jedno okienko - suplement

Data: 2009-07-22 11:43:46
Autor: TT
jedno okienko - suplement

-- -Cytat-- -
– Przepisy są dziurawe jak ser szwajcarski – mówi Rafał Dębowski, wspólnik w kancelarii Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy. Okazuje się bowiem, że jedna wizyta w urzędzie to za mało, a skomplikowane formularze powodują, że jest trudniej, niż było. Dalej trzeba odwiedzać ZUS i urząd skarbowy, a urzędy wszystkie dokumenty przesyłają między sobą pocztą.

– To metoda jak za króla Ćwieczka – mówi Katarzyna Urbańska z PKPP Lewiatan. – Póki nie będzie pełnego systemu elektronicznego w sądach i gminach, zakładanie firmy będzie czasochłonne i kosztowne. Korespondencja za pośrednictwem poczty powoduje bowiem, że zwłoka może być długa, liczona w tygodniach, a nawet miesiącach.

Na dobrze funkcjonujące jedno okienko, w którym petent załatwi wszystko od ręki, przyjdzie nam jeszcze kilka lat poczekać.
-- -Koniec-- -

A gdzie link do strony z artykułem?

TT

Data: 2009-07-22 11:47:06
Autor: Jerzy Olszewski
jedno okienko - suplement
TT pisze:

A gdzie link do strony z artykułem?

TT

Z odrobiną dobrej woli i niewielkim wysiłkiem znajdziesz. Ja zrobiłem tak:

Google->"jedno okienko" ENTER

Data: 2009-07-22 11:55:58
Autor: TT
jedno okienko - suplement
Jerzy Olszewski napisał(a):
TT pisze:

A gdzie link do strony z artykułem?

TT

Z odrobiną dobrej woli i niewielkim wysiłkiem znajdziesz. Ja zrobiłem tak:

Google->"jedno okienko" ENTER

Ale nie chce mi się szukać tego cytatu w google. Wiem, że tak właśnie mogę, bo tak robiłem. Nie kumam dlaczego nie możesz wkleić namiaru na artykuł (wystarczy nacisnąć CRTL+C i CRTL+V). Z podanym linkiem jest milion razy szybciej niż szukanie w google, a czasu w nadmiarze nie mam. Istnieje też ryzyko, że znajdę inny artykuł z podobnym cytatem.

No skoro już coś cytujesz, to kultura nakazuje podanie źródła cytatu (wszyscy tej etykiety przestrzegają, a Ty nie).

TT.

Data: 2009-07-22 12:33:55
Autor: mow mi kondonek
jedno okienko - suplement
Użytkownik "TT" <tt333tt@op.pl> napisał w wiadomości news:h46nns$ubr$1news.onet.pl...
Jerzy Olszewski napisał(a):
TT pisze:

[...]

Ja ci się nie chce leniu, to nie pisz tych bzdur i nie kłam, że nie masz czasu, bo zamiast pisać tyle głupoty które nic nie wnoszą, nauczył byś się przez ten czas używać wyszukiwarki. Nikt tutaj nie jest po, to żeby ci leniu ułatwiać życie.

Data: 2009-07-22 12:53:46
Autor: TT
jedno okienko - suplement
Jerzy Olszewski napisał(a):
TT pisze:

[...]

Ja tu o kulturze piszę, bo tak to jest, że jak się kogoś cytuje, to wypada powiedzieć kogo się cytuje.

Dla ciebie kultura, to rzecz obca, więc ciebie to nie dotyczy.
Kondonek zmień w końcu gumę :)

TT.

Data: 2009-07-22 14:20:00
Autor: mow mi kondonek
jedno okienko - suplement
Jerzy Olszewski napisał(a):
TT pisze:

[...]

kultury też mógłbyś się ode mnie uczyć leniu.

jedno okienko - suplement