Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   jechałem autem znajomego...

jechałem autem znajomego...

Data: 2010-02-22 02:22:33
Autor: Moon
jechałem autem znajomego...
limken wrote:
no i zaciekawiły mnie dwa objawy
1. puszczam gaz i auto ciągnie do lewej
2. naciskam hamulec i kierownica przestawia się zawsze o ten sam kąt
(powiedzmy 5-10st)
puszczenie hamulca na biegu - kierownica wraca, wciskamy hamulec -
kierownica znów skręca

czy te objawy są połączone czy 1 to zawieszenie, 2 to hamulece
(klocki, regulator ?)

któryś sworzeń wykończony.
hamulce nic tu nie mają do rzeczy.

moon

Data: 2010-02-22 08:31:50
Autor: grzech
jechałem autem znajomego...
któryś sworzeń wykończony.
hamulce nic tu nie mają do rzeczy.

Może też być zbieżność. W zeszłym roku po wymianie "gratów" w zawieszeniu,
mechanik ustawił zbieżność "na oko" i też były takie objawy. Po dokładnym ustawieniu, przeszło.


grzech
nyska

Data: 2010-02-22 09:35:25
Autor: limken
jechałem autem znajomego...
grzech wrote:
któryś sworzeń wykończony.
hamulce nic tu nie mają do rzeczy.

Może też być zbieżność. W zeszłym roku po wymianie "gratów" w
zawieszeniu, mechanik ustawił zbieżność "na oko" i też były takie
objawy. Po dokładnym ustawieniu, przeszło.

na ucho jakieś tuleje stukają

znajomy mówi, że ma problem ze zbieżnością
bo z tyłu jedno koło jest nie do wyprostowania
poprosze go o dokładne dane z pomiarów

co się wtedy wymienia - wahacz?

--
limken polimken

Data: 2010-02-22 12:09:54
Autor: bratPit[pr]
jechałem autem znajomego...

któryś sworzeń wykończony.
hamulce nic tu nie mają do rzeczy.

Może też być zbieżność. W zeszłym roku po wymianie "gratów" w
zawieszeniu, mechanik ustawił zbieżność "na oko" i też były takie
objawy. Po dokładnym ustawieniu, przeszło.

na ucho jakieś tuleje stukają

jeżeli cokowiek stuka to najpierw trzeba to wyeliminować, żeby można było coś powiedzieć IMO,

znajomy mówi, że ma problem ze zbieżnością
bo z tyłu jedno koło jest nie do wyprostowania
poprosze go o dokładne dane z pomiarów

co się wtedy wymienia - wahacz?

zależy od konstrukcji zawieszenia, często bywało takie 'zukosowanie koła' przy sztywnych belkach, ale i na to była rada, można wówczas poradzić sobie podkładkami pomiędzy belkę a czop piasty, wówczas cała geometria wychodzi "na zielono" tylko ...komu by się chciało kombinować :/
brat

jechałem autem znajomego...

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona