jednak Kaczor ma krew na swoich rekach, usunac go z Wawela

Data: 2010-07-15 07:31:25
Autor: Bruner
jednak Kaczor ma krew na swoich rekach, usunac go z Wawela
to co wszyscy wiedzieli od poczatku ale raczej przemilczali wychodzi powoli na ja

"Jak nie wyląduję (wylądujemy), to mnie zabiją (zabije)" - miał według TVN 24 powiedzieć pilot Arkadiusz Protasiuk kilkadziesiąt sekund przed katastrofą 10 kwietnia. Stacja nie podała źródła informacji o odczytaniu tych słów mjr. Protasiuka. I zastrzegła, że nie zna ich kontekstu.

http://wyborcza.pl/1,75248,8139808,Czy_pilot_prezydenckiego_Tu_154_musial_ladowac.html

Data: 2010-07-15 13:55:56
Autor: abc
Kaczor Donald czy Myszka Miki?
Jak w temacie

jednak Kaczor ma krew na swoich rekach, usunac go z Wawela