jedna firma, dwa konta w roznych bankach, mozna tak?

Data: 2009-06-22 15:02:18
Autor: Tristan
jedna firma, dwa konta w roznych bankach, mozna tak?
W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 22 czerwiec 2009 14:09 (autor Michał publikowane na pl.soc.prawo.podatki, wasz znak: <h1ns91$md4$1@inews.gazeta.pl>):

chcialbym otworzyc konto w mbanku, ale jednoczesnie uniknac latania po
urzedach i zmian numerow konta. czy ,moge miec stare konto jako glowne
itp. a korzystac z nowego?

Zastanów się nad Aliorem. mBank nieco od niego odstaje na gorsze. Osobiście
mam mBank i zastanawiam się nad zmianą. Skoro już masz zmieniać, to nie ma
co się zastanawiać wg mnie, Alior tańszy i ma lepsiejszy system (np.
wyszukiwanie wg kontrahentów). --
Tristan

Data: 2009-06-22 15:50:06
Autor: Michał
[...]

dzieki za informacje, szczerze mówiąc nie przyglądałem się za bardzo
ofertom, a w mbanku o ile pamiętam było wsystko za darmo a tam tez mam
prywatne:) obroty na koncie beda dosc male pewnie kilka tys miesiecznie, a
saldo pewnie przewaznie zerowe - wplata od klienta i od razu wyplata:) tak
czy inaczej zerkne do aliora,
pozdrawiam
michal __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4177 (20090622) __________

Data: 2009-06-22 16:13:59
Autor: Tristan
jedna firma, dwa konta w roznych bankach, mozna tak?
W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 22 czerwiec 2009 15:50 (autor Michał publikowane na pl.soc.prawo.podatki, wasz znak: <h1o262$kg2$1@inews.gazeta.pl>):

dzieki za informacje, szczerze mówiąc nie przyglądałem się za bardzo
ofertom, a w mbanku o ile pamiętam było wsystko za darmo a tam tez mam
prywatne:)

No jak masz prywatne, to kwestia zastanowienia się. Bo w mBanku przelewy są
płatne, w Aliorze nie. I mBank ma MSZ gorszy system transakcyjny, zwłaszcza
teraz, jak go skopali ekstremalnie z wyglądem i logiką, a nie dołożyli
podstawowych operacji, jak szukanie wg kontrahentów czy Generowanie
Poprawnego CSV. W Aliorze konto osobiste kosztuje 3zł miesięcznie, a firmowe darmowe jest. w mBanku osobiste jest darmo, ale przelewy kosztują z biznesowego. Więc jak
się robi 3 przelewy miesięcznie, to Alior wychodzi tak samo.
obroty na koncie beda dosc male pewnie kilka tys miesiecznie, a saldo pewnie przewaznie zerowe - wplata od klienta i od razu wyplata:)

No to jak często, to taniej Alior, bo każda wypłata to 1zł. Ale Alior-mBank
nie poleci online oraz darmowych jest chyba 20 przelewów miesięcznie. Ale
to i tak o 20 więcej niż mBank.
__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur
wirusow 4177 (20090622) __________

A po co to dołączasz?

Reklamom mówimy stanowcze nie. --
Tristan

Data: 2009-06-22 16:49:48
Autor: Michał
[...]

Samo sie dołączało, zaraz zrobie jakas korekte ustawien,
pozdrawiam
Michał __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4178 (20090622) __________

Data: 2009-06-22 17:46:34
Autor: Maciek
Michał wrote:

[...]

Nie zrobiłeś!

--
Maciek

Data: 2009-06-22 19:23:29
Autor:
[...]

A może VW Bank? 36zł rocznie za token, przelewy bez opłat.

Data: 2009-06-22 20:19:05
Autor: Tristan
jedna firma, dwa konta w roznych bankach, mozna tak?
W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 22 czerwiec 2009 19:23 (autor sympatyczna_poczta_a@amorki.pl publikowane na pl.soc.prawo.podatki, wasz znak: <h1oemf$lv0$1@news.onet.pl>):

[...]

No to zależy ile się przelewów trzaska i czy się lubi tokeny. Ja osobiście
nienawidzę do bólu. Nie po to targam telefon, żebym jeszcze token targał. --
Tristan

Data: 2009-06-23 10:26:37
Autor: wspolna-flaszka.pl

Użytkownik <sympatyczna_poczta_a@amorki.pl> napisał w wiadomości news:h1oemf$lv0$1news.onet.pl...
[...]

token mozna miec za darmo :)

--
http://sklep.wielobranzowy.eu  - sprawdź jak tanio!
http://dumpingowiec.pl - program do faktur/paragonów/rachunków za 29,99 brutto

Data: 2009-06-23 16:23:25
Autor:
jedna firma, dwa konta w roznych bankach, mozna tak?
A może VW Bank? 36zł rocznie za token, przelewy bez opłat.

token mozna miec za darmo :)

Dawno nie czytałem regulaminów, możesz powiedzieć w skrócie jak?

Data: 2009-06-23 16:23:58
Autor:
jedna firma, dwa konta w roznych bankach, mozna tak?
Dawno nie czytałem regulaminów, możesz powiedzieć w skrócie jak?

Już doczytałem :)

Data: 2009-06-23 10:26:04
Autor: wspolna-flaszka.pl

Użytkownik "Tristan" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości news:h1nuan$o6f$1news.interia.pl...
[...]

VW bank, tylko najpierw otworz osobiste, wez darmowy token i dopiero jak go bedziesz posiadac, otworz firmowe, masz wtedy za darmo,
oprocentowane i z darmowymi (wszystkimi) przelewami