + wymuszenie pierwszenstwa
pouczony grzywną 600zł + koszta (ciekaw jestem ile punktów dostał...).

A to sąd może punkty wlepiać?

Data: 2014-06-09 16:35:46
Autor: J.F.
Użytkownik "Robson"  napisał w wiadomości
pouczony grzywną 600zł + koszta (ciekaw jestem ile punktów dostał...).
A to sąd może punkty wlepiać?

Wedle uznania to nie, ale jak sie dopatrzyl wykroczenia lub kilku, to za kazde sie moga punkty nalezec.

Poza tym nie musi punktami dzielic, moze i uznac winnego stworzenia zagrozenia bezpieczenstwa i PJ na pare miesiecy zabrac.

J.

jazda na zderzaku + oslepianie + wymuszenie pierwszenstwa