"jedno okienko" - kilka pytan

Data: 2009-05-24 23:54:08
Autor: Gadacz
"jedno okienko" - kilka pytan
witam Grupowiczow!

w najblizszej chwili mam zamiar wybrac sie do urzedu i zarejestrowac firme i mam kilka watpliwosci.

1. czy ktos ma jakies wrazenia dot. "jednego okienka" ? - widzialem formularz i nie do konca jest on dla mnie czytelny - czy mozna liczyc na jakas pomoc w jego wypelnieniu w urzedzie?

2. we formularzu pojawia sie rubryka n/t ROR, sek w tym, ze z tego co pamietam, konto zakladamy po wniosku w UM, a tutaj wyglada tak jakbym musial juz je miec.

3. co z zus? to w zasadzie ostatnie miejsce, ktore trzeba odwiedzic i pytanie czy rzeczywiscie trzeba tak zrobic.

za konstruktywne odpowiedzi z gory dziekuje.

pozdrawiam
Gadacz

Data: 2009-05-25 01:35:50
Autor: SDD
"jedno okienko" - kilka pytan

Użytkownik "Gadacz" <gadacz@1gb.pl> napisał w wiadomości news:gvcfq9$2paq$1opal.icpnet.pl...
2. we formularzu pojawia sie rubryka n/t ROR, sek w tym, ze z tego co pamietam, konto zakladamy po wniosku w UM, a tutaj wyglada tak jakbym musial juz je miec.

ROR mozesz zalozyc kiedy chcesz.
ROR to nie to samo,co rachunek biezacy dla  celow DG

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-05-25 11:56:53
Autor: wspolna-flaszka.pl
"jedno okienko" - kilka pytan

[...]

zapomnij o jednym okienku jezeli chcesz byc na liniowym lub wybrac co innego niz PKiR

--
DUMPINGOWIEC.pl - Program do faktur/rachunków/paragonów imiennych/fiskalnych z magazynem za 29,99 zł. !

Data: 2009-05-25 18:38:22
Autor: Istvan
"jedno okienko" - kilka pytan
1. czy ktos ma jakies wrazenia dot. "jednego okienka" ? - widzialem formularz i nie do konca jest on dla mnie czytelny - czy mozna liczyc na jakas pomoc w jego wypelnieniu w urzedzie?

w olsztyńskim UM w okienku 7 i 8 pracują tak niekompetentne osoby że coś strasznego
przerabialem temat ostatnio przy okazji przenoszenia DG do innego miasta
nie masz co liczyć na pomoc - oni sami niewiele wiedzą

krzysiek

"jedno okienko" - kilka pytan