jeden wlasciciel dzialki - wspolwlasnosc, kredyt

Data: 2009-12-28 16:53:19
Autor: Boombastic
jeden wlasciciel dzialki - wspolwlasnosc, kredyt

Użytkownik "Darek" <darek__0@op.pl> napisał w wiadomości news:hh8tic$9qa$1news.onet.pl...
crosspost - pl.soc.prawo; pl.misc.budowanie

Witam

Na poczatek, krotki opis sytuacji.

Ponad rok temu zakupilem dzialke z warunkami zabudowy
(ja jestem jej jedynym wlascicielem).  W tej chwili staram sie
o pozwolenie budowlane - rowniez wylacznie na moja osobe,
poniewaz WZ, sa wydane rowniez na mnie.
[cut]

Sprawa jest prosta. Albo darowizna, albo rozszerzenie wspólności majątkowej. Własność jest okreslona w księdze wieczystej, więc nie ma znaczenia czy zrobisz to teraz, czy po rozpoczęciu budowy, bo i tak dotyczy to tej samej nieruchomości (jest jednak księga wieczysta dla działki i domu).

jeden wlasciciel dzialki - wspolwlasnosc, kredyt