jedna słuchawka bluetooth i 2 telefony - da się ?

Data: 2010-07-08 10:37:05
Autor: Musial
jedna słuchawka bluetooth i 2 telefony - da się ?
musze korzystać stale z dwóch telefonów (nokia n82 i e51)
zastanwiam się czy można mieć w aucie jedną słuchawkę bluetooth
sparowaną z tymi dwoma telefonami i niezależnie na który telefon przyjdzie połączenie
to odebrać je tą słuchawką ?

Data: 2010-07-08 11:26:03
Autor: Nex@pl
W dniu 2010-07-08 10:37, Musial pisze:
[...]

Wpisz w google: dwa telefony jedna słuchawka

Hint: Multipoint

Data: 2010-07-08 12:52:40
Autor: Musial
jedna słuchawka bluetooth i 2 telefony - da się ?
Wpisz w google: dwa telefony jedna słuchawka

Hint: Multipoint

kurcze słuchwaki nokii są stradznie drogie jakieś 250 zł,
bh-904 i bh-607
a ja nie potrzebuję takiej z bajerami tylko żeby dobrze leżała,
miała niezłą baterię

Data: 2010-07-08 13:47:48
Autor: Kotlet mielony

Użytkownik "Musial" <musialx2@gmail.com> napisał w wiadomości news:i14alm$ie9$1opal.futuro.pl...
[...]

a to nie działa tak że można podłaćzyc pod każdy telefon z BT dowolną słuchawkę z BT ?

--
http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl/ - rewelacja !
http://programdofakturowania.info.pl/

Data: 2010-07-08 14:50:10
Autor: Jakub Danecki
Maciej Muran wrote:
> a ja nie potrzebuję takiej z bajerami tylko żeby dobrze leżała,
> miała niezłą baterię
Plantronics?

Cała góra modeli Plantronicsa ma Multipoint i to działa całkiem zacnie.
Osobiscie mam droższy model Voyage 835, ale takze inne modele dadzą sobie
super radę.

rgrds,
Jakub

Data: 2010-07-09 10:48:44
Autor: J.F.
[...]

Jesli uwazasz ze nokie sa za drogie - zawsze mozesz kupic druga tania sluchawke, masz w koncu dwoje uszu :-)

J.

Data: 2010-07-09 11:58:17
Autor: Plantro
jedna słuchawka bluetooth i 2 telefony - da się ?
Plantronics

Zapraszam do sklepu: http://www.plantro.pl

Modele do których można podłączyc 2 telefony to:

Plantronics Discovery 925
Plantronics Discovery 975
Plantronics Explorer 390
Plantronics Voyager 520
Plantronics Voyager 835
Plantronics Voyager PRO

Multipoint - technologia pozwalająca na używanie jednej słuchawki z
dwoma urządzeniami Bluetooth

jedna słuchawka bluetooth i 2 telefony - da się ?