jeden numer, wiele urządzeń

Data: 2017-01-01 15:40:30
Autor: yuras
jeden numer, wiele urządzeń
Hejka,

Czy ktoś porównywał między sieciami kto ma lepsze oferty numeru z internetem dla użytkownika paru urządzeń - potrzebuję jedną kartę do telefonu, drugą do tableta i trzecią do smartwatcha ... jeden numer ale w paru urządzeniach - netu jak najwięcej :)

dzięki
yuras

Data: 2017-01-01 17:16:20
Autor: ToMasz
jeden numer, wiele urządzeń
Czy ktoś porównywał między sieciami kto ma lepsze oferty numeru z
internetem dla użytkownika paru urządzeń
wogóle nie słyszałem o czymś takim

- potrzebuję jedną kartę do
telefonu,
jasna sprawa
drugą do tableta
w sensie ktoś będzie do Ciebie na ten numer telefonował?
i trzecią do smartwatcha ...
i w smart watchu też netu?
jeden numer ale
w paru urządzeniach - netu jak najwięcej :)
teraz możesz mieć net:
100 giga za 9zł
100 giga na miesiąc za ok 17zł, ale lte
40-120giga za 29zł w nju
reszty nieznam

Data: 2017-01-01 18:51:08
Autor: Sebastian Biały
jeden numer, wiele urządzeń
On 2017-01-01 17:16, ToMasz wrote:
100 giga za 9zł
100 giga na miesiąc za ok 17zł, ale lte

Rzuć jakąs wskazówką gdzie szukać.

Data: 2017-01-01 18:52:10
Autor: Sebastian Biały
jeden numer, wiele urządzeń
On 2017-01-01 17:16, ToMasz wrote:
100 giga za 9zł
100 giga na miesiąc za ok 17zł, ale lte

Rzuć jakąs wskazówką gdzie szukać.

Tzn to pierwsze to pewno Play, ale mnie interesuje to drugie.

Data: 2017-01-01 18:58:50
Autor: ToMasz
jeden numer, wiele urządzeń
On 2017-01-01 17:16, ToMasz wrote:
100 giga za 9zł
100 giga na miesiąc za ok 17zł, ale lte

Rzuć jakąs wskazówką gdzie szukać.

Tzn to pierwsze to pewno Play, ale mnie interesuje to drugie.

rbm5 albo rbm9. jeśli masz conajmniej 30zł na koncie to dostajesz co miesiąc 100gb. tyle że po 3 miesiącach kasa jest "blokowana" znaczy trzeba doładować 3m-50zł

ToMasz

Data: 2017-01-06 19:10:50
Autor: PlaMa
jeden numer, wiele urządzeń
W dniu 2017-01-01 o 18:58, ToMasz pisze:

rbm5 albo rbm9. jeśli masz conajmniej 30zł na koncie to dostajesz co

można to jeszcze gdzieś dostać?

Data: 2017-01-01 22:48:27
Autor: yuras
jeden numer, wiele urządzeń
W dniu 01.01.2017 o 17:16, ToMasz pisze:
Czy ktoś porównywał między sieciami kto ma lepsze oferty numeru z
internetem dla użytkownika paru urządzeń
wogóle nie słyszałem o czymś takim

nie da się nigdzie dostać trzech/czterech kart sim do jednego numeru z jednym rachunkiem ?

- potrzebuję jedną kartę do
telefonu,
jasna sprawa
drugą do tableta
w sensie ktoś będzie do Ciebie na ten numer telefonował?

tak ... zwłaszcza jak masz w uchu sluchawke bluetooth (np. Q26) i pracujesz na tablecie to rewelka ...

Co do smartwatchy to mam dwa - i też można na nie dzwonić, gdyby miały w środku karty sim :(

Data: 2017-01-02 16:18:22
Autor: J.F.
jeden numer, wiele urządzeń
Użytkownik "yuras"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5cfe775c-873d-799d-a559-17ab840fe592@o2.pl...
[...]

Jedna Era miala usluge Tandem, dzialalo to troche inaczej, i tylko dwa simy.

Swoja droga - dziwne, ze sie nie dorobily sieci takich uslug, chocby jakis serwis czy hotlline.
Nie bylo zapotrzebowania, czy oferowali inne rozwiazania, za prawdziwe pieniadze ?

drugą do tableta
w sensie ktoś będzie do Ciebie na ten numer telefonował?
tak ... zwłaszcza jak masz w uchu sluchawke bluetooth (np. Q26) i pracujesz na tablecie to rewelka ...

A telefon w tym czasie co robi ?

Bo sluchawka moze sie laczyc z telefonem w kieszeni :-)

Co do smartwatchy to mam dwa - i też można na nie dzwonić, gdyby miały w środku karty sim :(

A maa gniazda na sim ?

I to chyba troche niewygodne - i trzymanie (znow trzeba sluchawke BT), i pojemnosc baterii..

J.

Data: 2017-01-07 21:29:29
Autor: Przyjazny
jeden numer, wiele urządzeń
On 2017-01-02 15:18, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Mają i oferują różne tego typu rozwiązania za różne pieniądze. Popatrz
np. tu: http://www.plus.pl/b2b/uslugi/vpbx

Data: 2017-01-01 22:35:53
Autor: masti
jeden numer, wiele urządzeń
yuras wrote:

[...]

z jednym rachunkime bez problemu.
z jednym numerem nie słyszałem

Data: 2017-01-02 18:31:19
Autor: ToMasz
jeden numer, wiele urządzeń
W dniu 01.01.2017 o 23:35, masti pisze:
yuras wrote:

[...]

to się da rozwiązać inaczej. kilka kart, z przekierowaniem na jeden numer. no i w wielu przypadkach karta z netem plus karta z rozmowami będą tańsze niż wszystko w jednym.
ToMasz

Data: 2017-01-02 18:59:07
Autor: masti
jeden numer, wiele urządzeń

yuras wrote:

[...]

tylko w ogóle nie rozumiem sensu posiadania jednego numeru w kilku
urządzeniach. Ktoś do Ciebie dzwoni i odzywa się 5 urządzeń? bezsensu

Data: 2017-01-02 20:28:09
Autor: z
jeden numer, wiele urządzeń
W dniu 2017-01-02 o 19:59, masti pisze:
tylko w ogóle nie rozumiem sensu posiadania jednego numeru w kilku
urządzeniach. Ktoś do Ciebie dzwoni i odzywa się 5 urządzeń? bezsensu

W Erze to działało podobno tak że odzywał się ten telefon z którego ostatnio dzwoniono.
Jeden jakiś "hamer" na budowę a inny patelniany smartfon do biura i domu :-)

Data: 2017-01-03 09:32:02
Autor: ToMasz
jeden numer, wiele urządzeń
W dniu 02.01.2017 o 20:28, z pisze:
[...]

:-)
oki. wstaję od biurka, ubieram ogrodniczki, łapię rękawice robocze i patrze na DWA telefony. który będzie zadzwonił? iPhone czy hammer? biorę hamera ale muszę komuś puścić dzwonek żeby "system" działał.
Zajebista sprawa. Dziękuję
To ja juz wole swój system. kupuje drugi numer, ustawiam przekierowanie   i mam św. spokój. drugi numer śmiało podaje w ogłoszeniach, olxach i innych. JAk się trafi jakiś upierdliwiec numer leci do kosza.

ToMasz

Data: 2017-01-03 09:35:05
Autor: Liwiusz
jeden numer, wiele urządzeń
W dniu 2017-01-03 o 09:32, ToMasz pisze:
[...]

Ten, który jest w danej chwili włączony, a jeśli włączone są dwa - ten, który ustawiliśmy jako taki, co ma dzwonić.

 iPhone czy hammer? biorę
hamera ale muszę komuś puścić dzwonek żeby "system" działał.

Albo kodem.

Zajebista sprawa. Dziękuję

Znasz lepszą alternatywę, Szerloku?

To ja juz wole swój system. kupuje drugi numer, ustawiam przekierowanie
 i mam św. spokój. drugi numer śmiało podaje w ogłoszeniach, olxach i

Chujowa opcja. Chcesz z tego drugiego zadzwonić i dzwonisz jakimś nieznanym dla znajomych numerem. Albo nawet znanym, a oni potem oddzwaniają, jak akurat używasz drugiego numeru.

innych. JAk się trafi jakiś upierdliwiec numer leci do kosza.

Ja o zupie, ty o dupie...

--
Liwiusz

Data: 2017-01-03 17:45:09
Autor: re
jeden numer, wiele urządzeń

Użytkownik "ToMasz"

[...]

-- -
Czyli jak ustawiasz te telefony by każdy, który zabierzesz zadzwonił ? I dzwonił do kogoś tym samym numerem zwrotnym ?

Data: 2017-01-03 23:10:21
Autor: Andrzej
jeden numer, wiele urządzeń
ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl> wrote:

oki. wstaję od biurka, ubieram ogrodniczki

W co je niby ubierasz, i po co?

który będzie zadzwonił?

Nie wiem, który będzie zadzwonił. Nie wiem nawet, co to znaczy.

Data: 2017-01-04 10:40:00
Autor: Liwiusz
jeden numer, wiele urządzeń
W dniu 2017-01-03 o 23:10, Andrzej pisze:
ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl> wrote:

oki. wstaję od biurka, ubieram ogrodniczki

W co je niby ubierasz, i po co?

który będzie zadzwonił?

Nie wiem, który będzie zadzwonił. Nie wiem nawet, co to znaczy.

Testu turinga byś nie przeszedł...

--
Liwiusz

Data: 2017-01-06 08:18:49
Autor: Andrzej
jeden numer, wiele urządzeń
Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

oki. wstaję od biurka, ubieram ogrodniczki
W co je niby ubierasz, i po co?
który będzie zadzwonił?
Nie wiem, który będzie zadzwonił. Nie wiem nawet, co to znaczy.
Testu turinga byś nie przeszedł...

"Turinga" pisze się dużą literą, niemądry liwiuszu.
Czyżbyś ty go przeszedł, i próbujesz pochwalić się swoim jedynym
osiągnięciem życiowym?

Data: 2017-01-06 14:10:49
Autor: ddddddddddddd
jeden numer, wiele urządzeń
W dniu 03.01.2017 o 09:32, ToMasz pisze:
[...]

zmień robotę zza biurka na budowlankę to się przekonasz.
Ja noszę S5 na budowę, akurat telefon dość odporny bo już kilka razy spadł, ale się niszczy - jakbym miał wybór, to bym przy ciężkich robotach używał czegoś topornego, a poza - normalny telefon. Pracownik też mógłby mieć drugą kartę włożoną do roboczego dualsima - dzięki czemu nosiłby na budowę tylko jeden telefon, a nie jak teraz - dwa.

Łukasz

jeden numer, wiele urządzeń