jeden monitor +2 kompy

Data: 2009-07-06 22:17:44
Autor: Michal AKA Miki
jeden monitor +2 kompy
Użytkownik "ToMasz" <twitek4@gazzeetta.pl> napisał w wiadomości news:h2lhjn$sio$1news.interia.pl...
witam

Potrzebuje najtanszego rozwiazania umożliwiającego oglądanie obrazu z 2
komputerów na jednym monitorze. drugi komp, myszki i klawiatury niema.
Znalazłem przełącznik KVM, ale straszą mnnie ze jakieś specjalne kable
vga są potrzebne. prawda to?

Problemem są oczywiście finanse. jak mam zapłacić za kvm20zł, 2 kable po
25zł + przesyłka, to.... zastanawiam sie nad przechodzonym LCD 15" - też
by było dobrze. (niestety przechodzony CRT 15" sienie zmieści.)

W pewnym zakresie zamiast klasycznego KVMa mozesz uzyc monitora z dwoma wyjsciami video (najczesciej jest to RGB + DVI) oraz hubem USB.
Takie monitory produkuje np. DELL.
Oczywiscie warunkiem jest, zeby twoje komputery byly w stanie supportowac klawiature i myszke po USB.

Pozdrawiam
Michal

jeden monitor +2 kompy