jednogroszówkami w Biedronkę

Data: 2009-11-08 16:41:29
Autor: Marcin Wasilewski
jednogroszówkami w Biedronkę
Użytkownik <zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl> napisał w wiadomości news:424e.00000220.4af5bb7dnewsgate.onet.pl...

Biedronka nie akceptuje kart płatniczych
jak sądzicie, czy zmasowana akcja pytania
codziennie dzień po dniu czy akceptujecie
karty a następnie płacenia jednogroszówkami
mogłaby przekonać właścicieli do akceptacji kart?

    Jest inny sposób bardziej odczuwalny dla właścicieli i mniej wkurzający innych klientów.

    W sklepie kupujesz towary na wagę - wędlinę w plasterkach itp., po czym przy kasie z powodu niemożności zapłaty kartą zostawiasz towar i wychodzisz. Sądzę, że jeden dzień takiej zorganizowanej akcji uświadomił by właścicielom, że warto akceptować karty.

    Zresztą już kilka razy testowałem w swoim intermarsche gdzie notorycznie terminale są uszkodzone, a raczej łącza. Bo jak padają to zawsze wszystkie, problem z tym, że padają nagminnie.
    Na sugestię pani, że mogę wybrać gotówkę w bankomacie (który znajduje się w sklepie) zawsze odpowiadam, że jak już muszę się pofatygować po gotówkę, to pofatyguję się 150 m. dalej do tańszej biedronki.

jednogroszówkami w Biedronkę