jednoz³otowy abonament - gdzie?

Data: 2016-03-01 05:01:56
Autor: nowyjestem
jednoz³otowy abonament - gdzie?
czy który¶ z operatorów oferuje
abonament za z³otówkê? no mo¿e
byæ nawet z³otówka netto plus vat
ale nie wiêcej...

mo¿e byæ bez telefonu...
mo¿e mieæ zero minut do wykorzystania
mo¿e mieæ kosmiczne stawki za GB i za
minutê ob±d¼ sms, ale musi byæ za 1z³

czy którykolwiek operator oferuje co¶
takiego?

zaznaczam ¿e NIE CHODZI mi o ¿adne
oszustwa typu "1z³ przez 3 miesi±ce",
a potem kilkadziesi±t z³otych, ale
o mikroskopijne faktury vat co miesi±c

Data: 2016-03-01 14:08:19
Autor: J.F.
jednoz³otowy abonament - gdzie?
U¿ytkownik  napisa³ w wiadomo¶ci
czy który¶ z operatorów oferuje
abonament za z³otówkê? no mo¿e
byæ nawet z³otówka netto plus vat
ale nie wiêcej...

Nie, chyba ze w trybie zamowienia publicznego :-)

zaznaczam ¿e NIE CHODZI mi o ¿adne
oszustwa typu "1z³ przez 3 miesi±ce",
a potem kilkadziesi±t z³otych, ale
o mikroskopijne faktury vat co miesi±c

A prepaid byc nie moze ?

W Orange mozna przedluzyc waznosc konta, w T-mobile to juz kosztuje 3zl/mc.
No ale minimalne doladowanie to jednak 5 zl.

J.

Data: 2016-03-01 06:32:40
Autor: nowyjestem
jednoz³otowy abonament - gdzie?
A prepaid byc nie moze ?

no w³a¶nie nie mo¿e byæ prepaid.

nr ma s³u¿yæ tylko do odbierania, wiêc zdajê
sobie sprawê ¿e "chcê przep³aciæ" gdy¿ jakby nie patrzeæ 12*1,23=14,76z³ a wiêc
prawie 3x dro¿ej ni¿ do³adowanie 5z³ które
standardowo wyd³u¿a wa¿no¶æ telefonu o pe³ny rok

Data: 2016-03-01 10:21:24
Autor: h.sliwinski
jednoz³otowy abonament - gdzie?
W dniu wtorek, 1 marca 2016 15:32:41 UTC+1 u¿ytkownik nowyj...@poczta.pl napisa³:

https://virginmobile.pl/oferta/freemium >

--
Heniek

Data: 2016-03-01 19:29:09
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
jednoz³otowy abonament - gdzie?

<nowyjestem@poczta.pl> 68fc82d7-65e2-4526-ad01-37991693ab5e@googlegroups.com

: jakby nie patrzeæ 12*1,23=14,76z³ a wiêc
: prawie 3x dro¿ej ni¿ do³adowanie 5z³ które
: standardowo wyd³u¿a wa¿no¶æ telefonu o pe³ny rok

Nie dziwota, ¿e jeste¶ zad³u¿ony przy swej rozrzytno¶ci...
5 pln za roczn± przed³u¿kê? Jeszcze chwila a zechcesz 5 pln plus 23%...

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-03-04 08:59:20
Autor: ToMasz
W dniu 01.03.2016 o 15:32, nowyjestem@poczta.pl pisze:
A prepaid byc nie moze ?

no w³a¶nie nie mo¿e byæ prepaid.
ale to g³upie jest. Przy takich kwotach zap³aæ pi±taka i ¶pij spokojnie. Jak Ci potrzeba 1000 takich numerów to znajd¼ kogo¶ kto ma firmê "GSM skup sprzeda¿ drobny handel, i zaproponuj mu ¿e co¶ co jest darmowe sprzeda Ci za 1z³+vat.
ToMasz

Data: 2016-03-08 03:10:56
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
jednoz³otowy abonament - gdzie?

"ToMasz" nbbf31$egk$1@dont-email.me

[...]

Dlaczego mia³by szukaæ? Nie mo¿e mieæ swojej?

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-03-08 07:12:30
Autor: nowyjestem
jednoz³otowy abonament - gdzie?

> no w³a¶nie nie mo¿e byæ prepaid.

ale to g³upie jest.

wg mnie nie jest g³upie - wolê zap³aciæ 1z³ abonamentu ni¿ do³adowywaæ

Data: 2016-03-16 19:35:44
Autor: Liwiusz
jednozłotowy abonament - gdzie?
W dniu 2016-03-08 o 16:12, nowyjestem@poczta.pl pisze:
A prepaid byc nie moze ?

no właśnie nie może być prepaid.

ale to głupie jest.

wg mnie nie jest głupie - wolę zapłacić 1zł
abonamentu niż doładowywać

Wolisz płacić co miesiąc przelewem 1zł, czy choćby raz w roku przelać 12zł, niż raz w roku doładować za 5zł? Wyjaśnij mi ten fenomen.

--
Liwiusz

Data: 2016-03-25 08:07:04
Autor: Kris
jednoz³otowy abonament - gdzie?
W dniu ¶roda, 16 marca 2016 19:35:46 UTC+1 u¿ytkownik Liwiusz napisa³:

Wolisz p³aciæ co miesi±c przelewem 1z³, czy choæby raz w roku przelaæ 12z³, ni¿ raz w roku do³adowaæ za 5z³? Wyja¶nij mi ten fenomen.
A ja my¶lê ¿e mu bardziej jak dzia³aj±cy numer faktura za us³ugi telekomunikacyjne jest potrzebna;)

Data: 2016-03-26 20:12:30
Autor: WAM
jednoz³otowy abonament - gdzie?
On Fri, 25 Mar 2016 08:07:04 -0700 (PDT), Kris <kszysztofc@gmail.com>
wrote:

[...]
Za do³adowania te¿ s± faktury.

WAM
--
www.nawakacje.pl ?
pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

Data: 2016-03-26 13:26:07
Autor: Kris
jednoz³otowy abonament - gdzie?
W dniu sobota, 26 marca 2016 20:12:32 UTC+1 u¿ytkownik WAM napisa³:
wrote:

>A ja my¶lê ¿e mu bardziej jak dzia³aj±cy numer faktura za us³ugi telekomunikacyjne jest potrzebna;)
Za do³adowania te¿ s± faktury.

Ale w tytule "abonament" nie ma;)

Data: 2016-03-27 22:52:50
Autor: W
jednoz³otowy abonament - gdzie?
Liwiusz wystuka³, co nastêpuje:

[...]

Polecenie zap³aty? Masz umowê, u¿ywasz, operator pobiera kasê = 'zeroobs³ugowo'.

As OP - bodaj¿e njumobile pozwala teraz na zniesienie podstawowej kwoty abo wiêc p³acisz tyle ile wydzwonisz...

Data: 2016-03-28 10:36:36
Autor: Liwiusz
W dniu 2016-03-28 o 00:52, W pisze:
[...]

Nie zeroobs³ugowo, przecie¿ trzeba podpisaæ polecenie zap³aty. Potem pilnowaæ, czy dobrze pobiera (czas na reklamacjê jest ograniczony), pilnowaæ koñca promocji itp.

As OP - bodaj¿e njumobile pozwala teraz na zniesienie podstawowej kwoty abo
wiêc p³acisz tyle ile wydzwonisz...

Widzisz, nie przeznaczy³e¶ odpowiedniego czasu, nie doczyta³e¶, to i nie wiesz - dopiero po 3 miesi±cach i po aktywacji promocji.

Jak widaæ nie ma nic prostszego, ni¿ kupienie prepaida i do³adowanie go raz na rok za 5z³.

--
Liwiusz

Data: 2016-03-28 10:36:51
Autor: W
[...]

*nie musisz* pilnowaæ, to tylko Twoje wewnêtrzne ADHD :p a podpisanie polecenia zap³aty to czynno¶æ jednorazowa - do³adowania wymuszaj± pewn± cykliczno¶æ i martwiæ siê o to, czy odpowiednie ¶rodki s± na koncie.

Swoj± szos± - sam jestem zwolennikiem prepaid i ostatnie abo mia³em jakie¶ 10 lat temu, ale dostrzegam potencjalne plusy abonamentu (zw³aszcza takiego bez minimalnego kosztu) - mo¿e byæ wygodnie.

[...]

A gdzie¶ napisa³em, ¿e mo¿na tak od razu? :P To Ty jeste¶ nadgorliwy i dopowiedzia³ê¶ sobie co¶, czego nie ma :p

(addendum, nie by³o mnie trochê i oryginalny post nie jest ju¿ dostêpny na u¿ywanych przeze mnie serwerach news wiêc nie wiem, czy by³a tam klauzula "ma byæ dostêpne ju¿ teraz")

Jak widaæ nie ma nic prostszego, ni¿ kupienie prepaida i do³adowanie go
raz na rok za 5z³.

prosty pocz±tek + bardziej upierdliwe utrzymanie vs trochê bardziej skomplikowany pocz±tek (umowa + PZ) + pó¼niejsze bezproblemowe utrzymanie? ;)

Data: 2016-03-28 20:04:33
Autor: Liwiusz
W dniu 2016-03-28 o 12:36, W pisze:

*nie musisz* pilnowaæ, to tylko Twoje wewnêtrzne ADHD :p a podpisanie
polecenia zap³aty to czynno¶æ jednorazowa - do³adowania wymuszaj± pewn±
cykliczno¶æ

Cykliczno¶æ raz na rok, to ¿adna cykliczno¶æ :)

i martwiæ siê o to, czy odpowiednie ¶rodki s± na koncie.

Ale tylko raz w roku, a nie 12 razy w roku.

Swoj± szos± - sam jestem zwolennikiem prepaid i ostatnie abo mia³em jakie¶
10 lat temu, ale dostrzegam potencjalne plusy abonamentu (zw³aszcza takiego
bez minimalnego kosztu) - mo¿e byæ wygodnie.

Mo¿e byæ wygodny, ale nie wygodniejszy od prepaida (zw³aszcza je¶li mówimy o abonamencie za 1z³, czyli dla telefonu tylko do odbierania po³±czeñ, w którym nie trzeba siê martwiæ o odpowiednie saldo na koncie prepaid, bo i tak z niego nie korzystamy).

Pomijaj±c ju¿ fakt, ¿e w abonamencie nara¿amy siê na akcje "daj pi±taka", podczas gdy w prepaid dotychczas wszelkie zmiany cen wymaga³y inicjatywy u¿ytkownika.

[...]

Czyli to ju¿ jest 27z³ przez pierwszy kwarta³, a nie 1z³/miesi±c. 27z³ to starczy na ponad 5 lat w prepaidzie.

[...]

;)

Otó¿ w³a¶nie polemizujê z tym pó¼niejszym bezproblemowym utrzymaniem (vide: "daj pi±taka dla T-debilne").

--
Liwiusz

Data: 2016-03-28 20:13:00
Autor: z
W dniu 2016-03-28 o 20:04, Liwiusz pisze:
W dniu 2016-03-28 o 12:36, W pisze:

*nie musisz* pilnowaæ, to tylko Twoje wewnêtrzne ADHD :p a podpisanie
polecenia zap³aty to czynno¶æ jednorazowa - do³adowania wymuszaj± pewn±

ciach

W czasach kiedy za no limit p³aci siê 30-40 z³ nie ma sensu bawiæ siê w do³adowania. Zak³adam oczywi¶cie ¿e telefon s³u¿y do normalnej komunikacji pracuj±cego cz³onka rodziny ;-) dla którego sta³o¶æ komunikacji jest wa¿na a nie dla gimbazowych fanaberii :-)

Data: 2016-03-29 06:13:03
Autor: W
jednoz³otowy abonament - gdzie?
z wystuka³, co nastêpuje:

[...]

Te¿ nie do koñca - zale¿y gdzie siê pracuje i w jakiej sieci siê ma rodzinê ;) Bo na przyk³a mam stare LubiêTo w play i ¶rednio wychodzi mi jakie¶ 10pln na miesi±c a nie czujê siê jako¶ strasznie ograniczony - rodzina i wiêkszo¶æ znajomych w sieci, pisanie to g³ównie komplikatory internetowe (wiêkszo¶æ czasu na wifi a te "darmowe" 200MB na miesi±c spokojnie wystarcza z nadtatkiem "pomiêdzy" wifi), do pracy g³ównie VOIP bo jakiekolwiek rozwi±zanie komórkowe pu¶ci³oby mnie z torbami ;) ju¿ pomijaj±c ¿e wygodniej  ze s³uchawkami w komputrze ;)

Data: 2016-03-29 08:52:08
Autor: z
W dniu 2016-03-29 o 08:13, W pisze:
[...]

20 z³ wiêcej na g³owê na miesi±c pu¶ci³y by Ciê z torbami?

PS. To tak mi siê znajomy przypomnia³ co chcia³ zaoszczêdziæ na pr±dzie i wysz³o mu ¿e najwiêcej z¿era lodówka, potem tv i komp.
Przesta³ my¶leæ o oszczêdzaniu :-)

S± te¿ tacy co dla _30 gr rocznie_ wyjmuj± ³adowarki z gniazdek.
Szanujemy ich :-)

Data: 2016-03-29 00:11:43
Autor: Kris
jednoz³otowy abonament - gdzie?
W dniu wtorek, 29 marca 2016 08:52:09 UTC+2 u¿ytkownik z napisa³:

20 z³ wiêcej na g³owê na miesi±c pu¶ci³y by Ciê z torbami?
Za 20z³ miesiêcznie s± nielimitowane po³±czenia do komórkowych wiêc tragedii nie ma

Data: 2016-03-29 11:36:28
Autor: z
W dniu 2016-03-29 o 09:11, Kris pisze:
W dniu wtorek, 29 marca 2016 08:52:09 UTC+2 u¿ytkownik z napisa³:

20 z³ wiêcej na g³owê na miesi±c pu¶ci³y by Ciê z torbami?
Za 20z³ miesiêcznie s± nielimitowane po³±czenia do komórkowych wiêc tragedii nie ma

Znam osoby co siê z³apa³y na ten "ghyt maeinowy" :-)
Musia³y zabuliæ za po³±czenia na stacjonarne.
Dlatego piszê o 30-40 z³

Data: 2016-03-29 02:43:27
Autor: Kris
jednoz³otowy abonament - gdzie?
W dniu wtorek, 29 marca 2016 11:36:41 UTC+2 u¿ytkownik z napisa³:

Znam osoby co siê z³apa³y na ten "ghyt maeinowy" :-)
Musia³y zabuliæ za po³±czenia na stacjonarne.
Dlatego piszê o 30-40 z³
Dla cz³onków rodziny ju¿ 3 takie abonamenty zamówi³em.
rzadko kiedy przekraczaj± 20zl a jedna z osób potrafi 3tys minut wygadaæ miesiêcznie. Na stacjonarne praktycznie nie ma potrzeby teraz dzwoniæ ale nawet gdyby to chyba max 9zl dolicza. No i wtedy jest to 30zl o którym piszesz.

Data: 2016-03-29 13:20:51
Autor: z
W dniu 2016-03-29 o 11:43, Kris pisze:
[...]

Te¿ tak my¶la³em ale trzeba by³o dzwoniæ po szpitalach i stwierdzi³em ¿e lepiej mieæ ¶wiêty spokój.
Za 110 z³ mam 3 numery no limit i 10 Giga netu na ca³o¶æ w tym dodatkowa karta sim w tablecie (taki czwarty numer do netu)

PS. + numer stacjonarny do odbierania za 1 z³
(taki sentyment rodziców :-) )
Wszystko na jednej fakturze z poleceniem zap³aty.

Data: 2016-03-29 18:12:30
Autor: W
[...]

Nie, ale mam tak zanim siê jeszcze jakiekolwiek oferty NoLimit pojawi³y, a wychodz±c z za³o¿enia, ¿e "lepsze jest wrogiem dobrego" i to co mam spe³nia moje potrzeby to po co mam p³aciæ 3x wiêcej, skoro tego nie potrzebujê? :D

Co rusz jak pojawiaj± siê nowe promocje to zastanawiam siê nad abonamentami albo innymi ofertami NoLimit na kartê, ale zazwyczaj trafiam do punktu, ¿e nie widzê w tym sensu ;)

(a jak ju¿ chcemy przeliczaæ - 20x12 to ju¿ jest 240pln, niby te¿ niedu¿o, no ale jak masz takie wolne to mo¿esz mo¿esz mi corocznie oddaæ ;) )

Tu te¿ wchodzi 'bezobs³ugowo¶æ' dla mnie - 50pln raz na 5 miesiêcy i wsio, do tego mam bezpieczeñstwo, ¿e po wyje¼dzie za granic± nagle nie przyjdzie faktura na kilkaset PLN (siê pilnujê siê, no ale po co ryzykowaæ).

PS. To tak mi siê znajomy przypomnia³ co chcia³ zaoszczêdziæ na pr±dzie
i wysz³o mu ¿e najwiêcej z¿era lodówka, potem tv i komp.
Przesta³ my¶leæ o oszczêdzaniu :-)

Có¿, mo¿na przy wymianie sprzêtu X pomy¶leæ o jakim¶ ¿r±cym mniej pr±du na przyk³ad, ale to raczej przy okazji ni¿ z musu...

S± te¿ tacy co dla _30 gr rocznie_ wyjmuj± ³adowarki z gniazdek.
Szanujemy ich :-)

Ja nie trzymam ³±dowarki w gniazdku bo mnie denerwuje jak niepotrzebnie sterczy, ale to inny problem ;)

Data: 2016-03-30 00:31:06
Autor: z
W dniu 2016-03-29 o 20:12, W pisze:
Ja nie trzymam ³±dowarki w gniazdku bo mnie denerwuje jak niepotrzebnie
sterczy, ale to inny problem ;)

Masz racjê wkraczamy w problemy natury psychologicznej.

Ciê¿ko jest wyt³umaczyæ ¿e najbardziej awariogennym momentem jest uruchamianie urz±dzenia.

Data: 2016-03-30 21:17:26
Autor: W
[...]

Ale kto¶ tu co¶ pisa³ o awariach? ;->

Data: 2016-03-30 23:24:39
Autor: z
W dniu 2016-03-30 o 23:17, W pisze:

Ale kto¶ tu co¶ pisa³ o awariach? ;->

O kosztach a awarie to koszty.

Data: 2016-04-01 13:48:12
Autor: Liwiusz
W dniu 2016-03-28 o 20:13, z pisze:
[...]

W czasach, kiedy za no limit w abo p³aci siê 30-40z³, nie op³aca siê mieæ tego w prepaid za 25z³?

--
Liwiusz

Data: 2016-04-01 18:57:29
Autor: z
W dniu 2016-04-01 o 13:48, Liwiusz pisze:
W czasach, kiedy za no limit w abo p³aci siê 30-40z³, nie op³aca siê
mieæ tego w prepaid za 25z³?

Gdzie dostanê prawdziwy no limit (ze stacjonarnymi) za 25 z³?

Data: 2016-04-01 19:53:20
Autor: Dominik A³aszewski
jednoz³otowy abonament - gdzie?
Dnia 01.04.2016 z <z@z.pl> napisa³/a:
W dniu 2016-04-01 o 13:48, Liwiusz pisze:
W czasach, kiedy za no limit w abo p³aci siê 30-40z³, nie op³aca siê
mieæ tego w prepaid za 25z³?

Gdzie dostanê prawdziwy no limit (ze stacjonarnymi) za 25 z³?

W Dziewicy jest za 19 z³ (ze stacjonarkami,
bez sms- tzn. tylko 30 szt.).

--
Dominik A³aszewski (via raspbianowy slrn)
"Wszyscy chc± naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabraæ." (S.J. Lec)

Data: 2016-04-01 22:59:23
Autor: Liwiusz
W dniu 2016-04-01 o 18:57, z pisze:
W dniu 2016-04-01 o 13:48, Liwiusz pisze:
W czasach, kiedy za no limit w abo p³aci siê 30-40z³, nie op³aca siê
mieæ tego w prepaid za 25z³?

Gdzie dostanê prawdziwy no limit (ze stacjonarnymi) za 25 z³?

W Playu, korzystaj±c z okazji, ¿e co miesi±c-dwa do do³adowania dodaj± 60-100%. Gdzie¶ od 3 lat wychodzi mi w³a¶nie taka ¶rednia miesiêczna za telefon. Nawet takie liche do³adowania daj± mi nadwy¿kê, któr± wykorzystujê na roaming lub smsy premium od czasu do czasu.

--
Liwiusz

Data: 2016-04-02 09:27:12
Autor: z
W dniu 2016-04-01 o 22:59, Liwiusz pisze:
[...]

Zapomnia³em o bardzo wa¿nej informacji co kosztów.

Play formu³a rodzinna przez 6 mies. jest za 0 z³.
To wp³ywa na sumaryczny koszt przez 2 lata
110 x 18 = 1980 / 24 = 82,50 / 3 numery = 27,50 z³
Wiem ¿e s± tacy co nie lubi± umów.
I s± tacy co nie lubi± do³adowañ. O gustach siê nie dyskutuje.

A co do netu to mam 10 giga na te 3 numery w cenie.
Nie dam rady tego wykorzystaæ bo wifi i w pracy i w domu.
Ale mo¿na dokupiæ chyba za 25 z³ kolejne 25 giga.

I jak ? :-)

Data: 2016-03-29 06:10:27
Autor: W
[...]

Ad. wszystko powy¿ej:
Jak wspomnia³em - nie widzia³em OP (i nie dam rady zobaczyæ) i nie wiem, czy  by³o tam podane, ¿e telefon ma byæ tylko do odbierania czy nie. Zak³adaj±c minimalne u¿ycie, trzeba braæ pod uwagê, ¿e te "piñæ z³otych" nie starczy na rok, st±d uwaga o koniezno¶ci okresowego sprawdzania stanu konta.

Pomijaj±c ju¿ fakt, ¿e w abonamencie nara¿amy siê na akcje "daj pi±taka", podczas gdy w prepaid dotychczas wszelkie zmiany cen wymaga³y
inicjatywy u¿ytkownika.

Mo¿esz rozja¶niæ?

[...]

5pln ~ 17 minut, co daje pó³torej minuty na miesi±c... ekhm...

[...]

przy TM - co¶ mi ¶wita, ¿e podwy¿szyli abo o 5pln w trakcie umowy? No ale - w przypadku nju mobile masz miesiêczny okres wypowiedzenia i jak zmiany siê nie podobaj± to wypowiadasz umowê... jak Ci nagle podnios± ceny rozmów piêciokrotnie albo wywal± "rok wa¿nosci konta" w prepaid to te¿ bêdziesz musia³ zmieniæ... na jedno wychodzi.

Data: 2016-03-01 20:19:26
Autor: z
W dniu 2016-03-01 o 14:01, nowyjestem@poczta.pl pisze:
czy który¶ z operatorów oferuje
abonament za z³otówkê? no mo¿e
byæ nawet z³otówka netto plus vat
ale nie wiêcej...

Zapewne chodzi Ci o numer komórkowy ale gdyby¶ by³ klientem pleja i chcia³by¶ przenie¶æ numer stacjonarny to za 1 z³ masz realnie dzia³aj±c± komórkê nie tylko w strefie zamieszkania. Ale o tym cicho sza bo to tajemnica :-)

Data: 2016-03-01 14:57:35
Autor: nowyjestem
jednoz³otowy abonament - gdzie?
W dniu wtorek, 1 marca 2016 20:20:04 UTC+1 u¿ytkownik z napisa³:
> [...]
Zapewne chodzi Ci o numer komórkowy ale gdyby¶ by³ klientem pleja i chcia³by¶ przenie¶æ numer stacjonarny to za 1 z³ masz realnie dzia³aj±c± komórkê nie tylko w strefie zamieszkania. Ale o tym cicho sza bo to tajemnica :-)

a gdybym nie mia³ jeszcze ¿adnego abo w play i nie mia³ tak¿e nr do przeniesienia, ale chcia³bym taki nr stacjonarny kupiæ i aktywowaæ
to wtedy play wystawi co miesi±c fakturê na z³otówkê?!

Data: 2016-03-02 09:14:35
Autor: z
W dniu 2016-03-01 o 23:57, nowyjestem@poczta.pl pisze:
a gdybym nie mia³ jeszcze ¿adnego abo w play i nie mia³ tak¿e nr do przeniesienia, ale chcia³bym taki nr stacjonarny kupiæ i aktywowaæ
to wtedy play wystawi co miesi±c fakturê na z³otówkê?!

Jak nie jeste¶ klientem to 10 z³ przeniesienie. Zapytaj w salonie. Czasem mo¿na siê ciekawych rzeczy dowiedzieæ :-)

Data: 2016-03-03 11:40:17
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
jednoz³otowy abonament - gdzie?

"z" 56d6a0ec$0$678$65785112@news.neostrada.pl

Jak nie jeste¶ klientem to 10 z³ przeniesienie. Zapytaj w salonie. Czasem mo¿na siê ciekawych rzeczy dowiedzieæ :-)

Jestem, ale chcê nie byæ. Co wówczas, gdy bêd±c (maj±c w Play jeden
numer GSM) przeniosê z easyCall do Play 2 numery VoIPowe, po czym
zabiorê z Play numer GSM?

I jak bêd± funkcjonowa³y te numery stacjonarne w Play?
Dostanê SIMki i bêd± jak zwyk³e GSM?

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-03-03 14:03:10
Autor: z
jednozłotowy abonament - gdzie?

I jak bêd± funkcjonowa³y te numery stacjonarne w Play?
Dostanê SIMki i bêd± jak zwyk³e GSM?

Bêd± dzia³a³y jak ka¿dy komórkowy. Karta sim i jazda.
Ró¿nica tylko taka ¿e numer jest stacjonarny i taryfowany jako stacjonarny. Idealne rozwi±zanie do odbierania jak kto¶ jeszcze ma sentyment do starego numeru :-)
Teoretycznie tylko w jakiej¶ strefie ale praktyka pokazuje ¿e dzia³a w ca³ej Polsce. :-)
Precz z tpsa, orange czy innymi netiami. Precz z tel. przywi±zanym do ¶ciany :-)

PS. Jest jedna wada. Takiego numeru nie mo¿na przy³±czyæ do formu³y rodzinnej.

Data: 2016-03-03 14:46:13
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
jednoz³otowy abonament - gdzie?

"z" 56d83610$0$700$65785112@news.neostrada.pl

Bêd± dzia³a³y jak ka¿dy komórkowy. Karta sim i jazda.

Co wówczas, gdy chcê ten numer przenie¶æ do innego opa?
Idzie dalej jako stacjonarny czy ju¿ jako komórkowy?
Czy brakuje mo¿liwo¶ci przeniesienia do innego opa?

Ró¿nica tylko taka ¿e numer jest stacjonarny i taryfowany jako stacjonarny.

I bardzo dobrze. :)

Idealne rozwi±zanie do odbierania jak kto¶ jeszcze ma sentyment do starego numeru :-)

Czeka (jak Dolores) cierpliwie ;) na telefon od kochanka
sprzed stu lat? ;)

   https://www.youtube.com/watch?v=mq7R2LhL2PQ

Precz z tpsa, orange czy innymi netiami. Precz z tel.
przywi±zanym do ¶ciany :-)

VoIPy od dawna s± wolne od ¶cian, ale chyba jednak przegrywaj±
z komórkowymi. S± dobre do bezp³atnej komunikacji miêdzynarodowej
pomiêdzy klientami tej samej sieci telefonii VoIPowej.

Dziêki za informacje.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-03-03 14:54:10
Autor: z
jednozłotowy abonament - gdzie?
Co wówczas, gdy chcê ten numer przenie¶æ do innego opa?
Idzie dalej jako stacjonarny czy ju¿ jako komórkowy?
Czy brakuje mo¿liwo¶ci przeniesienia do innego opa?

Tylko po co? :-)

Zapytaj czy w orange czy maj± tak± us³ugê. Zobaczysz bardzo wielkie oczy :-)

Moim zdaniem to jest dalej numer stacjonarny i kropka

Data: 2016-03-03 20:23:39
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
jednoz³otowy abonament - gdzie?

"z" 56d84204$0$663$65785112@news.neostrada.pl

Czy brakuje mo¿liwo¶ci przeniesienia do innego opa?

Tylko po co? :-)

Konkurencja mo¿e mieæ co¶ ciekawego.

Zapytaj czy w orange czy maj± tak± us³ugê. Zobaczysz bardzo wielkie oczy :-)

Zapytam. Najpierw w Play -- mam tam jeden czynny (jeden czynny i zarejestrowany
oraz dwie SIMki zapakowane, których jeszcze nie naruszy³em) numer komórkowy,
wiêc jestem ich klientem. ;) Nastêpnie zapytam u innych operatorów GSM,
powo³uj±c siê na to, co us³yszê w Play.

Efekty opiszê, ale teraz bêdê zajêty.

Moim zdaniem to jest dalej numer stacjonarny i kropka

Czyli ewentualnie mo¿na by przenie¶æ znów do VoIPa?

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-03-04 22:53:03
Autor: Przyjazny
On 2016-03-03 19:23, Eneuel Leszek Ciszewski <prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote:

"z" 56d84204$0$663$65785112@news.neostrada.pl

Moim zdaniem to jest dalej numer stacjonarny i kropka

Czyli ewentualnie mo¿na by przenie¶æ znów do VoIPa?

AFAIR operatorzy numerów stacjonarnch którzy nie maj± w³asnej sieci
telefonów stacjonarnych* nie maj± obowi±zku obs³ugiwaæ przenoszenia
numerów od siebie i zazwyczaj nie obs³uguj±, w szczególno¶ci jak
sprawdza³em to ze zbioru kilku znanych VOIPowych ¿aden nie obs³ugiwa³.

* naprawdê, to wynika z jakiej¶ kumulacji warunków w przepisach. Ten sam
patent co tablicza przy drodze zakaz jazdy rowerem i pod ni± nie
dotyczy rowerów.

Data: 2016-03-06 14:19:04
Autor: WAM
jednoz³otowy abonament - gdzie?
On Fri, 4 Mar 2016 22:53:03 +0000 (UTC), Przyjazny
<przyjazny@nospam.tld.invalid> wrote:

[...]

ipfon.pl przyjmuje przeniesienie numeru stacjonarnego.

WAM

Data: 2016-04-06 21:14:56
Autor: Przyjazny
On 2016-03-06 13:19, WAM <nospam@nowam.nopl.pl> wrote:
[...]

Podkre¶lê jeszcze raz:

 nie maj± obowi±zku obs³ugiwaæ przenoszenia numerów ***OD*** siebie

czyli jak przeniesiesz numer do VoIPa, to jeste¶ uwi±zany do tego VoIPa.

Data: 2016-03-09 18:41:07
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
jednoz³otowy abonament - gdzie?

"Przyjazny" nbd3kf$b26$1@mx1.internetia.pl

* naprawdê, to wynika z jakiej¶ kumulacji warunków w przepisach.
Ten sam patent co tablicza przy drodze zakaz jazdy rowerem i pod
ni± nie dotyczy rowerów.

Czyli prawo po polsku. ;) Ogródek ,,zdolnych prawników''.

-=-

Play reklamuje te stacjonarki -- niespe³na 2 dych
miesiêcznie za dzwonienie na wszystkie numery.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-03-02 17:06:05
Autor: ...:::WISKOLER:::...
jednoz³otowy abonament - gdzie?
Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieni±cy siê nazw±
nowyjestem@poczta.pl naskroba³(a):

a gdybym nie mia³ jeszcze ¿adnego abo w play i nie mia³ tak¿e nr do przeniesienia, ale chcia³bym taki nr stacjonarny kupiæ i aktywowaæ
to wtedy play wystawi co miesi±c fakturê na z³otówkê?!

A je¶li nie masz numeru stacjonarnrgo do przeniesienia to zainteresuj siê
numerami wirtualnymi, np od halonet. Rejestracja pierwszego numeru i
utrzymanie go kosztuje z³otówke rocznie, ale jak ju¿ zarejestrujesz i
przeniesiesz do playa to koszt utrzymania odpada. Dodatkowym plusem takiego
rozwi±zania jest mo¿liwo¶æ wyboru dowolnej strefy numeracyjnej.
--
....::: WISKOLER :::...
Stirlitz szed³ ulicami Berlina w radzieckim mundurze. Obok przemknêli

jednoz³otowy abonament - gdzie?