jazda próbna lexus - jak wygląda

Data: 2009-10-29 10:55:37
Autor: P_ablo
jazda próbna lexus - jak wygląda

Użytkownik "bartekkr" <krabar@gmail.com> napisał w wiadomości news:hca95i$vqn$1news.onet.pl...
 Myślicie, że zmienią podejście gdy zobaczą, że naprawdę już mam samochód tej marki?

W Poznaniu wchodzisz z ulicy i bez problemu mozesz sie przejechac Sc, Ls czy Rx. Nie trzeba wypelniac zadnych formularzy. Generalnie po to te samochody tam stoja a sprzedawca jest od tego jak dupa od srania i nie widze powodu zeby mial odmowic nawet gdybys przyjechal rowerem.

Picasso

Data: 2009-10-29 15:18:48
Autor: Pszemol
"P_ablo" <ooo@op.pl> wrote in message news:hcbovd$fbf$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Prawidłowe podejście... aczkolwiek OP pewnie ma wyrzuty
sumienia bo idzie tam z zamiarem przejechania się a nie
z zamiarem kupna...

Generalnie jazda próbna jest oferowana w celu ułatwienia
klientowi wyboru przy zakupie auta a nie w celu spełniania
kaprysów nastolatków którzy chcą się po prostu jakimś
mercem  czy lexusem przejechać i to najfajniej byłoby gdyby
ktoś im też za benzynę zapłacił i za bardzo nie krzyczał gdy
się pół bieżnika opon na asfalcie zostawi...

jazda próbna lexus - jak wygląda