jebane złodzieje PiS

Data: 2010-07-10 23:18:14
Autor: Gdzie EUR waluta obiecana do 2009
jebane złodzieje PiS
przez nich urzędniczo-rządowo-prawnicze kurwy kradną 40% mojej pensji co miesiąc z powodu dewaluacji PLN z 3 PLN za 1 EUR do 4,60 a obecnie 4,20 PLN.

Jak ja was skurwysyny z PiS, LPR, Samoobrony i SLD nienawidzę
pojebańcy wy pierdoleni, kolaboranty rzydowskie.
Tfu!

Data: 2010-07-11 02:39:35
Autor: Auslaender
jebane złodzieje PiS
Wyluzuj, posrany dupku. Nie ważne z jakiej politycznej strony nadajesz. To co piszesz jest prymitywne i żałosne, nie zauważyłeś? Spadaj do łóżeczka, przykryj się kołderką, razem z główką i już nigdy więcej nie siadaj do komputera. Mamusia wynagrodzi ci to głaszcząc cię po główce. , mój ty nieszczęśliwy debilku.. Kiedyś takich mutantów jak ty kładło się do worka wraz z kilkoma ciężkimi kamieniami i wrzucało się to do rzeki. Dzisiaj, niestety, mamy ochronę praw człowieka. Tylko czy aby na pewno spełniasz warunki definicji: człowiek ?

Data: 2010-07-11 02:40:36
Autor: Auslaender
jebane złodzieje PiS