jednozłotowy abonament - gdzie?

Data: 2016-03-01 20:19:26
Autor: z
jednozłotowy abonament - gdzie?
W dniu 2016-03-01 o 14:01, nowyjestem@poczta.pl pisze:
czy któryś z operatorów oferuje
abonament za złotówkę? no może
być nawet złotówka netto plus vat
ale nie więcej...

Zapewne chodzi Ci o numer komórkowy ale gdybyś był klientem pleja i chciałbyś przenieść numer stacjonarny to za 1 zł masz realnie działającą komórkę nie tylko w strefie zamieszkania. Ale o tym cicho sza bo to tajemnica :-)

Data: 2016-03-01 14:57:35
Autor: nowyjestem
W dniu wtorek, 1 marca 2016 20:20:04 UTC+1 użytkownik z napisał:
> [...]
Zapewne chodzi Ci o numer komórkowy ale gdybyś był klientem pleja i chciałbyś przenieść numer stacjonarny to za 1 zł masz realnie działającą komórkę nie tylko w strefie zamieszkania. Ale o tym cicho sza bo to tajemnica :-)

a gdybym nie miał jeszcze żadnego abo w play i nie miał także nr do przeniesienia, ale chciałbym taki nr stacjonarny kupić i aktywować
to wtedy play wystawi co miesiąc fakturę na złotówkę?!

Data: 2016-03-02 09:14:35
Autor: z
W dniu 2016-03-01 o 23:57, nowyjestem@poczta.pl pisze:
a gdybym nie miał jeszcze żadnego abo w play i nie miał także nr do przeniesienia, ale chciałbym taki nr stacjonarny kupić i aktywować
to wtedy play wystawi co miesiąc fakturę na złotówkę?!

Jak nie jesteś klientem to 10 zł przeniesienie. Zapytaj w salonie. Czasem można się ciekawych rzeczy dowiedzieć :-)

Data: 2016-03-03 11:40:17
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
jednozłotowy abonament - gdzie?

"z" 56d6a0ec$0$678$65785112@news.neostrada.pl

Jak nie jesteś klientem to 10 zł przeniesienie. Zapytaj w salonie. Czasem można się ciekawych rzeczy dowiedzieć :-)

Jestem, ale chcę nie być. Co wówczas, gdy będąc (mając w Play jeden
numer GSM) przeniosę z easyCall do Play 2 numery VoIPowe, po czym
zabiorę z Play numer GSM?

I jak będą funkcjonowały te numery stacjonarne w Play?
Dostanę SIMki i będą jak zwykłe GSM?

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-03-03 14:03:10
Autor: z
jednozłotowy abonament - gdzie?

I jak będą funkcjonowały te numery stacjonarne w Play?
Dostanę SIMki i będą jak zwykłe GSM?

Będą działały jak każdy komórkowy. Karta sim i jazda.
Różnica tylko taka że numer jest stacjonarny i taryfowany jako stacjonarny. Idealne rozwiązanie do odbierania jak ktoś jeszcze ma sentyment do starego numeru :-)
Teoretycznie tylko w jakiejś strefie ale praktyka pokazuje że działa w całej Polsce. :-)
Precz z tpsa, orange czy innymi netiami. Precz z tel. przywiązanym do ściany :-)

PS. Jest jedna wada. Takiego numeru nie można przyłączyć do formuły rodzinnej.

Data: 2016-03-03 14:46:13
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
jednozłotowy abonament - gdzie?

"z" 56d83610$0$700$65785112@news.neostrada.pl

Będą działały jak każdy komórkowy. Karta sim i jazda.

Co wówczas, gdy chcę ten numer przenieść do innego opa?
Idzie dalej jako stacjonarny czy już jako komórkowy?
Czy brakuje możliwości przeniesienia do innego opa?

Różnica tylko taka że numer jest stacjonarny i taryfowany jako stacjonarny.

I bardzo dobrze. :)

Idealne rozwiązanie do odbierania jak ktoś jeszcze ma sentyment do starego numeru :-)

Czeka (jak Dolores) cierpliwie ;) na telefon od kochanka
sprzed stu lat? ;)

   https://www.youtube.com/watch?v=mq7R2LhL2PQ

Precz z tpsa, orange czy innymi netiami. Precz z tel.
przywiązanym do ściany :-)

VoIPy od dawna są wolne od ścian, ale chyba jednak przegrywają
z komórkowymi. Są dobre do bezpłatnej komunikacji międzynarodowej
pomiędzy klientami tej samej sieci telefonii VoIPowej.

Dzięki za informacje.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-03-03 14:54:10
Autor: z
jednozłotowy abonament - gdzie?
Co wówczas, gdy chcę ten numer przenieść do innego opa?
Idzie dalej jako stacjonarny czy już jako komórkowy?
Czy brakuje możliwości przeniesienia do innego opa?

Tylko po co? :-)

Zapytaj czy w orange czy mają taką usługę. Zobaczysz bardzo wielkie oczy :-)

Moim zdaniem to jest dalej numer stacjonarny i kropka

Data: 2016-03-03 20:23:39
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
jednozłotowy abonament - gdzie?

"z" 56d84204$0$663$65785112@news.neostrada.pl

Czy brakuje możliwości przeniesienia do innego opa?

Tylko po co? :-)

Konkurencja może mieć coś ciekawego.

Zapytaj czy w orange czy mają taką usługę. Zobaczysz bardzo wielkie oczy :-)

Zapytam. Najpierw w Play -- mam tam jeden czynny (jeden czynny i zarejestrowany
oraz dwie SIMki zapakowane, których jeszcze nie naruszyłem) numer komórkowy,
więc jestem ich klientem. ;) Następnie zapytam u innych operatorów GSM,
powołując się na to, co usłyszę w Play.

Efekty opiszę, ale teraz będę zajęty.

Moim zdaniem to jest dalej numer stacjonarny i kropka

Czyli ewentualnie można by przenieść znów do VoIPa?

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-03-04 22:53:03
Autor: Przyjazny
On 2016-03-03 19:23, Eneuel Leszek Ciszewski <prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote:

"z" 56d84204$0$663$65785112@news.neostrada.pl

Moim zdaniem to jest dalej numer stacjonarny i kropka

Czyli ewentualnie można by przenieść znów do VoIPa?

AFAIR operatorzy numerów stacjonarnch którzy nie mają własnej sieci
telefonów stacjonarnych* nie mają obowiązku obsługiwać przenoszenia
numerów od siebie i zazwyczaj nie obsługują, w szczególności jak
sprawdzałem to ze zbioru kilku znanych VOIPowych żaden nie obsługiwał.

* naprawdę, to wynika z jakiejś kumulacji warunków w przepisach. Ten sam
patent co tablicza przy drodze zakaz jazdy rowerem i pod nią nie
dotyczy rowerów.

Data: 2016-03-06 14:19:04
Autor: WAM
jednozłotowy abonament - gdzie?
On Fri, 4 Mar 2016 22:53:03 +0000 (UTC), Przyjazny
<przyjazny@nospam.tld.invalid> wrote:

[...]

ipfon.pl przyjmuje przeniesienie numeru stacjonarnego.

WAM
--
www.nawakacje.pl ?
pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

Data: 2016-04-06 21:14:56
Autor: Przyjazny
On 2016-03-06 13:19, WAM <nospam@nowam.nopl.pl> wrote:
[...]

Podkreślę jeszcze raz:

 nie mają obowiązku obsługiwać przenoszenia numerów ***OD*** siebie

czyli jak przeniesiesz numer do VoIPa, to jesteś uwiązany do tego VoIPa.

Data: 2016-03-09 18:41:07
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
jednozłotowy abonament - gdzie?

"Przyjazny" nbd3kf$b26$1@mx1.internetia.pl

* naprawdę, to wynika z jakiejś kumulacji warunków w przepisach.
Ten sam patent co tablicza przy drodze zakaz jazdy rowerem i pod
nią nie dotyczy rowerów.

Czyli prawo po polsku. ;) Ogródek ,,zdolnych prawników''.

-=-

Play reklamuje te stacjonarki -- niespełna 2 dych
miesięcznie za dzwonienie na wszystkie numery.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-03-02 17:06:05
Autor: ...:::WISKOLER:::...
jednozłotowy abonament - gdzie?
Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą
nowyjestem@poczta.pl naskrobał(a):

a gdybym nie miał jeszcze żadnego abo w play i nie miał także nr do przeniesienia, ale chciałbym taki nr stacjonarny kupić i aktywować
to wtedy play wystawi co miesiąc fakturę na złotówkę?!

A jeśli nie masz numeru stacjonarnrgo do przeniesienia to zainteresuj się
numerami wirtualnymi, np od halonet. Rejestracja pierwszego numeru i
utrzymanie go kosztuje złotówke rocznie, ale jak już zarejestrujesz i
przeniesiesz do playa to koszt utrzymania odpada. Dodatkowym plusem takiego
rozwiązania jest możliwość wyboru dowolnej strefy numeracyjnej.
--
....::: WISKOLER :::...
Stirlitz szedł ulicami Berlina w radzieckim mundurze. Obok przemknęli

jednozłotowy abonament - gdzie?