jeden monitor +2 kompy

Data: 2009-07-03 19:38:48
Autor: tg
jeden monitor +2 kompy
"ToMasz" <twitek4@gazzeetta.pl> wrote in message news:h2lhjn$sio$1news.interia.pl...
Potrzebuje najtanszego rozwiazania umożliwiającego oglądanie obrazu z 2
komputerów na jednym monitorze.

na 100% sprzetowo?

drugi komp, myszki i klawiatury niema.

i (tym bardziej) dlaczego sprzetowo?

a na temat - zamiast kvm moze rozgaleznik z przelacznikiem?

Data: 2009-07-03 21:59:29
Autor: ToMasz
jeden monitor +2 kompy
tg pisze:
"ToMasz" <twitek4@gazzeetta.pl> wrote in message
Potrzebuje najtanszego rozwiazania umożliwiającego oglądanie obrazu z 2
komputerów na jednym monitorze.

na 100% sprzetowo?
Tak

drugi komp, myszki i klawiatury niema.

i (tym bardziej) dlaczego sprzetowo?

a na temat - zamiast kvm moze rozgaleznik z przelacznikiem?

Jakiś namiar prosze. nie widziałem takiego urządznia, a przydałoby sie!

ToMasz

Data: 2009-07-03 23:27:10
Autor: tg
jeden monitor +2 kompy
"ToMasz" <twitek4@gazzeetta.pl> wrote in message news:h2lms8$2qc$2news.interia.pl...
Jakiś namiar prosze. nie widziałem takiego urządznia, a przydałoby sie!

widzialem jakis czas temu na allegro, zarowno d-sub jak dvi-d,
ale jakos teraz nie umiem znalezc wiec obawiam sie ze byl to
jakis dziwny wynalazek (rozgaleziony kabel z jednym przelacznikiem,
zasilany z usb afair)

w kazdym razie jezeli chcesz sam obraz, bez myszki i klawiatury to
kable mozesz zastosowac najzupelniej normalne
dedykowane roznia sie tym ze maja od razu dodatkowo 2*ps2

jeden monitor +2 kompy