jedyny który chce pozwalniać urzędników

Data: 2010-10-11 19:03:54
Autor: kochamspamWYTNIJTO
jedyny który chce pozwalniać urzędników
To Janusz Korwin-Mikke ubiegaj±cy się o stanowisko prezydenta Warszawy.

Okazuje się że magistrat warszawski ma  7 tysięcy urzędników etatowych i prawdopodbnie drugie tyle zatrudnionych na innych zasadach.
Ł±cznie kosztuje to warszawiaków niemal MILIARD złotych.

Żródło:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Weteran-wyborow-wystapie-o-ogromne-
odszkodowanie,wid,12743869,wiadomosc.html Wszyscy urzędnicy w Polsce (jest ich z 5 razy za dużo) kosztuj± Polaków około 24 MILIARDY złotych rocznie.

Data: 2010-10-11 10:21:59
Autor: Grzegorz Z.
Czuć nim było od ciebie na kilometr
j.w.

Data: 2010-10-11 19:33:44
Autor: kochamspamWYTNIJTO
jednak jeste¶ durniem
j.w.

Data: 2010-10-11 10:48:01
Autor: Grzegorz Z.
czuj się odwołany
j.w.

Data: 2010-10-11 19:57:41
Autor: kochamspamWYTNIJTO
czuj się odwołany
Je¶li nie pisałe¶ tego w intencji wyzwiska/wykpienia (JKM i mnie) - to... sorry.
Ale na przyszło¶ć nie wyrażaj się tak lakonicznie.
Ostatecznie trudno po¶więcać zbyt wiele czasu na odczytanie intencji.
Pisze się tu często na chybcika i odruchowo.
Nawet zbyt często.

Data: 2010-10-11 19:11:22
Autor: he®sk
jedyny który chce pozwalniać urzędników
On Mon, 11 Oct 2010 19:03:54 +0200, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl
wrote:

To Janusz Korwin-Mikke ubiegaj±cy się o stanowisko prezydenta Warszawy.

zycze JKM wygranej. bylby to wspanialy przytyczek roznej masci
zwolennikom "doplat socjalnych" i biurokratycznych metod rzadzenia.

Data: 2010-10-11 19:16:36
Autor: jadrys
  W dniu 2010-10-11 19:11, he®sk pisze:
On Mon, 11 Oct 2010 19:03:54 +0200, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl
wrote:

To Janusz Korwin-Mikke ubiegajÄ…cy siÄ™ o stanowisko prezydenta Warszawy.
zycze JKM wygranej. bylby to wspanialy przytyczek roznej masci
zwolennikom "doplat socjalnych" i biurokratycznych metod rzadzenia.

Też jestem bardzo ciekawy jakby Mikke wprowadzał w życie swoje utopijne wizje.. Choćby dlatego powinien wygrać.

Data: 2010-10-11 19:30:37
Autor: kochamspamWYTNIJTO
a coż to za utopia?!
> [...]

Też jestem bardzo ciekawy jakby Mikke wprowadzał w życie swoje utopijne wizje.. Choćby dlatego powinien wygrać.

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

A niby czemu ma to być utopia?
Zwolnienie 2/3 urzędników? Będ± stawiać opór zbrojny?
To da się zrobić - w przeciwieństwie do wcielenia w życie marzeń o "prawdziwym" komuniĽmie i sprawiedliwo¶ci "społecznej".

Chyba że UE to zawetuje, jako że potrzebuj± mnóstwo-mnóstwo urzędników do wcielania z życie dyrektyw unijnych. Ale UE nie ma siły zbrojnej.

Data: 2010-10-11 19:47:43
Autor: awe
a coż to za utopia?!

Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:7d75.00000e3b.4cb349bdnewsgate.onet.pl...
> [...]

Chyba że UE to zawetuje, jako że potrzebuj± mnóstwo-mnóstwo urzędników do
wcielania z życie dyrektyw unijnych. Ale UE nie ma siły zbrojnej.

-- -- -- -- -- -- --
Zycze JK wygranej. Moze mu sie uda, ale nie oszkujmy sie gada takie bzdury ze az smiech na sali. To ladnie brzmi zwolnic 2/3 urzednikow, ale wczesniej trzeba zatrudnic drugie tyle aby uproscic procedury itp itd...
Nawet nie bede dokladnie analizowal jego wypowiedzi bo czytalem to pare godzin i juz nie pamietam dokladnie jednak oceniam to jako utopie tak samo jak ktos wczesniej.
Jednakze fajnie by bylo gdyby wygral i pokazal co potrafii. Gdybym mieszkal w W-wie na pewno bym na niego zaglosowal. Jesli dojdzie do drugiej tury to ma wygrana. Czesc po prostu elektoratu przeciwna PO lub PiS lub SLD (w zaleznosci ktora opcja wygra) bedzie glosowala na zlosc i wybierze Korwina.
awe
awe

Data: 2010-10-11 10:52:34
Autor: Grzegorz Z.
a coż to za utopia?!
Jednakze fajnie by bylo gdyby wygral i pokazal co potrafii.

Lepiej niech nie pokazuje.

Wpisz sobie w Google "Stefan Oleszczuk"

Data: 2010-10-11 20:04:06
Autor: awe
a coz to za utopia?!

Uzytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:d0875de0-6c18-48b9-a750-8e2bc0b42f7dq9g2000vbd.googlegroups.com...
Jednakze fajnie by bylo gdyby wygral i pokazal co potrafii.

Lepiej niech nie pokazuje.

Wpisz sobie w Google "Stefan Oleszczuk"

-- -- -- -- -- -
nie bede szukal nawet bo po co. neich wygra Korwin. Chyba juz z 20 lat temu klocilem sie z kolegami ze gowno pokaze. Najwyzej wyjdzie na moje, a warszawiakom przyda sie wstrzas. Z drugiej strony chcialbym sie mylic i nie powiem ze byloby to po prostu mile.
awe

Data: 2010-10-11 19:51:46
Autor: kochamspamWYTNIJTO
a coż to za utopia?!

> [...]
Zycze JK wygranej. Moze mu sie uda, ale nie oszkujmy sie gada takie bzdury ze az smiech na sali. To ladnie brzmi zwolnic 2/3 urzednikow, ale wczesniej trzeba zatrudnic drugie tyle aby uproscic procedury itp itd...
[...]
awe
To racja. Ale jest bardzo prawdopodobne że spor± czę¶ć tych procedur wymy¶lił sobie wła¶nie magistrat. Widziałem kilka ich rozporz±dzeń - gołym okiem widać było, że procedura była nadmiernie skomplikowana i wci±gała do załatwiania sprawy kilku urzędników (jeden zaopiniuje, drugi skonsultuje, trzeci, czwarty,... itd).
Ponadto s± (jak zwykle) różne luki/furtki umożliwiaj±ce uproszczenie, a czasem wręcz ominięcie procedur narzuconych odgórnie, przez ustawy i dekrety.

Data: 2010-10-11 20:02:44
Autor: awe
a coż to za utopia?!

Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:7d75.00000e41.4cb34eb2newsgate.onet.pl...

> [...]

wręcz ominięcie procedur narzuconych odgórnie, przez ustawy i dekrety.

-- -- -- -- -- -- -
mozesz miec racje. jak sie siedzi w urzedzie i nie ma co robic to sie duzo mysli i po paru latach osiaga sie taka doskonalosc proceduralna ze wiadomo gdzie i co i jak zakrecic aby utrzymac zatrudnienie albo miec mozliwosc wyludzenia kasy albo aby utworzyc nowe stanowisko bo corka czy syn skonczyli studia.

awe

Data: 2010-10-11 20:21:24
Autor: kochamspamWYTNIJTO
ilustracja - LOL
[...]
> [...]
mozesz miec racje. jak sie siedzi w urzedzie i nie ma co robic to sie duzo mysli i po paru latach osiaga sie taka doskonalosc proceduralna ze wiadomo gdzie i co i jak zakrecic aby utrzymac zatrudnienie albo miec mozliwosc wyludzenia kasy albo aby utworzyc nowe stanowisko bo corka czy syn skonczyli studia.

Miałem drobny zatarg z pewnym urzędem dzielnicowym w W-wie. Domagali się ode mnie 260 zł (co¶ a la mandat), a ja to uważałem za bezprawn± próbę wyłudzenia.
Otrzymałem w tej sprawie ł±cznie ze 30 (TRZYDZIE¦CI) listów poleconych.
Pewnego razu czekało na mnie na poczcie 7 listów - wszystkie od nich.
W ¶rodku każdego było dokładnie to samo pismo!
My¶lałem że urzędniczka się pomyliła, ale okazało się że każdy list miał inny numer dziennika! W ten sposób urzędniczka wykazała, że naprawdę ma co¶ do roboty (niech szef sobie nie my¶li że siedzi bezczynnie) i że jej etat jest miastu bardzo potrzebny.
O dziwo - po miesi±cu dokładnie się to powtórzyło - i też było 7 listów.
Prawda, że niesamowite?

Data: 2010-10-11 20:39:55
Autor: awe
ilustracja - LOL

Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:7d75.00000e48.4cb355a4newsgate.onet.pl...
[...]
> [...]

miastu bardzo potrzebny.
O dziwo - po miesi±cu dokładnie się to powtórzyło - i też było 7 listów.
-- -- -- -- --
ale ja to wiem, a te ich przetargi to oni moga sobie w dupe wsadzic. leci lewizna na 102
awe

Data: 2010-10-11 19:55:28
Autor: jadrys
a coĹĽ to za utopia?!
  W dniu 2010-10-11 19:30, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
   W dniu 2010-10-11 19:11, heĂ‚Ĺ˝sk pisze:
On Mon, 11 Oct 2010 19:03:54 +0200, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl
wrote:

To Janusz Korwin-Mikke ubiegaj�cy si� o stanowisko prezydenta Warszawy.
zycze JKM wygranej. bylby to wspanialy przytyczek roznej masci
zwolennikom "doplat socjalnych" i biurokratycznych metod rzadzenia.

Teş jestem bardzo ciekawy jakby Mikke wprowadza� w şycie swoje utopijne
wizje.. Cho�by dlatego powinien wygra�.

-- Kapitalizm jest chorob� (zaraz�) z któr� naleşy walczy�..
Instaluj�c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

A niby czemu ma to być utopia?
Zwolnienie 2/3 urzędników? Będą stawiać opór zbrojny?
To da się zrobić - w przeciwieństwie do wcielenia w życie marzeń o "prawdziwym"
komuniźmie i sprawiedliwości "społecznej".

Chyba że UE to zawetuje, jako że potrzebują mnóstwo-mnóstwo urzędników do
wcielania z życie dyrektyw unijnych. Ale UE nie ma siły zbrojnej.

To nie takie proste. W większości urzędów nie znikają kolejki petentów. Urzędniczki pracują bez chwili wytchnienia. W takich urzędach zwolnienia urzędników mogą spowodować wręcz katastrofę.

Z tego co zaobserwowałem to w trybie natychmiastowym powinny zniknąć urzędy powiatowe. Nie są one nikomu potrzebne - wymyślają sobie zajęcia. ale zwolnienia tych urzędników to nie leżą w gestii prezydenta miasta, tak więc Mikke może im naskoczyć.

Data: 2010-10-12 16:21:51
Autor: Marek Dyjor
a coĹĽ to za utopia?!
jadrys wrote:
[...]

"prawdziwym" komuniźmie i sprawiedliwości "społecznej".

Chyba ĹĽe UE to zawetuje, jako ĹĽe potrzebujÄ… mnĂłstwo-mnĂłstwo
[...]

No i jeszcze ten cały burdel od wojewodów.

Data: 2010-10-13 22:14:20
Autor: jadrys
a coĹĽ to za utopia?!
  W dniu 2010-10-12 16:21, Marek Dyjor pisze:

[...]

Otóż to! Urzędy marszałkowskie to takie przysłowiowe piąte koło.. Do niczego nie służą.

Data: 2010-10-11 21:47:38
Autor: Marek Dyjor
a coż to za utopia?!
Użytkownik wrote:
[...]

zwolni 2/3  a potem zobaczy co dalej  :)

jest szansa że go mieszkańcy rozerw± na kawałki :)

Data: 2010-10-12 17:19:26
Autor: he®sk
On Mon, 11 Oct 2010 19:16:36 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> [...]

Też jestem bardzo ciekawy jakby Mikke wprowadzał w życie swoje utopijne wizje.. Choćby dlatego powinien wygrać.

 nie wszystkie sa utopijne. jedno co podoba mi sie to zlikwidowanie
 nadopiekunczosci panstwa. nie moze byc tak by patentowe lenie zyly
 kosztem innych. rozne becikowe, doplaty itp powoduja, ze zwykly len
 staje sie leniem patentowym. kiedys taki jeden poprosil mnie o 2 zl.
 powiedzialem mu, ze ja na nte 2 zl pracowalem wiec niech i on
 zapracuje. dam mu papierowa chusteczke i niech wyczysci mi buty.
 takie bluzgi slyszalem tylko na psp od awe i razora ;o)))
 terez menel omija mnie dalekim lukiem. wracajac do tematu.  czesc pomyslow/pogladow jkm jest zdroworozsadkowa, inne nie sa
 mozliwe do wprowadzenia w tzw socjalnym spoleczenstwie czyli takim
 gdzie jeden zaradny utrzymuje kilku pasozytow. po raz kolejny pytam
 po cholere nam senat, urzad prezydenta, dziesiatki ministerstw,
 depertamentow i innych pierdzistolkow, ktorzy nie potrafia zalatwic
 najprostszej sprawy bez wielotygodniowej konsultacji z "gora" ?

jedyny który chce pozwalniać urzędników