je*any mbank

Data: 2014-12-08 02:48:18
Autor: rekonkwista24
je*any mbank
taki maj± super hiper zajebisty interfejs użytkownika,
że wysłałem dolary do cinkciarza z konta złotówkowego, zamiast walutowego!!
niech ich szlag trafi!

Data: 2014-12-08 11:31:39
Autor: Budzik
je*any mbank
Użytkownik  rekonkwista24@gmail.com ...

taki maj± super hiper zajebisty interfejs użytkownika,
że wysłałem dolary do cinkciarza z konta złotówkowego, zamiast
walutowego!! niech ich szlag trafi!

Rzeczywiscie łatow jest pomylic konto z ktorego sie wysyła.
Sam byłem zdziwiony jak to zauwazyłem...

Data: 2014-12-08 13:52:07
Autor: Alf/red/
je*any mbank
On 08/12/14 12:31, Budzik wrote:
Rzeczywiscie łatow jest pomylic konto z ktorego sie wysyła.

Łatwo? A jak by¶ to "utrudnił"? Ja tam widzę z którego wysyłam, sprawdzam nie tylko nazwę ale i saldo, i jako¶ nie mylę - a nie tylko OK OK OK.

--
Alf/red/

Data: 2014-12-08 13:59:53
Autor: Budzik
je*any mbank
Użytkownik Alf/red/ fake_1412@ump.waw.pl ...

Rzeczywiscie łatow jest pomylic konto z ktorego sie wysyła.

Łatwo? A jak by¶ to "utrudnił"? Ja tam widzę z którego wysyłam, sprawdzam nie tylko nazwę ale i saldo, i jako¶ nie mylę - a nie tylko OK OK OK.

Robi±c to bardziej intuicyjnym.
Czasami jestem na jednym koncie, wchodze w jakis przelew i samo sie przestawia na inne konto zródłowe.

Data: 2014-12-08 06:53:41
Autor: rekonkwista24
je*any mbank
W dniu poniedziałek, 8 grudnia 2014 14:59:55 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:

Robi±c to bardziej intuicyjnym.
Czasami jestem na jednym koncie, wchodze w jakis przelew i samo sie przestawia na inne konto zródłowe.

No wła¶nie. Prze¶ledziłem cał± sytuację na spokojnie. Mimo, że "wchodzę" przez konto walutowe, to zmienia się konto Ľródłowe na podstawowy mBiznes konto. Barany w ogóle testowały ten swój beznadziejny system? A może celowo taki babol zostawili. 170zł w dupę na spreadzie poszło :(

Data: 2014-12-08 15:56:26
Autor: J.F.
je*any mbank
Użytkownik  napisał w wiadomo¶ci grup
[...]

Nie znasz sie.
To nie jest bug, to jest ficzer :-)

J.

Data: 2014-12-08 06:59:03
Autor: rekonkwista24
je*any mbank
W dniu poniedziałek, 8 grudnia 2014 15:56:28 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

> [...]
>Barany w ogóle testowały ten swój beznadziejny system? A może celowo >taki babol zostawili. 170zł w dupę na spreadzie poszło :(

Ty się nie ¶miej. Dawno nie kl±łem przy komputerze tak gło¶no!

Data: 2014-12-08 19:31:44
Autor: xbartx
je*any mbank
W dniu 08.12.2014 o 15:59, rekonkwista24@gmail.com pisze:

Ty się nie ¶miej. Dawno nie kl±łem przy komputerze tak gło¶no!

Wiem, że raczej ciężko co¶ tu reklamować ale ja bym jednak to im opisał i spróbował reklamować, skoro miałe¶ wymagan± ilo¶ć USD na koncie a wysłałe¶ z PLN co wiadomo, że jest dla Ciebie raczej mniej korzystne. Może co¶ wskórasz, raczej w±tpię ale może ;)

Xenocide

Data: 2014-12-09 05:02:15
Autor: rekonkwista24
je*any mbank
W dniu poniedziałek, 8 grudnia 2014 19:31:45 UTC+1 użytkownik xbartx napisał:

[...]

Szkoda czasu na wieszenie na słuchawce telefonu. Żeby zmniejszyć straty w końcu przeszedłem na hasła SMSowe. Nie będę więcej zamawiał list haseł jednorazowych za 19 zł. Za 2 lata wyjdę na zero.

Data: 2014-12-09 18:17:36
Autor: xbartx
je*any mbank
W dniu 09.12.2014 o 14:02, rekonkwista24@gmail.com pisze:

Szkoda czasu na wieszenie na słuchawce telefonu. Żeby zmniejszyć straty w końcu przeszedłem na hasła SMSowe. Nie będę więcej zamawiał list haseł jednorazowych za 19 zł. Za 2 lata wyjdę na zero.

O ile mi wiadomo, można też teraz mailowo ale 100% pewno¶ci nie mam.

Xenocide

Data: 2014-12-09 18:41:26
Autor: J.F.
je*any mbank
Użytkownik "xbartx"  napisał w wiadomo¶ci
[...]

Preferowany teraz sposob to rozmowa/czat z pracownikiem przez komputer.
Glosowy, czy nawet video.
Co mnie bardzo dziwi, bo tak samo zajmuje jego czas, moze nawet bardziej.

Ale nie - telefony zajete, czaty wolne ... oszczedzaja na liniach czy co ?

J.

Data: 2014-12-08 14:01:43
Autor: Kamil Jońca
je*any mbank
Alf/red/ <fake_1412@ump.waw.pl> writes:

On 08/12/14 12:31, Budzik wrote:
[...]

Łatwo. Zwłaszcza, je¶li co¶ zmieniłe¶ w danych przelewu, to się potrafi
podstawić "domy¶lny" r-k Ľródłowy.
Podobnie, jak we wspólnym koncie może się naglę zmienić "wysyłaj±cy"
przelew w czasie edycji.

KJ

--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/

Data: 2014-12-08 13:23:59
Autor: elmer radi radisson
je*any mbank
On 2014-12-08 11:48, rekonkwista24@gmail.com wrote:

taki maj± super hiper zajebisty interfejs użytkownika,
że wysłałem dolary do cinkciarza z konta złotówkowego, zamiast walutowego!!
niech ich szlag trafi!

Spoko, zaraz juz ktos Ci wyjasni ze interfejs jest ok albo ze sie
niedostatecznie z niego przeszkoliles i problem jest po stronie
uzytkownika, a nie niedopasowania do niego - vide kilka watkow powyzej.

--

memento lorem ipsum

Data: 2014-12-08 07:00:35
Autor: rekonkwista24
je*any mbank
W dniu poniedziałek, 8 grudnia 2014 13:24:04 UTC+1 użytkownik elmer radi radisson napisał:

Spoko, zaraz juz ktos Ci wyjasni ze interfejs jest ok albo ze sie
niedostatecznie z niego przeszkoliles i problem jest po stronie
uzytkownika, a nie niedopasowania do niego - vide kilka watkow powyzej.

Ciekawe jak sprzedawałby się nowy Windows, gdyby jego obsługa wymagała kilkugodzinnego szkolenia, tylko po to, żeby móc w nim zrobić podstawowe operacje...

Powinni głównodowodz±cego projektu tego interfejsu po prostu powiesić na drzewie.

Data: 2014-12-08 07:09:48
Autor: Krzysiek
je*any mbank
W dniu poniedziałek, 8 grudnia 2014 16:00:36 UTC+1 użytkownik rekonk...@gmail.com napisał:

Ciekawe jak sprzedawałby się nowy Windows, gdyby jego obsługa wymagała kilkugodzinnego szkolenia, tylko po to, żeby móc w nim zrobić podstawowe operacje...

zgodnie z nowa dewiza: klient jest zawsze winny

Data: 2014-12-08 16:26:55
Autor: J.F.
je*any mbank
[...]

W sensie ze tak malo ?
Bo przeciez wymaga, nawet wiecej, zalezy jeszcze kto startuje i jakie ma przygotowanie ...

J.

Data: 2014-12-08 16:30:35
Autor: Agnieszka
je*any mbank
Użytkownik <rekonkwista24@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:dc81b344-517f-498c-9723-bbd808ffafc9googlegroups.com...
[...]

Zaczynam dochodzić do wniosku, że ten nowy mbank to dla starych ludzi jest. Ja do¶ć stara jestem, na nowy interfejs przeniosłam się jak tylko pojawiła się taka możliwo¶ć, jego oczojebno¶ć przestała mi przeszkadzać po tygodniu, sporo wodotrysków spodobało mi się jeszcze zanim przeszedł mi oczojebnowstęt, a z przelewami, dodawaniem odbiorców, zakładaniem dodatkowych rachunków i innymi tego typu rzeczami poradziłam sobie bez żadnych szkoleń. Ale może to kwestia różnic w nauczaniu za komuny i współcze¶nie...

Agnieszka

Data: 2014-12-08 16:37:31
Autor: Budzik
je*any mbank
Użytkownik Agnieszka agnieszka@zwawy.pl ...

[...]

Naprawde? Wszystko? Bez zadnego ale?
A zauwazyłas w ogole problem z rachunkiem z ktorego idzie przelew?
Moze masz tylko 1 rachunek i nie masz takiego problemu?

Ale może to kwestia
różnic w nauczaniu za komuny i współcze¶nie...

Tak na pewno. St±d pewnie ta kultura osobista aby co¶ takiego sugerować...

Data: 2014-12-09 09:48:51
Autor: Agnieszka
je*any mbank
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomo¶ci news:XnsA3FDB3245BAA2budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Nie zauważyłam problemu. Jak chcę zrobić przelew to dostaję wybór rachunków w rozwijanej li¶cie, klikam w ten, z którego chcę zrobić przelew i już. Nigdy nie wysłałam z innego rachunku niż chciałam. I owszem, mam więcej niż 1 rachunek.

Agnieszka

Data: 2014-12-09 13:59:56
Autor: Budzik
je*any mbank
[...]

Widac, czytasz bardzo dokładnie.
A ja bym jednak oczekiwał, ze jak jestem na rachunku A i wchodze w przelew to bank przynajmniej mnie poinformował, ze przelew pójdzie z rachunku B.
Bo intuicyjnie to jest ze jak jestem na A to idzie z A - w koncu po cos w ten rachunek wszedłem.

Data: 2014-12-09 18:24:29
Autor: xbartx
je*any mbank
W dniu 09.12.2014 o 14:59, Budzik pisze:

[...]

Zalogowałem się teraz do mBanku. Mam ekonto oraz 4 emaxy. Jeżeli wejdę w dany rachunek i w prawy górnym rogu kliknę wykonaj przelew, to zawsze jako Ľródło mam rachunek w który wszedłem - więc kiedy to się dzieje?

Xenocide

Data: 2014-12-09 11:27:40
Autor: rekonkwista24
je*any mbank
W dniu wtorek, 9 grudnia 2014 18:24:30 UTC+1 użytkownik xbartx napisał:

Zalogowałem się teraz do mBanku. Mam ekonto oraz 4 emaxy. Jeżeli wejdę w dany rachunek i w prawy górnym rogu kliknę wykonaj przelew, to zawsze jako Ľródło mam rachunek w który wszedłem - więc kiedy to się dzieje?

1) Płatno¶ci -> Pulpit
2) Najeżdżam mysz± nad rachunek USD i wybieram 'Przelew własny'
3) Jestem w przelewie. Niby wszystko OK.
4) z lewej wybieram "Za granicę lub przelew walutowy", bo chcę zmienić typ przelewu
5) Z prawej rachunek Ľródłowy przestawia się na domy¶lny

To jest niezgodne z intuicyjno¶ci± interfejsu użytkownika. Tester dał dupy, albo komu¶ się tego nie chciało poprawić.

BTW jest jaki¶ inny sposób na wej¶cie w przelew walutowy dla wybranego wcze¶niej rachunku? Bo ja nie znalazłem.

Data: 2014-12-09 21:49:46
Autor: mx
je*any mbank
On 09/12/2014 20:27, rekonkwista24@gmail.com wrote:

[...]

Konkurencja też nie lepsza, lata temu zgłoszone, nie poprawione. Sync - wybierasz przelew zagraniczny (na 100 % nie w PLN), ale podpowiada Ci się konto złotówkowe, mimo że masz i w eur i w usd. Optima - robisz przelew na powi±zane (na 100% nie w Optimie), ale domy¶lnie masz ten rachunek, nie powi±zany. Warning, jak nie zmienisz bije po oczach, ale to dla banku prostsze niż logika.

Data: 2014-12-10 10:56:57
Autor: Piotr Gałka
je*any mbank

Użytkownik "mx" <mx1@os.pl> napisał w wiadomo¶ci news:5487606a$0$2640$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Do tej pory uważałem, że konkurencja ma lepsz± ofertę a mBank lepszy interfejs.
Teraz jak mBank "poprawił" interface pozostaje jedynie kryterium oferty.
P.G.

Data: 2014-12-09 22:08:53
Autor: xbartx
je*any mbank
W dniu 09.12.2014 o 20:27, rekonkwista24@gmail.com pisze:

[...]

Ja bym to zareklamował i zobaczył co odpowiedz±.

Xenocide

Data: 2014-12-10 08:31:28
Autor: lolekanabolek
je*any mbank
W dniu 2014-12-09 20:27, rekonkwista24@gmail.com pisze:
[...]

w nowym mBanku przy definiowaniu przelewów ustawia się z jakiego domy¶lnego konta ma i¶ć przelew. Pewnie tu leży problem, że będ±c na jednym rachunku wybieraj±c dany przelew zdefiniowany zmienia ci się rachunek domy¶lny, z którego ma i¶ć przelew

Marcin "lolekanabolek"

Data: 2014-12-10 09:18:58
Autor: Piotr Gałka
je*any mbank

Użytkownik "lolekanabolek" <lolekanabolekNOSPAM@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:5487f6d1$0$24489$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Sam nie próbowałem, ale o ile dobrze zrozumiałem to on nie wybiera zdefiniowanego tylko zmienia własny na walutowy.
P.G.

Data: 2014-12-08 17:02:10
Autor: J.F.
je*any mbank
Użytkownik "Agnieszka"  napisał w wiadomo¶ci grup
[...]

Ale przyznaj - nie masz rachunkow walutowych, wiec nie moglo ci sie przytrafic to co koledze ?

A moze i moglo, jesli masz duzo dodatkowych warunkow ... tez kiedys odwrotnie przelew zdefiniowalem i nawet nie wiem kiedy :-)

J.

Data: 2014-12-08 23:26:06
Autor: MarcinF
je*any mbank
W dniu 2014-12-08 o 16:30, Agnieszka pisze:

[...]

Faktycznie, ten interfejs jest dla ambitnych, którzy lubi± klikanie
i przewijanie by odnaleĽć to co w starym interfejsie było widoczne
wyraĽnie i od razu.

Skoro zwykli ludzie zdołali opisać wiele błędów nowego interfejsu,
to osoba tak ¶wietnie wykształcona jak Ty, na pewno też je znajdzie
je¶li tylko zacznie używać wodotrysków.

Data: 2014-12-09 02:09:01
Autor: Kamil Jońca
je*any mbank
MarcinF <marfi@interia.pl> writes:

[...]

Skoro zwykli ludzie zdołali opisać wiele błędów nowego interfejsu,
to osoba tak ¶wietnie wykształcona jak Ty, na pewno też je znajdzie
je¶li tylko zacznie używać wodotrysków.
Ale wskażesz te błędy?
Bo bład opisywany na grupie to ja zauważyłem jeden[1], czyli podmianę
kont. Cała reszta sprowadza się do gustu [2] i przyzwyczajenia.
KJ
[1] - czyli podmiana numerów kont. Sam to zauważyłem i chyba nawet
zgłosiłem mbankowi. Sam zauważyłem troche innych niedoróbek. [2] - czyli oczojebno¶ć i animacje. Owszem mi też się nie podoba, ale
żeby zaraz bł±d?

--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/

Data: 2014-12-09 02:56:16
Autor: Budzik
je*any mbank
Użytkownik Kamil Jońca kjonca@poczta.onet.pl ...

[...]

Np. zagineły przy przeprowadzce zdefiniowane przelewy na koncie gdzie jestem pełnomocnikiem.

Data: 2014-12-09 04:07:56
Autor: Kamil Jońca
je*any mbank
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> writes:

[...]

Pokażesz mi gdzie kto¶ go wcze¶niej opisał? Najlepiej msgid
KJ
--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2014-12-09 08:40:45
Autor: Budzik
je*any mbank
[...]

Wiele tygodni temu opisałem og infolinii składaj±c reklamację.

Data: 2014-12-09 09:59:41
Autor: Kamil Jońca
je*any mbank
[...]

I to się chwali.

Ale moje pytanie było inne. Gdzie kto¶ na tej grupie wskazał błędy w
mbanku. Bo wszyscy się żal± jaki to ten interfejs do dupy i nieużywalny,
ale jak sie zacznie dr±żyć temat, to ... w zasadzie nie ma konktretnych
zarzutów, poza tym, że jest be. Dopiero wczoraj padł KONKRETNY zarzut,
(a Twój drugi), mimo, że "zwykli ludzie zdołali opisać wiele błędów
nowego interfejsu". No więc gdzie tu jest opisane owe "wiele błędów"
KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2014-12-09 11:43:30
Autor: Piotr Gałka
je*any mbank

Użytkownik "Kamil "Jońca"" <kjonca@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:87wq61yz9e.fsfalfa.kjonca...

[...]

Błędy nie maj± nic do jako¶ci interfejsu (błędów po prostu nie ma prawa być i tu nie ma o czym w ogóle dyskutować).
O jako¶ci interfejsu ¶wiadczy wył±cznie to na ile wygodnie i szybko jest wykonać to co się potrzebuje.
Ja używam interfejsu w zasadzie tylko do przelewów i to chcę mieć wygodnie.

Na razie (dzi¶ rano pierwszy raz się zalogowałem bo zmusili) nie odkryłem jak ułożyć odbiorców według mojej kolejno¶ci.
Opłaty za telefon szukam pod T niezależnie od tego, że kiedy¶ odbiorc± była TPSA, potem Dialog, teraz Orange, a za rok ??  i to jest według mnie najwygodniejszy sposób - po to nadaję swoje nazwy abym mógł się nimi posługiwać - czyli według nich mieć ułożon± listę. Według mnie układanie według odbiorców jest bez sensu (odbiorcy za energię, telefon, TV, internet mog± się co jaki¶ czas zmieniać, a te nazwy pozostaj± zawsze aktualne).
Nie nazwę tego błędem. Na razie twierdzę, że nie udało mi się ułożyć w wygodnej dla mnie kolejno¶ci.
Jak to mi się uda (mam nadzieję, że kilkana¶cie minut dzi¶ wieczorem wystarczy aby to znaleĽć) to uznam, że pod tym względem interfejs jest nie gorszy od starego. Jak mi się nie uda to będzie znaczyło, że ostatnia zaleta jak± mBank jeszcze miał w porównaniu z innymi wła¶nie zniknęła.

Podoba mi się, że mogę pozaznaczać ulubione przelewy i mieć je pod ręk±, tylko na razie wygl±da to idiotycznie. Np. 4 wygl±daj± tak samo. Wszystkie do Piotr Gałka i do Meritum. My¶lałem, że po prawej to nazwa banku, ale już widzę, że jest to pocz±tek mojego opisu. Trzeba jako¶ pozmieniać te opisy tylko na ekranie mnóstwo pustego, a fragment pokazywanego opisu przelewu malutki - kogo¶ chyba pogięło.
Abym miał wygodnie muszę tam zmie¶cić i nazwę banku (najlepiej cał±, a nie skrót bo cała od razu się kojarzy) i czy konto moje, czy wspólne i czy ROR czy Oszczędne - czyli muszę poszukać jak się modyfikuje długo¶ć pokazywanego fragmentu.

Napotkałem też na problem tam gdzie się go bym zupełnie nie spodziewał. Jak kliknę w ten skrócony opis to chce mi zrobić przelew, jak kliknę w plusa po prawej to pozwala mi wpisać inny numer rachunku, ale w żadnej sytuacji nie widzę abym mógł zmienić mój opis (już tęsknię do "Modyfikuj" które w starym było zawsze tam gdzie trzeba).
Znalazłem Modyfikuj w Ksi±żce odbiorców ale i tak nie umiem zmienić mojego opisu - jest na szaro na dole razem z numerem rachunku.

Jak na razie nie natkn±łem się na ani jedn± intuicyjn± rzecz i to jest według mnie miara dopasowania interfejsu do mnie lub mnie do interfejsu.
P.G.

Data: 2014-12-09 11:57:25
Autor: Imka
je*any mbank
Dnia Tue, 9 Dec 2014 11:43:30 +0100, Piotr Gałka napisał(a):

[...]
Znalazłem Modyfikuj w Książce odbiorców ale i tak nie umiem zmienić mojego opisu - jest na szaro na dole razem z numerem rachunku.

"jest na szaro na dole razem z numerem rachunku."
Kliknij na tym pasku w strzałeczkę sugerująca combo po prawej (po
najechaniu na nią masz 'Rozwiń szczegóły'.

Pojawi się formatka z opcjami Wykonaj przelew, Edytuj, Usuń.

Z sortem po nazwach własnych chyba trzeba się pożegnać.

--
Imka

Data: 2014-12-09 12:55:13
Autor: Piotr Gałka
je*any mbank

Użytkownik "Imka" <spamtrapimki@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:le3lgpobf1aw.1qldq9uvuyjnd.dlg40tude.net...

"jest na szaro na dole razem z numerem rachunku."
Kliknij na tym pasku w strzałeczkę sugerująca combo po prawej (po
najechaniu na nią masz 'Rozwiń szczegóły'.

Tam gdzie pisałem jest faktycznie na szaro i to co piszesz nie działa, ale .... znalazłem.
Nie ogarniam rzutem oka całości tylko zawsze szczegóły po kolei.
Czytając po kolei znalazłem "Edytuj kontakt" no i szczęśliwy poszedłem dalej a tam jest na szaro.
Trzeba przeczytać stronę do końca a nie wybierać tego, co się wydaje być tym czego się szuka :).

Z sortem po nazwach własnych chyba trzeba się pożegnać.

Czyli co?
Nie mogę sobie wszystkich różnych opłat za syna zgromadzić razem pod jego imieniem z jasnym opisem tylko mam zapamiętywać komu się płaci za basen, komu za rejs Zaruskim, komu za rejs Farurejem, komu za zajęcia teatralne, komu za kurs ratownika itd...
Przecież to była (przynajmniej dla mnie) najważniejsza cecha interfejsu mBanku ułatwiająca robienie przelewów (a 95% (albo więcej) moich działań w interfejsie to wykonanie przelewu).

Czyli stary system był dla tych myślących "za co płacę" a nowy jest dla tych myślących "komu płacę". Musiał ktoś pewnie jakieś badania zrobić i wyszło, że tych drugich jest więcej.

Czyli ostatnie co mnie trzymało przy mBanku (jestem z tych pierwszych) mi zabrali.
P.G.

Data: 2014-12-09 13:34:41
Autor: Imka
je*any mbank
Dnia Tue, 9 Dec 2014 12:55:13 +0100, Piotr Gałka napisał(a):

Trzeba przeczytać stronę do końca a nie wybierać tego, co się wydaje być tym czego się szuka :).

Mało przeczytać - nawet jak NIC nie ma, to należy pojeździć myszą po
całej stronie - a nuż się coś znajdzie (przykład: "dostosowanie paska
finansów do swoich potrzeb", po wejściu na te opcję nic, nawet
kolorystyka, nie wskazuje na to, że cokolwiek można zrobić. Dopiero jak
"siÄ™ najedzie myszÄ…" to kolor linii robi sie w inversie i pojawia siÄ™
napis "modyfikuj").

Z sortem po nazwach własnych chyba trzeba się pożegnać.

Czyli co?
Nie mogę sobie wszystkich różnych opłat za syna zgromadzić razem pod jego imieniem z jasnym opisem

Czyli tak naprawdÄ™ brakuje Ci opcji grupowania odbiorcĂłw przelewĂłw. MoĹĽe
jednak jest, a tylko my nie potrafimy znaleźć? Może ktoś coś wie?
Czyli ostatnie co mnie trzymało przy mBanku (jestem z tych pierwszych) mi zabrali.

A mnie rozbawia możliwość robienia przelewu na fejsa, na komórkę oraz
nazywanie odbiorcy przelewu moim "kontaktem". Po kliknięciu opcji
przelew mam smutny komunikat, ĹĽe nie mam ulubionych odbiorcĂłw, oraz ĹĽe
mogę dodać nowy kontakt lub dodać znajomych z fejsbuka. A ja chcę tylko
zrobić przelew... ;->
 Trudno, jestem staroĹ›wiecka i nie jestem juĹĽ 'targetem' mBanku. I muszÄ™
się z tym pogodzić.

Aczkolwiek jedno muszę odszczekać i oddać im sprawiedliwość - w
ustawieniach jest możliwość odłączenia ikonki mGra ;)

PS. Bardzo przyjazne (moim zdaniem!) grupowanie odbiorcĂłw ma Meritum. --
Imka

Data: 2014-12-09 15:44:04
Autor: Piotr Gałka
je*any mbank

Użytkownik "Imka" <spamtrapimki@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:11vfurgcyig6y$.1ud9t880wxgkg.dlg40tude.net...

Czyli tak naprawdÄ™ brakuje Ci opcji grupowania odbiorcĂłw przelewĂłw. MoĹĽe
jednak jest, a tylko my nie potrafimy znaleźć? Może ktoś coś wie?

Jak kiedyś znajdę to się ucieszę, ale na razie już załatwiłem zamiast na mBank będę pieniądze dostawał na tMobile.
Już od dwu lat miałem zamiar się przenieść (najpierw do Sync), ale możliwość szybkiego wykonania przelewu z listy "po mojemu" mnie trzymała.

PS. Bardzo przyjazne (moim zdaniem!) grupowanie odbiorcĂłw ma Meritum.

Dążę do tego aby mieć w tym samym banku kartę kredytową i kredyt w rachunku (aby jak zapomnę przelać miało się z czego spłacić).
Tak mam w mBanku, ale 5k w rachunku kosztuje 90zł a w tMobile 25zł. Meritum wg mnie nie daje wcale.
Dwa podejścia do AliorSync kończyły się na tym, że działalność gospodarcza nie jest źródłem dochodu akceptowanym do kredytu.
Ale brat zaczął tam coś przelewać raz na miesiąc i sami zadzwonili i już ma i jedno i drugie.

Więc teraz poczekam aż zadzwonią. Muszę tylko zobaczyć, czy wszystkie zgody wyraziłem :)
P.G.

Data: 2014-12-09 16:35:42
Autor: Imka
je*any mbank
Dnia Tue, 9 Dec 2014 15:44:04 +0100, Piotr Gałka napisał(a):

[...]

I dobrze. Nie pasuje - poszukać czegoś co pasuje.

Już od dwu lat miałem zamiar się przenieść (najpierw do Sync), ale możliwość szybkiego wykonania przelewu z listy "po mojemu" mnie trzymała.

A ja proces "migracji" z mBanku rozpoczęłam półtora roku temu. A teraz
tylko się utwierdziłam w przekonaniu że słusznie - to już nie jest bank
dla mnie.
PS. Bardzo przyjazne (moim zdaniem!) grupowanie odbiorcĂłw ma Meritum.

Dążę do tego aby mieć w tym samym banku kartę kredytową i kredyt w rachunku (aby jak zapomnę przelać miało się z czego spłacić).

No patrz, u mnie jest dokładnie odwrotnie - priorytetem są kk w innych
bankach niż ror :) Pamięć na szczęście dopisuje (jeszcze ;)

Tak mam w mBanku, ale 5k w rachunku kosztuje 90zł a w tMobile 25zł. Meritum wg mnie nie daje wcale.

Jest, 1,5%, min. 60 zł rocznie. O ile mówimy o cudzie pt. kredyt
odnawialny w rachunku.

Ale nie o tym chciałam - to wszystko tylko obrazuje jak różne są
zapotrzebowana i oczekiwania klientów. I uważam że przy takiej ilości
banków i ofert (lekko licząc ponad dwadzieścia banków) każdy może
znaleźć coś odpowiedniego dla siebie. Przeszkadzają nam tylko czasem
wrodzony konserwatyzm i lenistwo ;/

[...]

Ponoć Alior kupił Meritum, więc prędzej czy później i tak trafimy do
jednego wora :D

--
Imka

Data: 2014-12-09 18:08:18
Autor: Piotr Gałka
je*any mbank

Użytkownik "Imka" <spamtrapimki@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:zvvehcx7a5is.xbalxgvu0mho$.dlg40tude.net...

No patrz, u mnie jest dokładnie odwrotnie - priorytetem są kk w innych
bankach niĹĽ ror :)

Jaki jest najistotniejszy argument za takim priorytetem?

Nie udało mi się dostać kk w banku gdzie nie mam konta, bo chcą jakieś papiery, a ja nie mam na to czasu.

Jest, 1,5%, min. 60 zł rocznie. O ile mówimy o cudzie pt. kredyt
odnawialny w rachunku.

Tak o odnawialnym (jako ubezpieczenie spłaty w GP), ale chyba rok temu byłem u nich i się pytałem. Z jakiegoś powodu utrwaliłem sobie, że nie mają.
Może kiedyś nie mieli, potem mieli ale jak zapytałem to nie dla mnie.
To wolę celować w 0,5% min 25 zł.

Ponoć Alior kupił Meritum, więc prędzej czy później i tak trafimy do
jednego wora :D

Pokupują się na wzajem aż w końcu wszyscy trafią do jednego wora :)
P.G.

Data: 2014-12-09 21:19:58
Autor: Imka
je*any mbank
Dnia Tue, 9 Dec 2014 18:08:18 +0100, Piotr Gałka napisał(a):

No patrz, u mnie jest dokładnie odwrotnie - priorytetem są kk w innych
bankach niĹĽ ror :)

Jaki jest najistotniejszy argument za takim priorytetem?

Objaw mojej paranoi ;) - jeśli z jakiegokolwiek powodu bank zablokuje
środki na koncie, to teoretycznie zostaną mi kk do użytku. Pokłosie
historyjki jak to beztroskiej parze na wakacjach 'bank wszedł na konto'
i zablokował konto oraz wszystkie karty jakie mieli, debetowe i
kredytowe.
Nie udało mi się dostać kk w banku gdzie nie mam konta, bo chcą jakieś papiery, a ja nie mam na to czasu.

Nawet w Citi? :) ObserwujÄ…c ich oferty na grouponie i czasami naganiaczy
w galeriach, mam wraĹĽenie ĹĽe te karty rozdajÄ… wszystkim, byleby ktoĹ› je
chciał wziąć :)

Ponoć Alior kupił Meritum, więc prędzej czy później i tak trafimy do
jednego wora :D

Pokupują się na wzajem aż w końcu wszyscy trafią do jednego wora :)

Ale co sobie pozwiedzamy inne banki przy okazji to nasze :)

--
Imka

Data: 2014-12-09 15:40:42
Autor: Akarm
je*any mbank
W dniu wtorek, 9 grudnia 2014 21:20:11 UTC+1 użytkownik Imka napisał:
Nawet w Citi? :) Obserwuj±c [...] naganiaczy
w galeriach
W której galerii można ich spotkać?  W galeriach na Trakcie Królewskim bywam często i nie widziałem żadnego naganiacza. Nie mów, że tylko w Muzeum Narodowym. ;)

Data: 2014-12-10 08:32:10
Autor: Imka
je*any mbank
Dnia Tue, 9 Dec 2014 15:40:42 -0800 (PST), Akarm napisał(a):

W dniu wtorek, 9 grudnia 2014 21:20:11 UTC+1 użytkownik Imka napisał:
Nawet w Citi? :) ObserwujÄ…c [...] naganiaczy
w galeriach
W której galerii można ich spotka� W galeriach na Trakcie Królewskim bywam często i nie widziałem żadnego naganiacza. Nie mów, że tylko w Muzeum Narodowym. ;)

Nocozaczłowiek.

.... handlowych.

Lepiej? :)

PS. Taaaaa jest, zdwoję czujność!
--
Imka

Data: 2014-12-10 09:44:58
Autor: Piotr Gałka
je*any mbank

Użytkownik "Imka" <spamtrapimki@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1jjay30pkgqlv$.1fd3mxtbac2rk.dlg40tude.net...
[...]

Podszedłem raz (ze 2 lata temu) do takiego stoiska CiTi w galerii (handlowej).
Wyszło, że wniosek mogę wypełnić od ręki, a PITa potwierdzonego przez US i zaświadczenie z ZUS (a może jeszcze coś) mogę donieść później :).
P.G.

Data: 2014-12-10 13:16:04
Autor: Imka
je*any mbank
Dnia Wed, 10 Dec 2014 09:44:58 +0100, Piotr Gałka napisał(a):

[...]

Dziś minęłam w Arkadii (DC) dziuplę Citi z taką dwójką na baczność u
wejścia, co to wyglądała jakby błagała o to, żeby ktoś do nich podszedł
:)

Wyszło, że wniosek mogę wypełnić od ręki, a PITa potwierdzonego przez US i zaświadczenie z ZUS (a może jeszcze coś) mogę donieść później :).

E tam. Składasz wniosek (no co Ci szkodzi?), na niezbyt dużą kwotę, a
potem jak będą dzwonić i się dopytywać, to powiedz że jednak na
papierkologię nie znalazłeś czasu i mogą Ci dać kartę bez papieru, niech
sprawdzÄ… sobie w BIK. MoĹĽe siÄ™ uda? :)

X lat temu wypelniałam wniosek on line o kartę Citi. Wniosku trzy
strony, w połowie mi się znudziło, zamknęłąm wszystko. Nazwisko i
telefon zdązyłam wpisac - już następnego dnia miałam telefon czy aby na
pewno NIE chcę tej karty... chciałam, przysłali. Wiem, było to X lat temu, przez ten czas weszły rekomendacje różne etc.
ale i konkurencja. Wydaje mi siÄ™ ĹĽe masz szansÄ™ :)

--
Imka

Data: 2014-12-10 14:59:28
Autor: Piotr Gałka
je*any mbank

Użytkownik "Imka" <spamtrapimki@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1l8x12d9ljfxy$.19nv3htfdj55n.dlg40tude.net...

[...]

Zniechęcił mnie Polbank. Mieli fajną, chwaloną tu za przeliczniki kartę. Mieli dobre % na koncie z dzienną kapitalizacją więc miałem tych kont z 50 szt. Dzwonili, namawiali na złożenie wniosku o kk. Dwa razy dałem się namówić (raz komuś z oddziału, raz komuś z centrali), dwa razy: "Analityk mówi nie i ja nie wiem dlaczego.". Potem kiedyś przysłali mi informację, że jako stałemu klientowi mogą mi dać bez dostarczania żadnych dokumentów. Pół roku później byłem w oddziale to się zapytałem. Nie wiedzieli o czym mówię.
Nie mam zamiaru już więcej marnować mojego czasu na składanie wniosków o kk. Jak zadzwonią i załatwią to bezboleśnie to się ewentualnie, łaskawie zgodzę.
P.G.

Data: 2014-12-10 15:08:00
Autor: Imka
je*any mbank
Dnia Wed, 10 Dec 2014 14:59:28 +0100, Piotr Gałka napisał(a):

Zniechęcił mnie Polbank.

Polbank RIP, a o Rajfim to nie ma co mówić.
Ale teraz mowa o Citi :)
Wydaje mi siÄ™, ĹĽe Citi nadal ma nie tyle liberalnÄ… politykÄ™, ile nadal
potrafi indywidualnie "podejść do klienta".
Nie mĂłwiÄ™ ĹĽe do wszystkich, nie mĂłwiÄ™ ĹĽe zawsze i nie mĂłwiÄ™ ĹĽe juĹĽ masz
tam lecieć - ale jak Ci się następnym razem napatoczą to złoż ten
wniosek ;)

--
Imka

Data: 2014-12-11 23:55:29
Autor: Krystek
je*any mbank
W dniu 2014-12-10 15:08, Imka pisze:
Wydaje mi siÄ™, ĹĽe Citi nadal ma nie tyle liberalnÄ… politykÄ™, ile nadal
potrafi indywidualnie "podejść do klienta".

To siÄ™ nazywa elastyczne procedury ;)

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2014-12-09 21:33:22
Autor: mx
je*any mbank
On 09/12/2014 18:08, Piotr Gałka wrote:

Ponoć Alior kupił Meritum, więc prędzej czy póĽniej i tak trafimy do
jednego wora :D

Pokupuj± się na wzajem aż w końcu wszyscy trafi± do jednego wora :)
P.G.

A ten wór.......
..........dziurawy!

Data: 2014-12-09 21:41:33
Autor: mx
je*any mbank
On 09/12/2014 15:44, Piotr Gałka wrote:

D±żę do tego aby mieć w tym samym banku kartę kredytow± i kredyt w
rachunku (aby jak zapomnę przelać miało się z czego spłacić).

Łatwo to obej¶ć, limit mam w Synku, Optima też tu kieruje. kk mam w Citi, Wbk i Bgż.
Ustawiam przelewy przyszłe w Synku na ostatni dzień spłaty. Jak zapomnę wyzerować, tylko groszowe odsetki mi groż±. Dodatkowo firmowy Outlook pilnuje terminów.

Data: 2014-12-10 09:38:33
Autor: Piotr Gałka
je*any mbank

Użytkownik "mx" <mx1@os.pl> napisał w wiadomo¶ci news:54875e7d$0$21544$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tylko, że przelewy id± w jeden dzień _prawie_ zawsze.
Jak kiedy¶ z Polbanku przelewy szły po 3 dni to się okazało, że wszystko OK, że nie ma nigdzie gwarancji, że przelew dojdzie danego dnia.
Już kiedy¶ miałem, że z powodu jakich¶ problemów z systemem przelew nie załapał się na sesję na któr± powinien a niektóre banki (przynajmniej kiedy¶) 3 sesję księgowały na drugi dzień. Nie można wykluczyć, że się po¶liĽnie o dwie sesje lub więcej.

Pomy¶lę jak uda mi się mieć limit w Synku.
P.G.

Data: 2014-12-10 18:17:10
Autor: mx
je*any mbank
On 10/12/2014 09:38, Piotr Gałka wrote:

Pomy¶lę jak uda mi się mieć limit w Synku.
P.G.

Na siłę mi wcisnęli, 20 000 bez opłaty za uruchomienie.

Data: 2014-12-09 19:24:40
Autor: J.F.
je*any mbank
UĹĽytkownik "Imka"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup
[...]

troche jest - szybki filtr - wpisujesz przy kontach odbiorcy "syn", potem w ramce odbiorcy wpisujesz syn, i sie pokazuja wszystkie zawierajace "syn", np corka kasyno  :)

.... ale tak prawde mowiac - nie powinny to byc przelewy cykliczne ?

[...]

W sumie to nawet ciekawe mozliwosci. Powinny byc zaleta, a nie wada .... choc w przypadku FB mysle ze jednak wada :-)

Ale ... fspanialy nowy interfejs, wiem ze moge na telefon, ale *#$@$#, jak ?
Platnosci - nie ma, przelewy - nie ma, do osoby lub firmy ... jest, ale zablokowane, co tu robic ...

J.

Data: 2014-12-09 21:04:36
Autor: Imka
je*any mbank
Dnia Tue, 9 Dec 2014 19:24:40 +0100, J.F. napisał(a):

[...]

O rany - działa! :))
Dzięki!! - nie wpadłam na to, że filtr jest nie tylko po nazwie odbiorcy
ale i po nazwie własnej :)

... ale tak prawde mowiac - nie powinny to byc przelewy cykliczne ?

Nie zawsze da radÄ™ - kwoty zmienne.
Ale ... fspanialy nowy interfejs, wiem ze moge na telefon, ale *#$@$#, jak ?
Platnosci - nie ma, przelewy - nie ma, do osoby lub firmy ... jest, ale zablokowane, co tu robic ...

Płatności - Przelew - Do osoby lub firmy - wpisz kogokolwiek kogo masz w
ksiÄ…ĹĽce kontaktĂłw - odblokuje sie przycisk 'Na numer telefonu'.
Jak dalej działa to nie wiem, bo z saldem zero mam niewielką szansę
przetestować :)

--
Imka

Data: 2014-12-10 10:47:25
Autor: Piotr Gałka
je*any mbank

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:54873e68$0$2653$65785112news.neostrada.pl...

troche jest - szybki filtr - wpisujesz przy kontach odbiorcy "syn", potem w ramce odbiorcy wpisujesz syn, i sie pokazuja wszystkie zawierajace "syn", np corka kasyno  :)

W książce odbiorców rzeczywiście to jest jakaś metoda, choć ja zdecydowanie wolę widzieć całą listę ułożoną tak jak chcę.
Nie zawsze pamiętam jak co nazwałem, ale jak widzę całą listę to nie sprawia mi to kłopotu. Ale moja lista mieściła się w starym na 1,5 strony i dawała się prawie jednym rzutem oka ogarnąć. Komuś kto ma tego znacznie więcej pewnie filtrem lepiej.
Teraz ta sama lista zajmuje 4 strony i jest gorzej rzucić okiem.
Jak z DOSa się przesiadałem na Windows to arkusze, na których często pracuję zaczęły pokazywać na ekranie więcej.
A tu nowy pokazuje mniej. Brawo.
1. Po jaki gwint cała masa pustego między kolejnymi pozycjami. Przecież to wydłuża przewijanie nic nie wnosząc.
2. Nigdy nie wpadłem na to, aby w jednej kolumnie arkusza w kolejnych wierszach na przemian pisać dwie różne informacje. Genialne w swojej prostocie utrudnienie przeglądania listy!

Z powodu tych 4 stron ciekawy wydaje mi się wybór najczęściej używanych i korzystanie z zakładki przelewy.
Tylko tam mam kłopot bo akurat w wybranych byłyby:
Meritum Piotr ROR
Meritum Piotr Oszcz
Aby je rozróżniać muszę poskracać. Mam wrażenie, ze jakiś sadysta zmusza mnie do kombinowania jak na kilku znakach poopisywać wszystkie przelewy, tak, aby łatwo się kojarzyły. Gdyby rzeczywiście ekran był wypełniony taką ilością ważnych informacji, że nie byłoby miejsca bym zrozumiał. Ale jest prawie pusto - nie rozumiem!

... ale tak prawde mowiac - nie powinny to byc przelewy cykliczne ?

Z tych co ja wymieniłem to akurat tylko jedna opłata jest cykliczna (i to nie jest basen).
Poza tym traktowałem to jako przykład różnych opłat (nie koniecznie opłacanych przelewem), gdzie nie muszę (i nie chcę) pamiętać jak się nazywa adresat a mogę i chcę pamiętać za co jest płatność.
P.G.

Data: 2014-12-10 22:01:09
Autor: MarcinF
je*any mbank
W dniu 2014-12-10 o 10:47, Piotr Gałka pisze:
Ale moja lista mie¶ciła się w starym na 1,5
strony i dawała się prawie jednym rzutem oka ogarn±ć. Komu¶ kto ma tego
znacznie więcej pewnie filtrem lepiej.
Teraz ta sama lista zajmuje 4 strony i jest gorzej rzucić okiem.

Mam podobne zdanie, a fatalne wykorzystanie miejsca na ekranie
dotyczy również historii operacji.

Data: 2014-12-11 10:00:03
Autor: Piotr Gałka
je*any mbank

Użytkownik "MarcinF" <marfi@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:m6acan$bg$1node2.news.atman.pl...
[...]

Tam mnie jeszcze nie było:)
P.G.

Data: 2014-12-09 12:08:05
Autor: J.F.
je*any mbank
Użytkownik "Kamil "Jońca""  napisał w wiadomo¶ci
[...]

Program nie musi miec konkretnych zarzutow, zeby byc do d*, moze byc ogolnie do d* :-)

Zarzut ogolny jest np taki, ze wiele rzeczy jest ukrytych. Co powoduje drugi zarzut ogolny, ze interfejs wymaga dlugiej nauki :-)
Upierdliwe przeskakiwanie do pasazu to trzeci ..

Z konkretnych zarzutow - to np pare rzeczy sie pojawia jak najade kursorem nad polem.
A ja ogladam na telefonie, nie mam kursora, ani kolka scroll :-)

No i np w Platnoscia na obszarze kont nie mam przyciskow przelew, historia.
oferty z pasazu obsluguje w ciemno, bo tych trzech kwadracikow malych nie widze, a w zaleznosci gdzie klikne, to sie od razu cos wykonuje.

J.

Data: 2014-12-09 08:40:46
Autor: Budzik
je*any mbank
[...]

I jeszcze:
http://centrumoszczedzania.com.pl/forum/watek,996079,1.html

Data: 2014-12-09 10:04:19
Autor: Kamil Jońca
je*any mbank
[...]

Ale tam pisz±, że trzeba wybrać "ksi±żkę odbiorców" mocodawcy i powinno
być dobrze. Nie jest tak?
KJ

--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/

Data: 2014-12-09 13:59:55
Autor: Budzik
je*any mbank
[...]

Nie wiem.
Na infolinii powiedzieli ze to bł±d ize nie beda go juz naprawiać. :)
Czyzby mbankowy czynnik białkowy również potwierdzał, że nowy interfejs jest na tyle nieintuicyjny ze nawet pracownik banku nie moze sie go nauczyc?

Data: 2014-12-09 20:11:56
Autor: MarcinF
je*any mbank
W dniu 2014-12-09 o 02:09, Kamil Jońca pisze:

Ale wskażesz te błędy?
Bo bład opisywany na grupie to ja zauważyłem jeden[1], czyli podmianę
kont. Cała reszta sprowadza się do gustu [2] i przyzwyczajenia.

Nie twierdziłem, że te błędy s± opisane na tej grupie,
mbank ma swoje forum, to tam toczy się więcej  dyskusji
na temat nowego interfejsu.

http://www.mbank.pl/forum/watek,996600,zestawienie-usterek-i-bledow-zaobserwowanych-w-nowym-systemie-transakcyjnym,1.html

Data: 2014-12-09 21:55:00
Autor: Alf/red/
je*any mbank
On 09/12/14 20:11, MarcinF wrote:
mbank ma swoje forum, to tam toczy się więcej  dyskusji
na temat nowego interfejsu.

O! Fajnie!
A potem ostro w dół...
Autor: Jaromir_Wielki. Naprawdę reprezentant banku powinien się tak nazywać? A może ma Wielki na nazwisko? No może. Ale wspomina koleżankę (szefow±?) mIzaK, więc raczej to nie jest standard Imię_Nazwisko.
Witajcie. Po na prawdę
Naprawdę??? Cholera, trzy (tutaj cztery) słowa i dwa błędy. Ale może warto dać mu szansę.
konstruktywnej i rzeczowej wymianie wiadomo¶ci [...] postanowiłem założyć w±tek, w którym każdy będzie mógł przedstawić zaobserwowane przez siebie usterki
Dopiero po konstruktywnej wymianie wiadomo¶ci (czytaj w korpojęzyku: opieprzu)? Bank, który wręcz promuje (czytaj: na siłę wciska) "dominuj±cy portal społeczno¶ciowy" zastanawia się, czy dać społeczno¶ci możliwo¶ć jakiego¶ dialogu?? Kpiny???
Potem bełkot, informacje informacje, interpunkcja ¶rednia, "Iza obiecała że mEkipa postara się ustosunkować", no zaprawdę porwali mnie takim argumentem.
Przeleciałem wzrokiem w±tek dalej. Ojej, dwie mIzyK, obie ze strony banku, to nie ułatwia. Jaromir do w±tku wstawia oftopy, mimo że sam prosił o dyscyplinę. No ale nic to, szukam jakich¶ informacji "poprawiono to i ¶mo, ale tamto i siamto będzie na talerzy w Q1". Znalazłem jedn± poprawkę: dodanie daty ostatniego logowania (łaaał ale super słita¶ne). A potem poniższe, się załamałem i odpu¶ciłem:
21.08.2014 09:58
blindoln napisał(a):

Dlaczego trwało to 8 miesięcy? Dlatego dlaczego nie trwało to 36
miesięcy. Po prostu teraz znalazł się czas by przeanalizować
potrzeby, zaprogramować i przetestować. Przy obecnych projektach
jaki prowadzi mBank i tak się dziwię, że jest to szybciej niż
póĽniej.

Od razu widać, że obecny skład mRady dobierany był bardzo dokładnie...
To jest woda na młyn mEkipy - równać do gorszych. W firmach, którym zależy nikt nie pociesza wszystkich, że trwało tylko 8 miesięcy, a nie 36, każdy zastanawia się, czy zamiast w 8 miesięcy nie można było tego zrobić w 3 miesi±ce i co można poprawić, żeby następnym razem trwało krócej. Tutaj jak widać filozofia otwierania szampana przy byle okazji jest bardziej popularna.
Druga sprawa - sorry, ale mam gdzie¶ inne projekty mBanku. Do *** z menadżerami, którzy toleruj± wprowadzanie niechlujnie zrobionych lub niedopracowanych projektów uzasadniaj±c to rzekomo ważnymi innymi projektami. System transakcyjny to jest serce banku i nie powinno być nic ważniejszego niż jego maksymalne dopracowanie.
Wreszcie trzecie - od wdrożenia nowego systemu min±ł ponad rok, półtora roku temu karmiono nas bajdurami o tym jak to po roku wszyscy będ± już szczę¶liwi tylko w nowym zajefajnym systemie. To chyba najlepsza ocena dla mBanku - system okazał si na tyle spartaczony, że nie tylko wszyscy nie s± szczę¶liwi, ale na razie klienci Multi i BRE s± w starym, a i klienci mB maj± dostęp do starego systemu. To jest sukces? Moim zdaniem to jest porażka i to ciężka.

Szczerze mówi±c mimo wszystko podziwiam jak efektywne jest to pranie mózgów, które robi± Wam w Łodzi - to faktycznie jest niew±tpliwy sukces mEkipy, że przekonali Was, że porażka jest wspaniałym sukcesem. Tylko czy aby na pewno nie przenosicie się tym samym do wirtualnego ¶wiata mEkipy?....

--
Alf/red/

Data: 2014-12-17 17:31:36
Autor: Luke
je*any mbank
W dniu 2014-12-08 o 16:00, rekonkwista24@gmail.com pisze:

Ciekawe jak sprzedawałby się nowy Windows, gdyby jego obsługa wymagała kilkugodzinnego szkolenia, tylko po to, żeby móc w nim zrobić podstawowe operacje...

W zasadzie taka sytuacja jest przy przesiadce z Win7 na Win8 :) Ale to
na inn± grupę.

L.

Data: 2014-12-19 05:41:12
Autor: Liwiusz
je*any mbank
W dniu 2014-12-17 17:31, Luke pisze:
[...]

na innÄ… grupÄ™.

No i siÄ™ kiepsko sprzedaje :)

--
Liwiusz

Data: 2015-01-03 01:17:43
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
je*any mbank

"Liwiusz" m70aa7$ij4$1@node1.news.atman.pl

[...]

No i się kiepsko sprzedaje :)

Ponoć kolejna wersja Win ma być bezpłatna. :)
Być może dożyjemy wisienek okołookiennych?...

je*any mbank