jazda testowa po wymiane napedu i zając :)

Data: 2009-04-30 00:42:00
Autor: Alti
jazda testowa po wymiane napedu i zając :)

Użytkownik "PanAdol" <panadol@poczta.neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gtafh3$qc0$1inews.gazeta.pl...
Takie tam.
Zalozylem nowke did xringa i oczywiscie zebatki. Wyjechalem pol h temu na
test. Mieszkam gdzies 1km od najblizszego lasu. Jak tylko wyjechalem z domu
na mojej ulicy(boczna z kostki) ujrzalem zająca :)
jak to zajac - widzi swiatlo to sie gapi,podjezdzam to troche ucieka. I tak
mialem z 10 min fantastycznej zabawy i na awaryjnych (Wreszcie sie przydal
ten nowy dla mnie w moto wynalazek !!) naprowadzilem go niestety rowniez
przez ruchliwa droge do najblizszego lasu.
Pomachal i wszoku pobiegl do swoich ;)
Dostane jakas nagrode ?? ;)

No chyba na głowę upadłeś że jeszcze miałbyś być nagrodzony. Nagrodę to byś dostał gdybyś wieczór zakończył w takim stylu:
http://gotowanie.onet.pl/7241,0,1,zajac_w_smietanie,ksiazka_przepis.html

Wojtek

jazda testowa po wymiane napedu i zając :)