jebany debil minister Sawicki w TVP1

Data: 2011-03-28 20:01:52
Autor: PiS obiecal walute EUR w Polsce od 2009
jebany debil minister Sawicki w TVP1
w tym temacie tyle
jeśli CHUJ Sawicki kupi miłość niech kupuje ale nie dajcie mu więcej NA TO niż mnie SKURWYSYNY POLSKIE BANDZIORY PIERDOLONE ZE WSI, KRYMINALIŚCI i nie z moich pieniędzy!!!
Cukier w Polsce dwa razy droższy niż w Niemczech, Pensje Polaków trzy razy niższe niż w Niemczech na niby "pokonanych w II wojnie światowej"
Ta pierdolona historia to jebane żydowskie i bandyckie kłamstwa i nic więcej. Dlaczego dzieci polskie muszą się tego zakłamanego kaczyńskiego kurestwa uczyć?
zawsze SKURWIELE WYGRYWALI

żeby wam dzieci pozdychały skurwysyny ze wsi i mafii za lata mojego cierpienia w pierdolonym kraju zwanym piekłem Europy = POLSKA!!!
żeby wam mordy wykręciło wy psy pierdolone współpracujące z mafiami!!!

jebany debil minister Sawicki w TVP1