je*any mbank

Data: 2014-12-08 11:31:39
Autor: Budzik
je*any mbank
Użytkownik  rekonkwista24@gmail.com ...

taki mają super hiper zajebisty interfejs użytkownika,
że wysłałem dolary do cinkciarza z konta złotówkowego, zamiast
walutowego!! niech ich szlag trafi!

Rzeczywiscie łatow jest pomylic konto z ktorego sie wysyła.
Sam byłem zdziwiony jak to zauwazyłem...

Data: 2014-12-08 13:52:07
Autor: Alf/red/
je*any mbank
On 08/12/14 12:31, Budzik wrote:
Rzeczywiscie łatow jest pomylic konto z ktorego sie wysyła.

Łatwo? A jak byś to "utrudnił"? Ja tam widzę z którego wysyłam, sprawdzam nie tylko nazwę ale i saldo, i jakoś nie mylę - a nie tylko OK OK OK.

--
Alf/red/

Data: 2014-12-08 13:59:53
Autor: Budzik
je*any mbank
Użytkownik Alf/red/ fake_1412@ump.waw.pl ...

Rzeczywiscie łatow jest pomylic konto z ktorego sie wysyła.

Łatwo? A jak byś to "utrudnił"? Ja tam widzę z którego wysyłam, sprawdzam nie tylko nazwę ale i saldo, i jakoś nie mylę - a nie tylko OK OK OK.

Robiąc to bardziej intuicyjnym.
Czasami jestem na jednym koncie, wchodze w jakis przelew i samo sie przestawia na inne konto zródłowe.

Data: 2014-12-08 06:53:41
Autor: rekonkwista24
je*any mbank
W dniu poniedziałek, 8 grudnia 2014 14:59:55 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:

Robiąc to bardziej intuicyjnym.
Czasami jestem na jednym koncie, wchodze w jakis przelew i samo sie przestawia na inne konto zródłowe.

No właśnie. Prześledziłem całą sytuację na spokojnie. Mimo, że "wchodzę" przez konto walutowe, to zmienia się konto źródłowe na podstawowy mBiznes konto. Barany w ogóle testowały ten swój beznadziejny system? A może celowo taki babol zostawili. 170zł w dupę na spreadzie poszło :(

Data: 2014-12-08 15:56:26
Autor: J.F.
je*any mbank
Użytkownik  napisał w wiadomości grup
[...]

Nie znasz sie.
To nie jest bug, to jest ficzer :-)

J.

Data: 2014-12-08 06:59:03
Autor: rekonkwista24
je*any mbank
W dniu poniedziałek, 8 grudnia 2014 15:56:28 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

> [...]
>Barany w ogóle testowały ten swój beznadziejny system? A może celowo >taki babol zostawili. 170zł w dupę na spreadzie poszło :(

Ty się nie śmiej. Dawno nie kląłem przy komputerze tak głośno!

Data: 2014-12-08 19:31:44
Autor: xbartx
je*any mbank
W dniu 08.12.2014 o 15:59, rekonkwista24@gmail.com pisze:

Ty się nie śmiej. Dawno nie kląłem przy komputerze tak głośno!

Wiem, że raczej ciężko coś tu reklamować ale ja bym jednak to im opisał i spróbował reklamować, skoro miałeś wymaganą ilość USD na koncie a wysłałeś z PLN co wiadomo, że jest dla Ciebie raczej mniej korzystne. Może coś wskórasz, raczej wątpię ale może ;)

Xenocide

Data: 2014-12-09 05:02:15
Autor: rekonkwista24
je*any mbank
W dniu poniedziałek, 8 grudnia 2014 19:31:45 UTC+1 użytkownik xbartx napisał:

[...]

Szkoda czasu na wieszenie na słuchawce telefonu. Żeby zmniejszyć straty w końcu przeszedłem na hasła SMSowe. Nie będę więcej zamawiał list haseł jednorazowych za 19 zł. Za 2 lata wyjdę na zero.

Data: 2014-12-09 18:17:36
Autor: xbartx
je*any mbank
W dniu 09.12.2014 o 14:02, rekonkwista24@gmail.com pisze:

Szkoda czasu na wieszenie na słuchawce telefonu. Żeby zmniejszyć straty w końcu przeszedłem na hasła SMSowe. Nie będę więcej zamawiał list haseł jednorazowych za 19 zł. Za 2 lata wyjdę na zero.

O ile mi wiadomo, można też teraz mailowo ale 100% pewności nie mam.

Xenocide

Data: 2014-12-09 18:41:26
Autor: J.F.
je*any mbank
Użytkownik "xbartx"  napisał w wiadomości
[...]

Preferowany teraz sposob to rozmowa/czat z pracownikiem przez komputer.
Glosowy, czy nawet video.
Co mnie bardzo dziwi, bo tak samo zajmuje jego czas, moze nawet bardziej.

Ale nie - telefony zajete, czaty wolne ... oszczedzaja na liniach czy co ?

J.

Data: 2014-12-08 14:01:43
Autor: Kamil Jońca
je*any mbank
Alf/red/ <fake_1412@ump.waw.pl> writes:

On 08/12/14 12:31, Budzik wrote:
[...]

Łatwo. Zwłaszcza, jeśli coś zmieniłeś w danych przelewu, to się potrafi
podstawić "domyślny" r-k źródłowy.
Podobnie, jak we wspólnym koncie może się naglę zmienić "wysyłający"
przelew w czasie edycji.

KJ

--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/