jeździłbym, gdyby nie wycieki z nosa ...

Data: 2012-12-03 11:52:22
Autor: kawoN
jeździłbym, gdyby nie wycieki z nosa ...
W dniu 12-12-03 11:47, sklep pisze:
 poprostu kapie mi woda przy szybkim oddychaniu na
zimnie. nie da się tego wytrzeć wysmarkać, bo po 10 sekundach znowu to
samo. Macie jakieś sposoby aby tego uniknąć?

Jak uniknąć to nie wiem.
Dobra rada - nie smarkać w chusteczki - opanować smarkanie z palca
w ziemię :) Metoda oczywiście mniej finezyjna ale bardzo skuteczna
albowiem nie potrzebujemy chusteczek, nie obcieramy sobie nosa,
robimy to szybko i w każdym momencie kiedy da się oderwać 1 rękę
od kierownicy. Przydatne także podczas innych sportów zimowych :)

--
kawoN
-

Data: 2012-12-03 13:46:37
Autor: arturb
On 2012-12-03 11:52, kawoN wrote:
Dobra rada - nie smarkać w chusteczki - opanować smarkanie z palca
w ziemiÄ™ :)

.... w trakcie jazdy.
To najlepszy sposob na oczyszczanie zatok, uwielbiam ten efekt.

Data: 2012-12-03 15:54:29
Autor: kawoN
W dniu 12-12-03 13:46, arturb pisze:

Dobra rada - nie smarkać w chusteczki - opanować smarkanie z palca
w ziemiÄ™ :)

... w trakcie jazdy.

Oczywiście :) Szkoda czasu na zatrzymywanie.
Co prawda trudność wzrasta bo trzeba uwzględnić pęd powietrza :)

To najlepszy sposob na oczyszczanie zatok, uwielbiam ten efekt.

Oj tak :)

--
kawoN
-

Data: 2012-12-03 16:39:02
Autor: Andrzej Ozieblo
W dniu 2012-12-03 13:46, arturb pisze:

To najlepszy sposob na oczyszczanie zatok, uwielbiam ten efekt.

Najlepszy sposob na oczyszczenie zatok, polecany przez laryngologow (mam ich w rodzinie mnostwo) to mocno nieeleganckie wciaganie sluzu i jego polykanie, ew. wypluwanie. ;)

Data: 2012-12-04 09:29:43
Autor: Titus Atomicus
je¼dzi³bym, gdyby nie wycieki z n osa...
In article <k9ig3r$ih1$1@srv.cyf-kr.edu.pl>,
 Andrzej Ozieblo <ypoziebl@cyf-kr.edu.pl> wrote:

> [...]

Najlepszy sposob na oczyszczenie zatok, polecany przez laryngologow (mam ich w rodzinie mnostwo) to mocno nieeleganckie wciaganie sluzu i jego polykanie, ew. wypluwanie. ;)

Obrzydiwe (zwlaszcza to pierwsze).
W moim przypadku pomoglo nurkowanie.
Przy pierwszym glebszym nurze (tak z 15 m) wyplynela cala zawartosc zatok i od tamtej pory nie mam juz z tym problemow.
--
TA

Data: 2012-12-06 16:47:37
Autor: kawoN
W dniu 12-12-04 09:29, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

Obrzydiwe (zwlaszcza to pierwsze).

Faktycznie, ale chyba skuteczne i nieinwazyjne.

W moim przypadku pomoglo nurkowanie.
Przy pierwszym glebszym nurze (tak z 15 m) wyplynela cala zawartosc
zatok i od tamtej pory nie mam juz z tym problemow.

Tu akurat dysponuje przyk³adami, gdzie z powodów anatomicznych
leczenie nosa,zatok nurkowaniem skoñczy³o siê albo zakazem
zanurzania wody albo prawie ca³kowit± utrat± s³uchu...

--
kawoN
-

jeździłbym, gdyby nie wycieki z nosa ...