jednego mniej ... gdzie to by³o ?

Data: 2011-10-01 08:18:30
Autor: Hronda
jednego mniej ... gdzie to by³o ?
kto¶ wie ? trochê s³ychaæ angielskiego
strza³ w 1:36
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=CzKi2IJqN1M

--

Data: 2011-10-01 10:39:43
Autor: siniaczek
jednego mniej ... gdzie to by³o ?

"Hronda" <wroclawrules.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:j66icm$45b$1inews.gazeta.pl...
kto¶ wie ? trochê s³ychaæ angielskiego
strza³ w 1:36
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=CzKi2IJqN1M

Miejsce zdarzenia jest gdzie¶ dalej w komentach.

BTW szkoda kierowcy puchy, bedzie mia³ tera wyrzuty sumienia ¿e ubi³ idiotê.

XL1k

Data: 2011-10-01 09:09:39
Autor: masti
jednego mniej ... gdzie to by³o ?
Dnia pięknego Sat, 01 Oct 2011 10:39:43 +0200 osobnik zwany siniaczek
wystukał:

"Hronda" <wroclawrules.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message
ktoś wie ? trochę słychać angielskiego strzał w 1:36
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=CzKi2IJqN1M

Miejsce zdarzenia jest gdzieÅ› dalej w komentach.

BTW szkoda kierowcy puchy, bedzie miał tera wyrzuty sumienia że ubił
idiotÄ™.

nie widząc nic oczywiście znasz cały przebieg wypadku?

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-10-01 12:14:57
Autor: siniaczek
jednego mniej ... gdzie to było ?

"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:j66lcj$irb$1news.onet.pl...
Dnia pięknego Sat, 01 Oct 2011 10:39:43 +0200 osobnik zwany siniaczek
wystukał:

nie widząc nic oczywiście znasz cały przebieg wypadku?

Ograniczenie 40mil/h
skala uszkodzenia moto
puszka na swoim pasie
sznurek samochodów
Nic nie widać, to fakt.

XL1k

Data: 2011-10-01 13:19:49
Autor: Tom01
jednego mniej ... gdzie to było ?
W dniu 01.10.2011 11:09, masti pisze:
nie widząc nic oczywiście znasz cały przebieg wypadku?

Samochód był na swoim pasie i sekundę przed wypadkiem jechał z małą prędkością. Co niby zatem było przyczyną?

--
Tom01

Data: 2011-10-01 11:21:07
Autor: masti
jednego mniej ... gdzie to by³o ?
Dnia pięknego Sat, 01 Oct 2011 13:19:49 +0200 osobnik zwany Tom01
wystukał:

nie wiem. A ty wiesz?

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-10-01 13:58:26
Autor: Tom01
jednego mniej ... gdzie to było ?
W dniu 01.10.2011 13:21, masti pisze:
nie wiem. A ty wiesz?

UFO albo Godżilla rzuciła motorem o puszkę. Jestem pewny że to najbardziej prawdopodobna przyczyna wypadku.

--
Tom01

Data: 2011-10-01 21:37:51
Autor: Jacot
jednego mniej ... gdzie to by³o ?
masti <gone@to.hell> wrote:

Samochód by³ na swoim pasie i sekundê przed wypadkiem jecha³ z ma³±
prêdko¶ci±. Co niby zatem by³o przyczyn±?

nie wiem. A ty wiesz?

A jakie to to ma znaczenie dla slusznosci komentarza? Trudno o
celniejszy.

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2011-10-01 11:14:41
Autor: Songoku
jednego mniej ... gdzie to było ?
W dniu 2011-10-01 10:18, Hronda pisze:
ktoś wie ? trochę słychać angielskiego
strzał w 1:36
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=CzKi2IJqN1M

no trzeba byc skończonym idiotą, żeby w takim miejscu na kole śmigać...wąsko, górka...
ehhh...
--
_______
Songoku

Data: 2011-10-01 17:36:48
Autor: doomin13
jednego mniej ... gdzie to by³o ?
a ty co lowca skor? pewnie jestes jednym z tych co jak widza wypadek to zwalniaja do zera aby sie napatrzec na czyjes nieszczescie. jakby sie dalo polizac to bys pewnie polizal?
lowca sensacji, idz se fakt poczytaj

doomin13
660smc
vtr1000

Data: 2011-10-01 19:05:18
Autor: Mystik
jednego mniej ... gdzie to by³o ?
W dniu 2011-10-01 17:36, doomin13 pisze:
a ty co lowca skor? pewnie jestes jednym z tych co jak widza wypadek to
zwalniaja do zera aby sie napatrzec na czyjes nieszczescie. jakby sie
dalo polizac to bys pewnie polizal?
lowca sensacji, idz se fakt poczytaj

Potraktuj to raczej edukacyjnie.
Czego nie nale¿y robiæ na drodze publiczne.

pozdr.
Mystik

Data: 2011-10-01 21:25:54
Autor: doomin13
jednego mniej ... gdzie to by³o ?
Przestan, stary czym jest caly motocyklizm bez odrobiny fantazji, szalenstwa i brawury??? Sposobem na przemieszczanie sie? To w czym to ma lepszy smak niz jazda puszka??? Po co kupujemy sprzet po 100 i wiecej koni jak do skutecznego wyprzedzania bez nadwyrezania przepisow drogowych spokojnie wystarczy 60 i to z pasazerem i bagazem?
Nie wiem jaka byla geneza tego wypadku bo nic z tego filmika nie wynika.
Wiem, edukacyjnie jest, stunt tylko na ogordzonym placyku, w full kasku, ciuchach, zbroi itp. Wiecej niz 120 tylko na torze. Gdzie fun??? Napewno jakis jest ale sporo go tez ubywa jak nie walniesz gumy ze swiatel :)
Pozostaje nuda, ABS, kontrola trakcji, przepuszczanie babc na pasach, nie wyjezdzanie jak pada bez 5 warstw membran koniecznie kupionych po wnikliwym szukaniu opini na forach, wycieczka tylko z nawigacja, kompletem kufrow, poprzedzona wyszukaniem 100 okolicznych campingow w necie plus opinie o nich itp. itd. ;) - nuda nuda nuda
ok koniec ¿ali :)

a posty typu "jednego mniej ... " sa wkurwiajace bo to jednego z nas, i na gowno sie nada drapanie teraz jak wpadl w ktorej sekundzie i o co najpierw trzasnal, a jak ktos pisze "jednego mniej... " to brzmi jakby nie dotyczylo go to wogole wiec co zniego za motocyklista?

pozdro,
doomin13
smc660
vtr1000

Data: 2011-10-01 21:45:58
Autor: Grzybol
jednego mniej ... gdzie to by³o ?
U¿ytkownik "doomin13" <doomin13@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci
[...]

Jezus wróci³???

--
Grzybol

Data: 2011-10-01 22:15:04
Autor: Mariusz
jednego mniej ... gdzie to by³o ?
W dniu 2011-10-01 21:25, doomin13 pisze:
[...]

Odrobina szalenstwa tkwi w kazdym z nas inaczej bysmy na moto nie wsiedli... Wlasnie odrobina..

Coz zycie jest takie ze brutalnie weryfikuje to czy ktos jest odrobine szalony, stukniety czy moze jest skonczonym idiota.

Sporo widzialem wypadkow na zywo i yutube pewnie jak wiekszosc z znas ale nie moge sie oprzec wrazeniu ze Ci odrobine szaleni zdecydowanie rzadziej maja powazne wypadki, czasami szlify itp raczej nie robia krzywdy innym... A idioci znacznie czesciej koncza w worku. Taka selekcja naturalna.

W tym wypadku byl to jeden z nas ale jak sadze nalezy sie cieszyc ze nikogo wiecej nie zabral ze soba.

pzdr
Mariusz

Data: 2011-10-01 22:29:15
Autor: Jacot
jednego mniej ... gdzie to by³o ?
"doomin13" <doomin13@gmail.com> wrote:

Nie wiem jaka byla geneza tego wypadku bo nic z tego filmika nie wynika.

Wynika w zasadzie prawie wszystko.

Wiem, edukacyjnie jest, stunt tylko na ogordzonym placyku, w full kasku, ciuchach, zbroi itp. Wiecej niz 120 tylko na torze. Gdzie fun??? Napewno jakis jest ale sporo go tez ubywa jak nie walniesz gumy ze swiatel :)

Jesli potrafisz... Generalnie fun jest dziwnie cienki, zeby nie rzec
szczeniacki, kiedy narazasz postronnych, ktorzy byc moze wcale sobie
tego nie zycza.
No i wlasciwie wszystko.
A, nie..:

a posty typu "jednego mniej ... " sa wkurwiajace bo to jednego z nas,

Z nas? Mnie do tego nie mieszaj. Nie czuje zadnej wspolnosci ani z tym
ani na przyklad z tym takim, co zginal na wlasne zyczenie lat temu
pare prawie na moich oczach ale niestety wmieszal w to niewinego nic
nikomu taksowkarza... do dzis chlop ma to w sobie...
Ktos ma parcie? niech ma i jaja, pokozaczy, sciagnie ogon policji a
potem gustownie rozjebie o mur. Taki tez byl i do niego ma
przynajmniej szacunek.
--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2011-10-01 23:12:47
Autor: Nikanor
jednego mniej ... gdzie to było ?
Dnia 01-10-2011 o 21:25:54 doomin13 <doomin13@gmail.com> napisał(a):

czym jest caly motocyklizm bez odrobiny fantazji, szalenstwa i  brawury??? Sposobem na przemieszczanie sie?

Oh, yeah, man. Road is everything.

To w czym to ma  lepszy smak niz jazda puszka???

W niczym. Leje za kołnierz, zimno w ręce i niewygodne siedzenie.

Po co kupujemy sprzet po 100 i wiecej koni

Nie wiem. Po co kupujecie? Compensating for something?

Wiem, edukacyjnie jest, stunt tylko na ogordzonym placyku, w full kasku,  ciuchach, zbroi itp. Wiecej niz 120 tylko na torze. Gdzie fun???

WszÄ™dzie. Jedź w bÅ‚oto. Tam już przy 40 może być fun. I w ogóle o co  chodzi? To rób sobie ten stunt bez kasku, bez ciuchów, bez zbroi i miÄ™dzy  samochodami. W motocyklach to mi siÄ™ wÅ‚aÅ›nie podoba, że dżygici za  weryfikacjÄ™ umiejÄ™tnoÅ›ci prÄ™dzej czy później pÅ‚acÄ… wÅ‚asnymi kośćmi.

Napewno  jakis jest ale sporo go tez ubywa jak nie walniesz gumy ze  swiatel :)

Może. Niektórzy uważajÄ… też, że nie ma nic zabawniejszego niż gÅ‚oÅ›ne  pierdniÄ™cie w tramwaju.

Pozostaje nuda ... z kompletem kufrow

Och, jaki to fun sterczeć pod Macro z trzema kumplami przebranymi za Power  Rangers, jarać i patrzeć jak czwarty dziduje na gumie.

--
Nikanor [TE630, DR350, SH300]

Data: 2011-10-02 08:04:10
Autor: Artek
jednego mniej ... gdzie to by³o ?
dobre ;-D

Data: 2011-10-02 00:50:16
Autor: marider
jednego mniej ... gdzie to by³o ?
W dniu 2011-10-01 21:25, doomin13 pisze:
Nie wiem jaka byla geneza tego wypadku bo nic z tego filmika nie wynika.

Dokladnie. Gadki-szmatki, hamowanie i bec z niewiadomej przyczyny. Wszystko.

[...]

Wlasnie zdefiniowales "nowoczesne" wydanie motocyklizmu ktore sie obserwuje od dobrych kilku lat, tj. zero ikry i masa "pseudo-motocyklistow" z zerowym badz niklym pojeciem o 2 kolach byle jak najnowszy sprzet pod dupa i $ w kieszeni a glupawe smarowanie lancucha to cala mega-zajebista-filozofia i ciezka praca. ROTFL.

[...]

To sie tyczy wypadkow z udzialem i auto i moto. Zauwazyles korki na miescie z ciekawosci zadnych sensacji ludzi? Najlepiej jak widac czarne worki i kaluze krwi (lub resztki mozgu).

lowca sensacji, idz se fakt poczytaj

W Fukcie az za duzo tanich naciaganych bzdetow (nie zebym czytal ale tych bzdur ciezko nie zauwazyc chocby w kiosku Ruchu przechodzac obok)

Potraktuj to raczej edukacyjnie. Czego nie nale¿y robiæ na drodze publiczne.

Tzn nie jezdzic na zloty, czy co? Chyba zaczne nowy sezon w MotoGP lub SBK. Bo bezpieczniej.

pozdr.
Mystik

Pzdr too
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2011-10-02 01:23:55
Autor: Tom01
jednego mniej ... gdzie to by³o ?
W dniu 02.10.2011 00:50, marider pisze:
Dokladnie. Gadki-szmatki, hamowanie i bec z niewiadomej przyczyny.

Dlaczego na si³ê próbuj± niektórzy wybielaæ zachowanie motocyklisty przez tworzenie niedopowiedzeñ? Przecie¿ jest jasne, ¿e znalaz³ siê na przeciwnym pasie ruchu jad±c ze spor± prêdko¶ci±. Nie wiemy tylko dlaczego tam siê znalaz³, ale skoro siê znalaz³, to straci³ panowanie nad maszyn±, wszak specjalnie nie zjecha³ ze swojego, pustego przecie¿ pasa.

--
Tom01

Data: 2011-10-01 23:38:33
Autor: masti
jednego mniej ... gdzie to by³o ?
Dnia pięknego Sun, 02 Oct 2011 01:23:55 +0200 osobnik zwany Tom01
wystukał:

W dniu 02.10.2011 00:50, marider pisze:
Dokladnie. Gadki-szmatki, hamowanie i bec z niewiadomej przyczyny.

Dlaczego na siłę próbują niektórzy wybielać zachowanie motocyklisty
przez tworzenie niedopowiedzeń? Przecież jest jasne, że znalazł się na
przeciwnym pasie ruchu jadąc ze sporą prędkością. Nie wiemy tylko
dlaczego tam się znalazł, ale skoro się znalazł, to stracił panowanie
nad maszyną, wszak specjalnie nie zjechał ze swojego, pustego przecież
pasa.

a skąd wiesz co się działo za kadrem? I nie chodzi tu o wybielanie a pieprzenie znaffcuff co z jednego kadru opowiedzą historię życia pociotka

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-10-02 11:57:30
Autor: Tom01
jednego mniej ... gdzie to było ?
W dniu 02.10.2011 01:38, masti pisze:
a skąd wiesz co się działo za kadrem?

Naprawdę trzeba być wróżką żeby wywnioskować parę faktów?

--
Tom01

Data: 2011-10-02 10:34:18
Autor: masti
jednego mniej ... gdzie to by³o ?
Dnia pięknego Sun, 02 Oct 2011 11:57:30 +0200 osobnik zwany Tom01
wystukał:

W dniu 02.10.2011 01:38, masti pisze:
a skąd wiesz co się działo za kadrem?

Naprawdę trzeba być wróżką żeby wywnioskować parę faktów?

tak. Można sobie wyobrazić wiele rzeczy. Ale Fachoffcy już wiedzą.

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-10-02 13:00:29
Autor: Tom01
jednego mniej ... gdzie to było ?
W dniu 02.10.2011 12:34, masti pisze:
tak. Można sobie wyobrazić wiele rzeczy. Ale Fachoffcy już wiedzą.

Zatem pobawmy siÄ™ trochÄ™ w dedukcjÄ™.

Pytanie pierwsze: Kto na kogo wpadł? Samochód wjechał w motocyklistę, czy motocyklista w samochód?

--
Tom01

Data: 2011-10-02 12:46:08
Autor: masti
jednego mniej ... gdzie to by³o ?
Dnia pięknego Sun, 02 Oct 2011 13:00:29 +0200 osobnik zwany Tom01
wystukał:

[...]

i jaki to ma związek z przyczyną wpadnięcia?

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-10-02 19:09:25
Autor: Tom01
jednego mniej ... gdzie to było ?
W dniu 02.10.2011 14:46, masti pisze:
i jaki to ma związek z przyczyną wpadnięcia?

Zasadniczy.

--
Tom01

Data: 2011-10-02 18:24:22
Autor: masti
jednego mniej ... gdzie to by³o ?
Dnia pięknego Sun, 02 Oct 2011 19:09:25 +0200 osobnik zwany Tom01
wystukał:

W dniu 02.10.2011 14:46, masti pisze:
i jaki to ma związek z przyczyną wpadnięcia?

Zasadniczy.

acha. A numery totka też przewidujesz?

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-10-02 21:03:55
Autor: Tom01
jednego mniej ... gdzie to było ?
W dniu 02.10.2011 20:24, masti pisze:
acha. A numery totka też przewidujesz?

Żałuję, ale nie. Ale umiem wyciągać wnioski z oczywistych przesłanek, co Pan udaje, że nie widzi.

--
Tom01

Data: 2011-10-02 19:12:19
Autor: masti
jednego mniej ... gdzie to by³o ?
Dnia pięknego Sun, 02 Oct 2011 21:03:55 +0200 osobnik zwany Tom01
wystukał:

W dniu 02.10.2011 20:24, masti pisze:
acha. A numery totka też przewidujesz?

Żałuję, ale nie. Ale umiem wyciągać wnioski z oczywistych przesłanek, co
Pan udaje, że nie widzi.

Pożyjesz trochę to się nauczysz, że nie wszystko co ci się wydaje jest prawdą
http://www.moillusions.com/2010/01/media-manipulation-illusion-example.html

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-10-02 21:44:36
Autor: Tom01
jednego mniej ... gdzie to było ?
W dniu 02.10.2011 21:12, masti pisze:
Pożyjesz trochę to się nauczysz, że nie wszystko co ci się wydaje jest
prawdÄ…

Oj, co za mentorski ton. W odpowiedzi powinienm podwinąć ogon, czy jak?

Proszę wybaczyć, ale Pańskie unikanie odpowiedzi na proste pytania dają niezbyt chwalebne dla Pana wnioski. Albo proszę się skupić i odpowiedzieć, albo nie marnować mojego czasu.

--
Tom01

Data: 2011-10-02 20:06:32
Autor: masti
jednego mniej ... gdzie to by³o ?
Dnia pięknego Sun, 02 Oct 2011 21:44:36 +0200 osobnik zwany Tom01
wystukał:

[...]

na co mam Ci odpowiedzieć? Na to, żę zjadłeś wszystkie rozumy świata i czytasz w szklanej kuli?

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-10-02 22:24:48
Autor: Tom01
jednego mniej ... gdzie to było ?
W dniu 02.10.2011 22:06, masti pisze:
na co mam Ci odpowiedzieć? Na to, żę zjadłeś wszystkie rozumy świata i
czytasz w szklanej kuli?

Już pisałem. Wyciągam wnioski z rzeczy oczywistych. Jasne, że nie wiemy co było bezpośrednią przyczyną wypadku. Może mu koło wypadło, może coś wyskoczyło na jezdnię, może po prostu nie opanował motocykla. Wiemy natomiast na pewno, że to nie auto przejechało motocykistę bo sekundę przed wypadkiem jechało ze znikomą prędkością. Wiemy rówinież na pewno, że motocylista był nie na swoim pasie. No i wiemy że zapier.... znaczy szybko jechał. Auto w sekundę nie rozpędziło się tak mocno a i kierunek lotu szczątków motocykla wskazuje jednoznacznie kto szybko jechał. No i możemy z wielkim prawdopodobieństwem założyć, że motocyklista z własnej nieprzymuszonej woli nie przypaździerzył tak, że farfocle się posypały.Wszystko się składa na spójny logicznie scenariusz. Duża prędkość, z jakiejś przyczyny utrata panowania w efekcie której zjechał na przeciwny pas i bum. Na wypadek mogło się złożyć kilka przyczyn, ale kluczowa i przesądzająca w tym przypadku to nieadekwatna prędkość do warunków. Gdyby nie prędkość, dowolna inna przyczyna nie spowodowałaby śmierci motocyklisty. Tyle w temacie. EOT

--
Tom01

Data: 2011-10-02 20:36:15
Autor: masti
jednego mniej ... gdzie to by³o ?
Dnia pięknego Sun, 02 Oct 2011 22:24:48 +0200 osobnik zwany Tom01
wystukał:

[...]

to się w końcu zdecyduj czy wiesz czy nie.
Dla mnie EOT

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-10-02 23:22:30
Autor: marider
jednego mniej ... gdzie to było ?
W dniu 2011-10-02 22:24, Tom01 pisze:
W dniu 02.10.2011 22:06, masti pisze:
na co mam Ci odpowiedzieć? Na to, żę zjadłeś wszystkie rozumy świata i
czytasz w szklanej kuli?

Już pisałem. Wyciągam wnioski z rzeczy oczywistych.

Mam propozycje. Zrob test, wsiadz na moto i walnij w samochod chocby przy 40 km/h (nawet nie mph). A pozniej opisz jak bylo oraz jak daleko polecialo moto/plastiki i Ty sam. Z doswiadczenia. Nie z gadania/omamow/domyslow/wrozenia z fusow (do wyboru).

Juz sie domyslam skad te setki debilnych "rzeczoznawcow" i "bieglych" sadowych...

Pzdr
PS: dla rozluznienia : http://tinyurl.com/5ulkx6l ;)
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2011-10-03 00:26:14
Autor: Tom01
jednego mniej ... gdzie to było ?
W dniu 02.10.2011 23:22, marider pisze:
[...]

Miałem nic nie pisać, ale chyba muszę zaproponować douczenie się z podstaw fizyki na poziomie szkoły podstawowej starego systemu nauczania.

Proszę sobie zobaczyć na filmie ile czasu minęło od uderzenia do zatrzymania się kawałków i jak daleko one zajechały. Potem prosze obliczyć prędkość w najprostszy sposób, na poziomie szkolnym, wzór jest banalny. Wiadomo, że będzie to oszacowanie z błędem, ale na korzyść motocyklisty, czyli prędkość wyjdzie mniejsza. Z szybkiego rachunku w pamięci wychodzi, że jest to dużo więcej niż 40mp/h. Zaraz się Pewnie ktoś przyczepi do metody, ale możnaby udowodnić że tego typu oszacownaie ma wartość merytoryczną. Tyle, że trzeba zaprząc niejakie "miernictwo" czyli dział wiedzy wykładany dopiero na politechnice. Chcąc to zrobić dokładniej, wypadałoby względnić, że ruch części jest przynajmniej jednostajnie opóźniony, oraz fakt, że części nie zostały rzucone z motocykla, tylko najpierw większa część energii została przekazana na jej oderwnie, i tylko jej niewielka składowa posłużyła do nadania szczątkom prędkości.

Doświadczenie (również tak sie składa, że moje własne - z wypadku) wskazuje, że nawet całkiem luźne elementy, np okulary, przy 40 km/h zatrzymają się maksymalnie po kilku metrach. Moje wszystkie graty po glebie lekko powyżej 40 km/h leżały w zasadzie niemal w zasięgu ręki. Zwiększanie "zasięgu" odłamków rośnie silnie nieliniowo w funkcji prędkości. Ile zatem trzeba popierdzielać żeby przykręcone śrubami części oderwały sie i poleciały 20 metrów? Nie pieprzcie zatem dobrzy ludzie, bo nie rajcuje mnie bawienie się w nieuków.

--
Tom01

Data: 2011-10-02 22:48:14
Autor: masti
jednego mniej ... gdzie to by³o ?
Dnia pięknego Mon, 03 Oct 2011 00:26:14 +0200 osobnik zwany Tom01
wystukał:

[...]

[ciach bełkot]
i co to ma wspólnego z tym co się działo poza kadrem?
40mph to ponad 60kmh. I co z tego wynika?

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-10-03 01:03:27
Autor: Tom01
jednego mniej ... gdzie to było ?
W dniu 03.10.2011 00:48, masti pisze:
[ciach bełkot]

Bełkot...? Pan z kategorii tych, co negują prawa fizyki? Niestety, podstawowe braki w wykształceniu mi nie imponują. Ani tym bardziej działaie celowe imitujące powyższe. :)

Naprawdę dość o tym, bo równie dobrze mógłbym gadać ze słupem. Dobranoc.

--
Tom01

Data: 2011-10-02 23:06:12
Autor: masti
jednego mniej ... gdzie to by³o ?
Dnia pięknego Mon, 03 Oct 2011 01:03:27 +0200 osobnik zwany Tom01
wystukał:

W dniu 03.10.2011 00:48, masti pisze:
[ciach bełkot]

Bełkot...? Pan z kategorii tych, co negują prawa fizyki?

tak, tak studenciku, Dobranoc

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-10-03 01:35:16
Autor: Tom01
jednego mniej ... gdzie to było ?
W dniu 03.10.2011 01:06, masti pisze:
tak, tak studenciku

Takie zrobiłem wrażenie? Super! Milo mi, że pomimo skończenia oficjalnej edukacji niemal 20 lat temu, mózg mi jeszcze nie zwapniał. A teraz dobranoc naprawdę. Idę robić ciekawsze rzeczy.... ;)

--
Tom01

Data: 2011-10-03 01:12:34
Autor: marider
jednego mniej ... gdzie to było ?
W dniu 2011-10-03 00:26, Tom01 pisze:
Miałem nic nie pisać, ale chyba muszę zaproponować douczenie się z
podstaw fizyki na poziomie szkoły podstawowej starego systemu nauczania.

Fizykowi to mowisz? Mega ROTFL.

Nie pieprzcie zatem dobrzy ludzie, bo nie rajcuje mnie bawienie się w nieuków.

Bdb powiedziane.

Pzdr i EOT
PS: sie kurna usmialem na dobranoc. Dzieki wielkie :D
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2011-10-02 21:04:58
Autor: Grzybol
jednego mniej ... gdzie to było ?
Użytkownik "Tom01" <news@pl.mastiff.popraw.kolejnosc> napisał w wiadomości

Pan udaje, że nie widzi.

Pan Buk oczywiście...

--
Grzybol

Data: 2011-10-03 12:36:35
Autor: Mystik
jednego mniej ... gdzie to było ?
W dniu 2011-10-02 21:03, Tom01 pisze:
W dniu 02.10.2011 20:24, masti pisze:
acha. A numery totka też przewidujesz?

Żałuję, ale nie. Ale umiem wyciągać wnioski z oczywistych przesłanek, co
Pan udaje, że nie widzi.

Tom01, wydaje mi się, że dalsza dyskusja nie ma sensu.

Jedni, biorąc pod uwagę całej sytuacji przed i po, potrafią zbudować obraz najbardziej prawdopodobnych przyczyn zdarzenia, a inni nie.

pozdr.
Mystik

Data: 2011-10-03 18:12:46
Autor: Malenstfo
jednego mniej ... gdzie to by³o ?

U¿ytkownik "Tom01" <news@pl.mastiff.popraw.kolejnosc> napisa³ w wiadomo¶ci news:4e88358a$0$3501$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 02.10.2011 01:38, masti pisze:
a sk±d wiesz co siê dzia³o za kadrem?

Naprawdê trzeba byæ wró¿k± ¿eby wywnioskowaæ parê faktów?

-- Tom01

Mogl mu np. pieszy wtargnac na jezdnie - wszak widzielismy ze masa ludzi tam lazi w jedna i druga po jezdni caly czas.
Nie powinnismy oceniac czlowieka nie wiedzac co sie stalo.

pzdr
Mariusz

Data: 2011-10-03 18:21:09
Autor: Tom01
jednego mniej ... gdzie to by³o ?
W dniu 03.10.2011 18:12, Malenstfo pisze:
Mogl mu np. pieszy wtargnac na jezdnie - wszak widzielismy ze masa ludzi tam
lazi w jedna i druga po jezdni caly czas.
Nie powinnismy oceniac czlowieka nie wiedzac co sie stalo.

I jak rozumiem to pieszy bieg³ z pierwsz± prêdko¶ci± kosmiczn± i wytr±ci³ jad±cy przepisowo motocykl z trajektorii?

--
Tom01

Data: 2011-10-03 18:27:11
Autor: Jasio
jednego mniej ... gdzie to by³o ?
U¿ytkownik "Tom01" <news@pl.mastiff.popraw.kolejnosc> napisa³ w wiadomo¶ci news:4e89e0f5$0$2485$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Mogla to byc babcia z Bialegostoku np.
Teraz juz swietej pamieci, ale wtedy, to kto wie. Niejedna r! pewnie miala na sumieniu.

--
Jasio
vfr etz

Data: 2011-10-03 19:27:29
Autor: Tom01
jednego mniej ... gdzie to by³o ?
W dniu 03.10.2011 18:27, Jasio pisze:
Mogla to byc babcia z Bialegostoku np.
Teraz juz swietej pamieci, ale wtedy, to kto wie. Niejedna r! pewnie
miala na sumieniu.

No tak, zapomnia³em o tej ewentualno¶ci. :)

--
Tom01

Data: 2011-10-13 22:06:31
Autor: Micha³ V-R
jednego mniej ... gdzie to by³o ?
W dniu 2011-10-03 19:27, Tom01 pisze:
[...]

ja mysle, ze to babcia od maridera, oj ta babcia sie nie wyplaci do konca zycia swoich prawnukow

Michal V-R
gg 9409047
¿yje sie raz, pozniej sie tylko straszy

Data: 2011-10-03 20:43:33
Autor: Bartek Kacprzak
jednego mniej ... gdzie to by³o ?

[...]

Zgadza sie, skad wiedziale??
Oprocz predkosci jaka wyliczyles wiesz co bylo przyczyna wypadku?

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-10-03 21:01:19
Autor: Tom01
jednego mniej ... gdzie to by³o ?
W dniu 03.10.2011 20:43, Bartek Kacprzak pisze:
Zgadza sie, skad wiedziale??
Oprocz predkosci jaka wyliczyles wiesz co bylo przyczyna wypadku?

Przyczyn± by³a jak widaæ bardzo du¿a prêdko¶æ pieszego. Bo je¶li auto prawie sta³o, a motocykl zak³adamy, ¿e jecha³ przepisowo, to w wyniku uderzenia pieszego w motocykl, energia kinetyczna cisnê³a motocyklem o auto tak silnie, ¿e siê posypa³y fragmenty. Logiczne prawda?

Niestety nie:
- Bo aby graty polecia³y tam gdzie polecia³y, pieszy musia³ nadlecieæ z ty³u motocykla.
- Bo s³ychaæ jedno uderzenie a nie dwa.

Co Ty na to drogi Watsonie?

--
Tom01

Data: 2011-10-03 23:25:22
Autor: Bartek Kacprzak
jednego mniej ... gdzie to by³o ?

U¿ytkownik "Tom01" <news@pl.mastiff.popraw.kolejnosc> napisa³ w wiadomo¶ci news:4e8a067f$0$2447$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ano na to, ze w polowie filmu widac cos jak zatoczke.
Skad wiesz, czy z tamtad nie wyjechal jakis samochod?
Motocykl uderza na lewym pasie w tym samym kierunku co ruch pojazdow.

Wez sie chlopie przyjzyj dokladnie, moto slizga sie po ziemi i podbija dopiero na krawezniku.

Szklana kula chyba zaczyna ci parowac,

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-10-04 12:00:13
Autor: Tom01
jednego mniej ... gdzie to by³o ?
W dniu 03.10.2011 23:25, Bartek Kacprzak pisze:
Skad wiesz, czy z tamtad nie wyjechal jakis samochod?

Przecie¿ napisa³em, ¿e bzpo¶redniej przyczyny nie znamy. Kluczowa jednak dla przebiegu i skutków wypadku ma jednak absurdalna w tych warunkach prêdko¶æ. Kto¶ siê pokusi³ o oszacowanie ile go¶æ jecha³ jak przywali³?

--
Tom01

Data: 2011-10-04 12:02:14
Autor: KJ Si³a S³ów
jednego mniej ... gdzie to by³o ?
W dniu 2011-10-04 12:00, Tom01 pisze:
 Kto¶ siê pokusi³ o oszacowanie ile go¶æ jecha³ jak przywali³?

Nie, ja se tylko oszacowalem Twoje IQ.

KJ

Data: 2011-10-04 12:31:28
Autor: Tom01
jednego mniej ... gdzie to by³o ?
W dniu 04.10.2011 12:02, KJ Si³a S³ów pisze:
Nie, ja se tylko oszacowalem Twoje IQ.

O! Kolega te¿ z Mensy?

--
Tom01

Data: 2011-10-04 12:45:20
Autor: KJ Si³a S³ów
jednego mniej ... gdzie to by³o ?
W dniu 2011-10-04 12:31, Tom01 pisze:
W dniu 04.10.2011 12:02, KJ Si³a S³ów pisze:
Nie, ja se tylko oszacowalem Twoje IQ.

O! Kolega

Nie tak szybko, ze mna trzeba najpierw pochodzic.

KJ

Data: 2011-10-04 22:48:29
Autor: Jacot
jednego mniej ... gdzie to by³o ?
"Malenstfo" <mariusz@dla.dziecka.pl> wrote:

Mogl mu np. pieszy wtargnac na jezdnie -

To byla wiewiorka...

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2011-10-04 23:58:17
Autor: Tom01
jednego mniej ... gdzie to było ?
W dniu 04.10.2011 22:48, Jacot pisze:
To byla wiewiorka...

No i jest kompletny scenariusz. Gość nie zachował podstawowej zasady którą tłucze każda szkoła bezpiecznej jazdy.

--
Tom01

Data: 2011-10-14 10:26:38
Autor: Piotr Rezmer
jednego mniej ... gdzie to było ?
Tom01 pisze:
No i jest kompletny scenariusz. Gość nie zachował podstawowej zasady
którą tłucze każda szkoła bezpiecznej jazdy.

Mimo wszystko zabić wiewiórkę? Co na to wiewiórki?

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

jednego mniej ... gdzie to by³o ?