jednoosobowa DG - faktura BEZ nazwy firmy.

Data: 2014-07-09 13:48:04
Autor: Adam
jednoosobowa DG - faktura BEZ nazwy firmy.
W dniu 2014-07-08 03:38, sundayman pisze:
Więc mamy taki przypadek.

Jest sobie jednoosobowa DG o nazwie "SŁOŃ Jan Kowalski".
Adres i NIP są tożsame z  prywatnymi danymi pana Jana.

I teraz - o ile mi wiadomo, faktura z nazwą, ale bez nazwiska - nie jest
OK. Czyli nie może być samo "SŁOŃ" + adres + NIP.

A w drugą stronę ?
Czyli faktura jest wystawiona na "Jan Kowalski".
Bez słonia :)

Czyli jest to popularnie zwana "faktura na osobę".

I teraz, czy w takim przypadku można ją traktować jako "firmową" ?
(oczywiście wydaje mi się to możliwe tylko w jednoosobowej DG).
"SŁOŃ" Jan Kowalski, i Jan Kowalski to to samo, wydawałoby się.

Ale...czy na pewno ??

Jest jeszcze jedna możliwość (od 1.01.2013): faktura uproszczona.

--
Pozdrawiam.

Adam

jednoosobowa DG - faktura BEZ nazwy firmy.