jazda rowerem

Data: 2012-07-16 17:27:40
Autor: to
jazda rowerem
begin zenekk
mam nadzieje, ze wszyscy "samochodowcy"  zdazyli juz zapoznac sie z
przepisami?

Spadaj na pl.rec.rowery

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-17 00:08:53
Autor: zenekk
jazda rowerem
to jest informacja dla ciebie gamoniu zebys wiedzial jak sie zachowywac na drodze...bo jesli nie umiesz zachowac sie na grupie to pewnie na drodze jest podobnie, wiec takich jak ty trzeba uswiadamiac....

Data: 2012-07-16 22:19:15
Autor: to
jazda rowerem
begin zenekk
to jest informacja dla ciebie gamoniu zebys wiedzial jak sie zachowywac
na drodze...bo jesli nie umiesz zachowac sie na grupie to pewnie na
drodze jest podobnie, wiec takich jak ty trzeba uswiadamiac....

Wróć do szkoły, przygłupie, bo nawet po polsku pisać nie umiesz.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-17 00:34:36
Autor: zenekk
jazda rowerem
i wszystko jasne...
dobranoc
-- -
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na ¶wiecie jest tylu idiotów.
- Stanisław Lem

Data: 2012-07-16 23:30:59
Autor: to
jazda rowerem
begin zenekk
Dopóki nie skorzysta³em z Internetu, nie wiedzia³em, ¿e na ¶wiecie jest
tylu idiotĂłw.

Fakt, Ty jesteĹ› jednym z nich. Troll-analfabeta. Lem siÄ™ w grobie przewraca.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-08-16 21:23:21
Autor: Adam Płaszczyca
jazda rowerem
Dnia Tue, 17 Jul 2012 00:08:53 +0200, zenekk napisał(a):

to jest informacja dla ciebie gamoniu zebys wiedzial jak sie zachowywac na drodze...bo jesli nie umiesz zachowac sie na grupie to pewnie na drodze jest podobnie, wiec takich jak ty trzeba uswiadamiac....

Drogi pedalarzu, w odróżnieniu od Ciebie znam przepisy i wiem jak się
zachowywać na drodze. Ty nadal nie. --
  ___/ /_  ___    Kęszyca Le¶na 51/9, 66-305 Keszyca Le¶na

jazda rowerem