jazda pod prad sciezka i pieszy

Data: 2013-04-14 23:01:09
Autor: Jarosław Augustyniak vel Kot Bury
jazda pod prad sciezka i pieszy

Użytkownik "donkey" <donkey@bike.org> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:516b0595$0$26703$65785112@news.neostrada.pl...
Zapierdzielałem sobie z zawrotną prędkością 15km/h na rowerze po ścieżce rowerowej, na której strzałka wskazywała przeciwny kierunek, niż ten w którym się poruszałem, ale co miałem zrobić jak chciałem jechać w tym kierunku? Na mojej drodze szła jakaś grupka pieszych, która obok miała cały chodnik dla siebie, dzwoniłem z daleka, ale nie mieli zamiaru zejść drąc się na mnie, że kierunek jazdy jest tu przeciwny. Kto był większym osłem, ja czy oni?
Rozumiem, że pytasz kto ma większe prawo do łamania prawa?  Pieszy czy rowerzysta? Odpowiadam mechanik czołgowy z racji masy pojazdu.
Złamałeś prawo Ty, złamali i oni. więc byliście wszyscy tam bezprawnie i nie ma co szukać "mniejszego zła".
Jarosław Augustyniak vel Kot Bury

jazda pod prad sciezka i pieszy