jednogroszówkami w Biedronk

Data: 2009-11-07 19:35:52
Autor: zlotowinfo
jednogroszówkami w Biedronk
Użytkownik <zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl> napisał w wiadomości news:424e.00000220.4af5bb7dnewsgate.onet.pl...
Biedronka nie akceptuje kart płatniczych

jak sądzicie, czy zmasowana akcja pytania
codziennie dzień po dniu czy akceptujecie
karty a następnie płacenia jednogroszówkami

mogłaby przekonać właścicieli do akceptacji kart?

to ja poproszę także w netto

--
http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

Data: 2009-11-07 19:50:00
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
jednogroszówkami w Biedronk
> przekonać właścicieli Biedronki do akceptacji kart

to ja poproszę także w netto

w netto można płacić kartami. Nie wiem od jak dawna
ale jestem pewny, że można. Kasjer zapytany o karty
sam bez siebie dodał, że bez problemu i bez kwoty
minimalnej, tzn. nawet kilkadziesiąt groszy możnaby
zapłacić kartą, gdyby ktoś kupował np. jedną bułkę.

W Karpaczu w netto 100% zapłaciłem ostatnio 17,03zl

A te grosze za bułkę tak mnie zaciekawiły że obiecuję
spróbować nastepnym razem

Data: 2009-11-07 20:54:24
Autor: zlotowinfo
Użytkownik <zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl> napisał w wiadomości news:424e.00000223.4af5c158newsgate.onet.pl...
> [...]

zapłacić kartą, gdyby ktoś kupował np. jedną bułkę.

W Karpaczu w netto 100% zapłaciłem ostatnio 17,03zl

masz szczęście, Złotów 100% nie da się

Data: 2009-11-07 22:40:43
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomości news:hd4j9d$ck8$1inews.gazeta.pl...

[...]

Latem w Międzyzdrojach żaden z dwóch NETTOnie obsługiwał kart.

Data: 2009-11-07 23:21:15
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
jednogroszówkami w Biedronk
> masz szczęście, Złotów 100% nie da się
Latem w Międzyzdrojach żaden z dwóch NETTO nie obsługiwał kart.

zmiana polityki NETTO nastąpiła jesienią, najprawdopodobniej w październiku 2009

Data: 2009-11-07 23:35:21
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik <zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl> napisał w wiadomości news:424e.0000023e.4af5f2dbnewsgate.onet.pl...
[...]

O ile dobrze pamiętam, to latem w nowo otwieranym w Międzyzdrojach NETTO była taka kartka koło kasy, że nie obsługują kart, bo chcą być naprawdę najtańsi. Ciekawy jestem, co spowodowało, ze jednak się przełamali. Czyżby się jednak okazało, że się to opłaci?

Data: 2009-11-08 00:05:33
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
jednogroszówkami w Biedronk
kartka koło kasy, że nie obsługują kart, bo chcą być naprawdę najtańsi.

widziałem taką samą kartkę w Kowarach we wrześniu

Ciekawy jestem, co spowodowało, ze jednak się przełamali.

też mnie to ciekawi

Czyżby się jednak okazało, że się to opłaci?

jeśli się przełamali, tzn. że zarząd _ocenił_ że się opłaci.
na czym oparł tę ocenę i czy jest ona prawidłowa, nie wiem.

Data: 2009-11-08 08:07:11
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hd4t53$ipq$1inews.gazeta.pl...
[...]

niestety dotyczy to tylko konkretnych sklepów

u nas i bez kart są zawsze długie kolejki
więc musieli stwierdzić że się tu nie opłaca

Data: 2009-11-08 09:51:38
Autor: MattS
zlotowinfo wrote:
[...]

Podejrzewam, że dla sieci sklepów, która ma dziesiątki lub setki tysięcy transakcji dziennie, koszt obsługi kartowej na jedną transakcję jest znikomy.

Matt

Data: 2009-11-08 21:05:49
Autor: RobertS
[...]

można, a to niby w którym?

w Polsce jeszcze takiego nie widziałem, a w Danii akceptowali tylko domestic cards...

RobertS

Data: 2009-11-12 20:40:32
Autor: XYZ
W dniu 2009-11-08 21:05, RobertS pisze:
w Polsce jeszcze takiego nie widziałem, a w Danii akceptowali tylko
domestic cards...
W Danii już od jakiegoś czasu akceptują wszystkie.

Data: 2009-11-12 21:07:53
Autor: RobertS
jednogroszówkami w Biedronk

w Polsce jeszcze takiego nie widziałem, a w Danii akceptowali tylko
domestic cards...
W Danii już od jakiegoś czasu akceptują wszystkie.

w zeszłym roku jeszcze nie akceptowali

RobertS

jednogroszówkami w Biedronk