jazda próbna lexus - jak wygląda

Data: 2009-10-29 09:49:01
Autor: Robert_J
jazda próbna lexus - jak wygląda
Jak myślicie - zapowiada się jazda z marketoidem na fotelu pasażera? Gdyby ktoś pytał, to chodzi mi o salon w Krakowie.

Myślę że salon nie ma tu znaczenia, na pewno będziesz jechał z kimś z salonu :-). Wiosną mój wspólnik miał taki kaprys, jeździł około godziny...

Myślicie, że zmienią podejście gdy zobaczą, że naprawdę już mam samochód tej marki?

Ale jakie podejście? I do czego? Myślisz że dostaniesz auto na ładne oczy?

jazda próbna lexus - jak wygląda