jazda pod prad sciezka i pieszy

Data: 2013-04-15 11:32:22
Autor: Andrzej W.
jazda pod prad sciezka i pieszy
W dniu 2013-04-14 21:37, donkey pisze:
Kto był większym osłem, ja czy oni?

Wnerwiają mnie takie osły na Jerozolimskich, człowiek by sobie zjechał z wiaduktu z większym animuszem, ale kurde hamulce musi cisnąć bo mu się jakiś jeden z drugi pchają pod prąd huśtając na boki przy podjeździe.

--
AWa.

Data: 2013-04-15 19:11:59
Autor: Kazimierz Uromski
On 15.04.2013 11:32, Andrzej W. wrote:
[...]

Tutaj największym osłem jest wykonawca który:
a) po jednej stronie DDR jest kiepska - "rozpływająca się" kostka brukowa i barierki w skrajni (tą stroną jak mniemam jechałeś)
b) po drugiej stronie jest kretyńsko kiepska - zakręt 180 o promieniu 0,5m? POD GÓRĘ? To ja dziękuję...

Trasa do centrum "pod prąd" jest złem imho koniecznym bo DDR po drugiej stronie jest skrajnym przykładem niekompetencji i absolutnego braku jakiegokolwiek pomyślunku oraz konsultacji.

Data: 2013-04-16 13:27:27
Autor: Andrzej W.
W dniu 2013-04-15 19:11, Kazimierz Uromski pisze:
[...]

Ja nie twierdzę, że choć metr tej ścieżki jest poprawny, po prostu jest.
Też mnie szlag trafia jak jadę w kierunku centrum, a jak jeszcze się na tym zakręcie trafi gość przycinający radośnie z góry to tragedia gotowa.

--
AWa.

jazda pod prad sciezka i pieszy