jazda rowerzystow obok siebie

Data: 2009-04-27 10:11:24
Autor: MichałG
jazda rowerzystow obok siebie
franc pisze:
Nie wiem jak innych, ale mnie juz trafia, jak widze rowerzystow ktorzy zamiast jezdzic jeden za drugim elegancko urzadzaja sobie pogaduchy na drodze jadac jeden obok drugiego.
Jazda obok takich "zestawow" jest podwojnie niebezpieczna a wyprzedzanie np. na waskich, gorskich drogach to koszmar.

Dzisiaj obtrabilem takich wlasnie choc wcale nie byla to "niedzielna wyprawa rodzinna" ale dwoch, profesjonalnie wygladajacych (ubrania, rowery, kaski, koszulki za kupe pieniedzy), ale nic nie majacych chyba w glowie blaznow.

Czy to nie jest lamanie przepisow - jazda rowerem obok drugiego cyklisty?

Jest.
Ale nic Ci sie nie stanie jak zwolnisz i wyprzedzisz z bezpiecznym odstępem. Wyobraź sobie, że to jedzie traktor i zaraz bedzie Ci lzej na duszy..... ;_)

Pozdrawiam
Michał

Data: 2009-04-28 01:13:55
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Mon, 27 Apr 2009 10:11:24 +0200, MichałG napisał(a):

Jest.
Ale nic Ci sie nie stanie jak zwolnisz i wyprzedzisz z bezpiecznym odstępem. Wyobraź sobie, że to jedzie traktor i zaraz bedzie Ci lzej na duszy..... ;_)

Tak samo nic się nie stanie, jeśli wjadę pedalarzom w dupki. Niech sobie
wyobrażą, że to mamusia im klapsa dała :>

--
     ___________ (R)

Data: 2009-04-28 08:45:30
Autor: robert
> [...]

Tak samo nic się nie stanie, jeśli wjadę pedalarzom w dupki. Niech sobie
wyobrażą, że to mamusia im klapsa dała :>

A ty sobie wyobraź mury i kraty więzienne.

Data: 2009-04-28 23:38:34
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Tue, 28 Apr 2009 08:45:30 +0200, robert@mailinator.com napisał(a):

Tak samo nic się nie stanie, jeśli wjadę pedalarzom w dupki. Niech sobie
wyobrażą, że to mamusia im klapsa dała :>

A ty sobie wyobraź mury i kraty więzienne.

Za wjechanie w traktor? --
     ___________ (R)

Data: 2009-04-28 11:26:59
Autor: cztery
[...]

Smialo. Wiezienia w Polsce podobno nie sa wcale takie zle.
Czy jak wiekszosc gowniarzy odwazny tylko w gebie ?

Data: 2009-04-28 23:39:06
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Tue, 28 Apr 2009 11:26:59 +0200, cztery napisał(a):

[...]

W odróżnieniu od Ciebie, nie jestem anonimowym trzęsidupkiem, anonimowy
trzesidupku :D

--
     ___________ (R)

Data: 2009-04-29 10:37:02
Autor: cztery
[...]

Ja nikomu nie groze. Nie chodzi o Twoja animowosc w internecie ile o gowniarskie niespelnialne grozby.
Po co rzucac - wjezdzaniem w dupki - skoro i tak nie ma sie odwagi by to zrobic ?

Data: 2009-04-30 01:38:09
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 29 Apr 2009 10:37:02 +0200, cztery napisał(a):

W odróżnieniu od Ciebie, nie jestem anonimowym trzęsidupkiem, anonimowy
trzesidupku :D

Ja nikomu nie groze. Nie chodzi o Twoja animowosc w internecie ile o gowniarskie niespelnialne grozby.

A ja komuś grozę?
Po co rzucac - wjezdzaniem w dupki - skoro i tak nie ma sie odwagi by to zrobic ?

No o co chodzi? mam sobie wyobrazić, że dwóch pedalarzy obok siebie to
traktor, prawda?
No to wyobrażam sobie. I walę w ten traktor. Traktora Ci szkoda?

--
     ___________ (R)

Data: 2009-04-30 21:06:04
Autor: cztery
[...]

Alez mi niczego nie szkoda. Po prostu zrob to zamiast chrzanic. No chyba, ze Ty z tych co - paaaanie ze szfagrem to my nie takie rzeczy robilim.

Data: 2009-05-01 15:46:51
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Thu, 30 Apr 2009 21:06:04 +0200, cztery napisał(a):

No to wyobrażam sobie. I walę w ten traktor. Traktora Ci szkoda?

Alez mi niczego nie szkoda. Po prostu zrob to zamiast chrzanic. No chyba, ze Ty z tych co - paaaanie ze szfagrem to my nie takie rzeczy robilim.

Alez tego nie zrobie, bo to by było przęstepstwo. Za to wylać przez okno
pół litra wody na takich p czemu nie. --

jazda rowerzystow obok siebie