jednogroszówkami ....

Data: 2009-11-07 20:22:33
Autor: Julek
jednogroszówkami ....

Użytkownik <zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl> napisał w wiadomości
Biedronka nie akceptuje kart płatniczych

jak sądzicie, czy zmasowana akcja pytania
codziennie dzień po dniu czy akceptujecie
karty a następnie płacenia jednogroszówkami

    Zły pomysł. Na tym ucierpią tylko klienci i pracownicy.
Lepszym pomysłem jest po prostu nie kupowanie tam
gdzie nie mają tego czego oczekujesz.
    Wprowadzenie i obsługa kart kosztuje.
Jak myślisz, kto za to zapłaciłby ?

Data: 2009-11-07 20:25:03
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
jednogroszówkami ....
Wprowadzenie i obsługa kart kosztuje.

nie wprowadzenie kart i obsługa gotówki
także kosztuje i to dużo.

Jak myślisz, kto za to zapłaciłby ?

za obsługę gotówki płacimy wszyscy nawet jeśli nie jesteśmy tego świadomi

Data: 2009-11-07 20:25:21
Autor: pmlb
jednogroszówkami ....
Wprowadzenie i obsługa kart kosztuje.

nie wprowadzenie kart i obsługa gotówki
także kosztuje i to dużo.

Ile?

Jak myślisz, kto za to zapłaciłby ?

za obsługę gotówki płacimy wszyscy
nawet jeśli nie jesteśmy tego świadomi

Ile?
Bo za platnosc karta to ci podam ile kosztuje oplata a za gotowke jakos nie mam cennika, poza tym jak myslisz co jest legalnym srodkiem platniczym w Polsce? Karta plastikowa czy pieniadze.

Data: 2009-11-07 23:16:28
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
jednogroszówkami ....
co jest legalnym srodkiem platniczym w Polsce? Karta plastikowa czy pieniadze.

w chwilach takich jak ta, doceniam istnienie internetu

właśnie uświadomiłem sobie, że używając debetówki
narażam się na odpowiedzialność karną za używanie
nielegalnego środka płatniczego. Zaraz ją potnę nożyczkami i wyrzucę do kosza na smieci

a Szanownemu Koledze dziekuję za uchronienie mnie
przed niechybną karą więzienia.

Data: 2009-11-08 16:25:08
Autor: pmlb
jednogroszówkami ....

<zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl> wrote in message news:424e.0000023c.4af5f1bcnewsgate.onet.pl...
co jest legalnym srodkiem platniczym w Polsce?
Karta plastikowa czy pieniadze.

w chwilach takich jak ta, doceniam istnienie internetu

Odpowiesz nam ile kosztuje gotowka?
Ja napisalem, ze moge podac ci realne koszty obslugi kart platniczych, sam napisales, ze obsluga gotowkowa kosztuje i to sporo, czy mozesz nas oswiecic jakie to sa koszta?

Data: 2009-11-08 16:34:52
Autor: Wojciech Bancer
jednogroszĂłwkami ....
On 2009-11-08, pmlb <pmlb@domino.com> wrote:

[...]

Odpowiesz nam ile kosztuje gotowka?
Ja napisalem, ze moge podac ci realne koszty obslugi kart platniczych, sam napisales, ze obsluga gotowkowa kosztuje i to sporo, czy mozesz nas oswiecic jakie to sa koszta?

Zależnie od ilości wspomnianej gotówki, przedsiębiorca jest zobowiązany
do odpowiedniego zabezpieczenia zarówno pomieszczeń do przechowywania,
jak i transportu gotówki.

Gotówkę po zmianie również trzeba przeliczać i płacić za ten czas,
łatwiej jest też pomylić się przy wydawaniu reszty w gotówce niż
kartowo (chociaż za to sklepy obciążają zazwyczaj kasjerki).

Na pewno nie jest "bezkosztowa".

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-11-08 19:17:14
Autor: Krzysztof Halasa
jednogroszĂłwkami ....
Wojciech Bancer <proteus@post.pl> writes:

Gotówkę po zmianie również trzeba przeliczać i płacić za ten czas,
łatwiej jest też pomylić się przy wydawaniu reszty w gotówce niż
kartowo (chociaż za to sklepy obciążają zazwyczaj kasjerki).

Raczej "chociaż za to klientow obciążają zazwyczaj kasjerki".
--
Krzysztof Halasa

Data: 2009-11-07 23:57:14
Autor: Titus Atomicus
jednogroszówkami ....
In article <PIkJm.141885$k74.126252@newsfe17.ams2>,
 "pmlb" <pmlb@domino.com> wrote:

Bo za platnosc karta to ci podam ile kosztuje oplata a za gotowke jakos nie mam cennika, poza tym jak myslisz co jest legalnym srodkiem platniczym w Polsce? Karta plastikowa czy pieniadze.

Aha, Czy to znaczy ze karta jest nielegalna?
A bilon?

TA

Data: 2009-11-08 00:02:14
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
jednogroszówkami ....
Aha, Czy to znaczy ze karta jest nielegalna?

JEST nielegalna. Właśnie wyszedłem na przepustkę
i piszę aby was ostrzec: nie idźcie tą drogą :P

A bilon?

bilon to zbrodnia. Cela z pedofilami i gwałcicielami

Data: 2009-11-08 14:26:50
Autor:
jednogroszówkami ....
biedroneczka jakoś doładowania on-line sprzedają - choć by do swojej sieci komórkowej - wiec nie "gadajcie" bzdur! Infrastruktura JEST ewentualnie im zrobią na GPRS karty. A jak długo się lidl opierał? A teraz co! Już chodzą słuchy iż jest pilotaż w warszawie poniżej tych 20 zł! netto zrobi jak biedronka. Nawet Eko się "otwarło" na karty - ale tu jest coś dziwnego mam wrażenie iż oni maja to na telefon podłączone - więc albo ryczałt albo to tak tylko wygląd a leci po GPRS???? ktoś wie?

Data: 2009-11-08 14:19:44
Autor: Tolek
jednogroszówkami ....
On 2009-11-07 21:25, pmlb wrote:
(...) co jest legalnym srodkiem
platniczym w Polsce? Karta plastikowa czy pieniadze.

A Ty kartą płacisz? chyba talią kart - 1 bułka = talia 24 kart, czy co?

Bo ja płacę zawsze pieniędzmi. Zazwyczaj za pomocą karty, rzadziej za pomocą gotówki, ale zawsze są to pieniądze.

Data: 2009-11-09 07:54:43
Autor: zly
jednogroszówkami ....
Dnia Sat, 7 Nov 2009 20:25:21 -0000, pmlb napisał(a):

 poza tym jak myslisz co jest legalnym srodkiem platniczym w Polsce? Karta plastikowa czy pieniadze.

Uwielbiam ten argument :) Dobitnie ukazuje, że IQ autora jest rzędu
temperatury pokojowej:)

--
marcin

Data: 2009-11-07 20:29:54
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
jednogroszówkami ....
> Wprowadzenie i obsługa kart kosztuje.

nie wprowadzenie kart i obsługa gotówki
także kosztuje i to dużo.

tę gotówkę ktoś musi liczyć, wozić, konwojować, itd.

jakie to szczęście, że "stowarzyszenie przeciwników
płatności kartami" ma w Polsce tysiące wolontariuszy pracujących za darmo

Data: 2009-11-12 18:41:19
Autor: S.T.
jednogroszówkami ....
> także kosztuje i to dużo.

tę gotówkę ktoś musi liczyć, wozić, konwojować, itd.

jakie to szczęście, że "stowarzyszenie przeciwników
płatności kartami" ma w Polsce tysiące wolontariuszy pracujących za darmo

Widzę że kpiny przychodzą Ci z łatwością, tylko z myśleniem już gorzej.

Oczywiście że obsługa gotówki kosztuje,
ale kartami nie zastąpisz obsługi gotówki ani nie obniżysz jej kosztów na tyle, by pokryły koszty obsługi kart.
Wprowadzenie kart to wprowadzenie dodatkowego kosztu
i to na takim poziomie że potrafi 'zeżreć' większość wypracowanego zysku.

A może myślisz, że gro właścicieli interesów opartych na handlu
niskomarżowym to idioci, brnący bez sensu w duże, jak piszesz,
koszty obsługi gotówkowej, zamiast czym prędzej wprowadzać 'tani' obrót bezgotówkowy?

Data: 2009-11-13 14:00:41
Autor: witrak()
jednogroszówkami ....
On 2009-11-12 18:41, S.T. wrote:
[...]

Już ktoś w tym wątku pisał, że w zależności od wielkości kwot przepisy państwowe nakładają różne stopnie zabezpieczenia transportu gotówki, co wywołuje znaczne różnice kosztów jej obsługi.

Sądzę, że o ile nie ma to znaczenia w skali osiedlowego warzywniaka, o tyle większy sklep może już - przekraczając pewien poziom obrotów - zauważyć korzyści z uplasowania części tego obrotu w pieniądzu plastykowym, jeśli to zapewni utrzymanie się z obrotem gotówkowym w starych limitach.
A w przypadku sklepów sieciowych sytuacja może wyglądać jeszcze inaczej.

Zatem - tak charakterystyczne dla tej dyskusji - generalizowanie powoduje, że wszyscy mają po trochu racji a nikt - całej. Ale każdy swoje wie... :-)))

witrak()

PS. Wniosek: Jedni z trudnością myślą, drudzy kpią... Jeszcze inni mają problem z przeczytaniem tego, co pierwsi i drudzy napisali... ;-)

Data: 2009-11-08 10:31:19
Autor: JanKo
jednogroszówkami ....
nie wprowadzenie kart i obsługa gotówki
także kosztuje i to dużo.

Możesz mi przesyłać swoją kłopotliwą gotówkę a ja się zajmę utylizacją.

Data: 2009-11-07 20:31:30
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
jednogroszówkami ....
 Wprowadzenie i obsługa kart kosztuje.

obserwowałem dojrzewanie Netto do obsługi kart

jeszcze we wrześniu zapewniali że dzieki brakowi
akceptacji kart mają niższe ceny. Na dużych kartkach
nie wiem po co(?), ale zapewniali też że w sklepie nie ma zbyt dużo gotówki (czyżby bali się napadów?)

Data: 2009-11-07 20:52:31
Autor: Yooseph
jednogroszówkami ....
Dnia So 07 lis 2009 20:31:30 w <news:424e.00000227.4af5cb12newsgate.onet.pl> zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl napisał(a):

[...]

Ja tam gdzie czesto kupuje to nie lubie jak mozna placic karta, bo to zawsze wydluza mi zakupy.

--

    -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
    yooseph&gazeta,pl,nospam

Data: 2009-11-07 21:19:25
Autor: Titus Atomicus
jednogroszówkami ....
In article <Xns9CBCD45ACB030YOOSEPH@193.42.231.152>,
 Yooseph <yooseph@nospam.gazeta.pl.invalid> wrote:

Ja tam gdzie czesto kupuje to nie lubie jak mozna placic karta, bo to zawsze wydluza mi zakupy.

Niech zgadne - zawsze placisz odliczona kwota. Brawo!

TA

Data: 2009-11-07 21:40:49
Autor: Yooseph
jednogroszówkami ....
Dnia So 07 lis 2009 21:19:25 w <news:Titus_Atomicus-
741AF2.21192507112009@news.onet.pl> Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):

Niech zgadne - zawsze placisz odliczona kwota. Brawo!

Niekoniecznie. W biedronce kasjerki sa przyzwyczajone do wydawania reszty.

--

    -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
    yooseph&gazeta,pl,nospam

Data: 2009-11-07 23:18:38
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
jednogroszówkami ....
> [...]

> Niech zgadne - zawsze placisz odliczona kwota. Brawo!

Niekoniecznie. W biedronce kasjerki sa przyzwyczajone do wydawania reszty.

i wydanie reszty trwa 0,001 sekundy

Data: 2009-11-08 11:36:56
Autor: krzysztofsf
jednogroszówkami ....
Yooseph pisze:
[...]

Ja wiele razy mam sytuacje, gdy kasjerka prosi mnie o jakas koncowke lub   inny banknot. Z zalem stwierdzam, ze niestety "odliczona" kwote moge uiscic karta a przy sobie mam gotowke w takim nominale jaki otrzymalem z bankomatu. Potem trwa szukanie, liczenie, czasem rozmienianie w sasiedniej kasie.

Tak przy okazji, dlaczego biedronki, jesli nie maja "programowo" platnosci kartami, nie wpuszczaja na swoj teren bankomatow???
Powinni to miec w standardzie - sklep + bankomat.

Akurat biedronka, do ktorej czasem zagladam, w ktora przetransformowal sie sklep plusa, stoi w takiej okolicy, ze nie ma mozliwosci wybrac nigdzie pieniedzy przed zakupami. Czasem tam laduje wracajac z pracy jednym z 3 autobusow , ktore mam do wyboru a ten ma przystanek "wysiadajacy" przy biedronce i stwierdzam, ze potrzebuje wlasciwie cos kupic...tyle, ze nie mam za co...

Data: 2009-11-08 11:13:18
Autor: aceJacek
jednogroszĂłwkami ....
Dnia Sun, 08 Nov 2009 11:36:56 +0100, krzysztofsf napisal:
Tak przy okazji, dlaczego biedronki, jesli nie maja "programowo" platnosci kartami, nie wpuszczaja na swoj teren bankomatow???
Powinni to miec w standardzie - sklep + bankomat.

W mojej Biedronie jest banbkomat eCard, więc chyba nie ma mowy o jakimś
zakazie.

Ale prawdą jest, że gdy nie ma możliwości zapłaty kartą, moje zakupy
bardzo rzadko przekraczają 20 zł. Po prostu większej kasy przy sobie
nie noszę.

zdrówka życzę, aceJacek

--
http://olewaczers.eu.org

Data: 2009-11-08 08:21:51
Autor: Valdi
jednogroszówkami ....
<Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world>

> Ja tam gdzie czesto kupuje to nie lubie jak mozna placic karta, bo to
> zawsze wydluza mi zakupy.

Niech zgadne - zawsze placisz odliczona kwota. Brawo!

To przez takich jak on + zawieszonych 5cm nad chodnikiem ludzi, którzy nie
potrafią żwawo zapakować do siatek/koszyka swoich zakupów, robią się kolejki
przy kasach! :]

Data: 2009-11-08 08:20:49
Autor: Valdi
jednogroszówkami ....
"Yooseph" news:Xns9CBCD45ACB030YOOSEPH193.42.231.152

Ja tam gdzie czesto kupuje to nie lubie jak mozna placic karta, bo to
zawsze wydluza mi zakupy.

Ja tam gdzie często kupuję nie lubię jak ludzie płacą gotówką (szczególnie
drobnicą) i wyrzucają na taśmę przy kasie całą zawartość swojego portfela i
wyszukują odpowiedniej kwoty do zapłaty, bo to zawsze wydłuża mi zakupy.

Data: 2009-11-08 16:42:41
Autor: Yooseph
jednogroszówkami ....
Dnia N 08 lis 2009 08:20:49 w <news:hd5qpt$c14$2news.interia.pl>
"Valdi" <Valdi@valdi.pl> napisał(a):
[...]

W sumie racja. Przekonaliscie mnie. Platnosci karta w biedronce to wspaniala perspektywa (oczywiscie przy uzyciu karty Paypass).

--

    -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
    yooseph&gazeta,pl,nospam

Data: 2009-11-08 08:19:40
Autor: Valdi
jednogroszówkami ....
<zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl>

obserwowałem dojrzewanie Netto do obsługi kart

Netto dojrzało, Kaufland wręcz wydoroślał (zniesienie limitu kwotowego przy
płatności kartą), Lidl podobno dojrzewa, tylko jakoś Biedrona nie chce
dorosnąć a szkoda.
Najgorsze jest to, że jakiś czas temu Biedrona przejęła sieć Plus, w której
to były terminale płatnicze. Aby było jeszcze fajniej ww. sieci można było
płacić kartą chyba od 1 zł! :D Pamiętam doskonale jak z jakieś dwa lata temu
w czasie urlopu spędzanego w PL, poszedłem do Plusa z rana po bułeczki. Daje
pani kasjerce 100 zł a bułki kosztowały coś 1.3 :) Zapytała się czy nie mam
drobnych. Odpowiedziałem, że drobne mam tylko na karcie płatnicznej. Na
twarzy kasjerki pojawił się uśmiech a z jej ust padła propozycja: "to może
pan zapłaci kartą, nie mamy limitu kwotowego" - ehh nawet nie wiecie ile
Pluszak wtedy zyskał w moich oczętach, a szybkość transakcji? - wręcz
poezja. Potem nawet za najmniejsze pierdoły płaciłem kartą w Plusie.
Kasjerki i ja były zadowolone ;) Niestety Biedrona (która o dziwo też ma
dobre bułeczki, takie jak były w Plusie) już nie daje mi tyle radości jak
przyjeżdżam na stare śmieci do PL, a tym samym zawsze jak do niej idę po
bułeczki mam ze sobą miedziaki.

Pozdrawiam.

Data: 2009-11-08 18:51:24
Autor: Przemysław Kowalik
jednogroszówkami ....
Użytkownik Valdi napisał:
[...]

Ale Plus też musiał dojrzewać (a jak dojrzał, to go Biedrona pożarła :-) ).

BTW, trochę to NTG, ale ciekawe, ile Biedrona wtopiła kasy w
mocno wirtualnego "opa" tuBiedronka? Z jednej strony niby taka racjonalność ekonomiczna: tylko cash, wyzysk pracowników a z drugiej taki bzdet taktowany 15/15 :-).

Przemek

Data: 2009-11-08 22:17:58
Autor: Liwiusz
jednogroszówkami ....
'Przemysław Kowalik pisze:
Użytkownik Valdi napisał:
[...]

   Nic nie wtopiła, bo tubiedronka to przecież sieć Polskiej Telefonii Cyfrowej, a nie Jeronimo Martins, czy jak oni się zwą.

--
Liwiusz

Data: 2009-11-07 20:58:43
Autor: Budzik
jednogroszówkami ....
Osobnik posiadający mail bnsbs@poczta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

a jak nagle w 10 sklepahc nie bedzie tego co oczekuje?
IMo najlepszym sposobme jest powiadomienie biedronki o twoim problemie. Moze na poczatek nie zorganizowana akcja tylko jamiks listem?

    Wprowadzenie i obsługa kart kosztuje.
Jak myślisz, kto za to zapłaciłby ?

i tu tkwi problem.
Klienci biedronki chca niskich cen a nie platnosci karta (skoro nie da sie miec wszystkiego)
Domyslam sie, ze nie jestes targetowym klientem tej sieci. --

Data: 2009-11-07 22:26:46
Autor: Julek
jednogroszówkami ....

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości
a jak nagle w 10 sklepahc nie bedzie tego co oczekuje?

    Można wtedy skrzyknąć się i jechać palić opony w Warszawie,
albo polubić to co się ma :)))

IMo najlepszym sposobme jest powiadomienie biedronki o twoim problemie.

    To nie mój problem. Nie mam potrzeby, aby tam płacić kartą.
Ja nie zakładałem tego wątku.

Domyslam sie, ze nie jestes targetowym klientem tej sieci.

    Nie znam polityki sieci. U nich kupuję nie za często. Tylko dlatego,
bo takie produkty rzadko kupuje.

Data: 2009-11-07 23:58:59
Autor: Titus Atomicus
jednogroszówkami ....
In article <hd4ovg$j21$1@aioe.org>,
 "J_K_K" <j_k_kwytnijto@itotezpoczta.fm> wrote:

Użytkownik "Julek" <bnsbs@poczta.pl> napisał w wiadomości news:hd4o3r$3ld$1node1.news.atman.pl...

>    Nie znam polityki sieci. U nich kupuję nie za często. Tylko dlatego,
> bo takie produkty rzadko kupuje.

Zdziwiłbyś się jakie wymogi stawia JM dostawcom.
W bardziej "markowych" sklepach masz często większy szajs.

To prawda - w trakcie ostatnich wakacji korzystalem czesto z roznych Biedronek. I bylem pozytywnie zaskoczony.

TA

Data: 2009-11-08 00:28:44
Autor: Budzik
jednogroszówkami ....
[...]

mozna, aczkolwiek, tak jak pisałem ponizej - nie mozna od takich metod zaczynac.

IMo najlepszym sposobme jest powiadomienie biedronki o twoim
problemie.

    To nie mój problem. Nie mam potrzeby, aby tam płacić kartą.
Ja nie zakładałem tego wątku.

A czy ja pisze, ze ty masz pisac ten list?

Domyslam sie, ze nie jestes targetowym klientem tej sieci.

    Nie znam polityki sieci. U nich kupuję nie za często. Tylko
    dlatego, bo takie produkty rzadko kupuje.

jakie?

Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam
na swoim domowym komputerze, a Unixa nie i nie zamierzam.

Data: 2009-11-08 03:27:35
Autor: Julek
jednogroszówkami ....

Osobnik posiadający mail bnsbs@poczta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
>   U nich kupuję nie za często. Tylko
>     dlatego, bo takie produkty rzadko kupuje.

jakie?

    "takie produkty" należy rozumieć produkty które oferuje
Biedronka i podobne sklepy. Nie chodziło mi o cenę, ani o jakość,
a o asortyment.

Data: 2009-11-08 16:10:11
Autor: Budzik
jednogroszówkami ....
> [...]

    "takie produkty" należy rozumieć produkty które oferuje
Biedronka i podobne sklepy. Nie chodziło mi o cenę, ani o jakość,

aha
no ale mimo wszystko jestem ciekaw tego asortymentu. --
Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem
można jeść w miejscu publicznym ;-)"
DooMiniK: "A alkohol w czekoladkach czy w butelce obok? ;]"

Data: 2009-11-08 22:17:59
Autor: JanKo
jednogroszówkami ....
Agent Budzik nadaje:
no ale mimo wszystko jestem ciekaw tego asortymentu.

Marudzisz. Facet po prostu nie kupuje żarcia, chemii, elektroniki, mebli, narzędzi, książek, opon ani ciuchów więc tam nie chodzi i już.

Data: 2009-11-08 21:40:11
Autor: Budzik
jednogroszówkami ....
Osobnik posiadający mail bez@maila.tu napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

no ale mimo wszystko jestem ciekaw tego asortymentu.

Marudzisz. Facet po prostu nie kupuje żarcia, chemii, elektroniki, mebli, narzędzi, książek, opon ani ciuchów więc tam nie chodzi i już.
no tak
pornoli nie maja... :) --
"Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie
swojej osoby, zginie raczej, niż stanie się antytezą tego wyobrażenia."
Frank Herbert

Data: 2009-11-08 08:09:37
Autor: Valdi
jednogroszówkami ....
"Julek" news:hd4gqv$2f8$1node1.news.atman.pl

Wprowadzenie i obsługa kart kosztuje.
Jak myślisz, kto za to zapłaciłby ?

Jeżeli mnie pamięć nie zawodzi Biedrona ma w Polsce około 1500 sklepów. Masz
świadomość jakie warunki mogli by wynegocjować przy takiej ilości sklepów,
nawet jeżeli do w każdym z nich był by tylko jeden terminal/kasa gdzie można
zapłacić plastikiem? Odpowiedź jest prosta - b. dobre. Niestety chęć zysku
przedkładają nad wygodę pewnej grupy klientów, kto wie czy nie znacznej.

Data: 2009-11-08 08:39:34
Autor: Julek
jednogroszówkami ....

Użytkownik "Valdi" <Valdi@valdi.pl> napisał w wiadomości news:hd5pgd$ag9$1news.interia.pl...
Niestety chęć zysku
przedkładają nad wygodę pewnej grupy klientów, kto wie czy nie znacznej.

    Widać ocenili, że nie jest to znaczna grupa klientów.
    Widać uznali, że większości klientów to się nie opłaci.

Data: 2009-11-08 16:53:36
Autor: Marcin Wasilewski
To może jakaś zorganizowana akcja?
Użytkownik "Valdi" <Valdi@valdi.pl> napisał w wiadomości news:hd5pgd$ag9$1news.interia.pl...

Może niech każdy skrobnie e-maila, względnie zadzwoni na 0800 i pożali się, że z powodu braku obsługi kart, że zamiast w biedronce musi kupować w pobliskim sklepie x, y, z. Nawet kropla kruszy skałę:

http://www.biedronka.pl/str/2/i/11.php

jednogroszówkami ....