jedyny wlasciciel i prezes sp z o o

Data: 2015-05-21 15:10:27
Autor: Liwiusz
jedyny wlasciciel i prezes sp z o o
W dniu 2015-05-21 o 15:09, adamokon01@o2.pl pisze:
Witam,

Posiadam 99 udzialow w spolce zoo jestem jedynym czlonkiem zarzadu, w jaki sposob moge nawiazac ze soba stosunek pracy? umowa zlecenie, umowa o prace, kontrakt menedzerski? Jak bedzie najwygodniej, oczywiscie przez ustanowionego pelnomocnika.

Pełnomocnik to za mało, musi być notariusz, ksh chyba znasz, jako
przedsiębiorca-orkiestra ;) tam jest dokładnie opisane.

--
Liwiusz

Data: 2015-05-21 06:36:19
Autor: adamokon01
jedyny wlasciciel i prezes sp z o o
W dniu czwartek, 21 maja 2015 15:10:36 UTC+2 u¿ytkownik Liwiusz napisa³:
W dniu 2015-05-21 o 15:09, adamokon01@o2.pl pisze:
> Witam,

Pe³nomocnik to za ma³o, musi byæ notariusz, ksh chyba znasz, jako
przedsiêbiorca-orkiestra ;) tam jest dok³adnie opisane.

-- Liwiusz

Notariusz ok ale czy taki uklad jest zgodny z prawem ?

Data: 2015-05-21 15:36:51
Autor: Liwiusz
W dniu 2015-05-21 o 15:36, adamokon01@o2.pl pisze:
W dniu czwartek, 21 maja 2015 15:10:36 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
[...]

a czytałeś ksh?
--
Liwiusz

Data: 2015-05-21 16:17:17
Autor: ±æê³ñ󶼿
jedyny wlasciciel i prezes sp z o o
IMHO w jednoosobowej sp. z o.o. i tak bêdziesz p³aci³ dwukrotnie niektóre sk³adki.
Na dzi¶ jednoosobowe sp. z o.o. gdzie jedynym wspólnikiem (udzia³owcem) jest osoba fizyczna nie op³acaj± siê.
Nie mo¿esz dobraæ kogo¶ z rodziny na powiedzmy 4% udzia³ów?

-- -- -
Notariusz ok ale czy taki uklad jest zgodny z prawem?

Data: 2015-05-21 08:33:27
Autor: adamokon01
jedyny wlasciciel i prezes sp z o o
W dniu czwartek, 21 maja 2015 16:29:32 UTC+2 użytkownik  ����󶼿 napisaÅ‚:
IMHO w jednoosobowej sp. z o.o. i tak będziesz płacił dwukrotnie niektóre składki.
Na dziś jednoosobowe sp. z o.o. gdzie jedynym wspólnikiem (udziałowcem) jest osoba fizyczna nie opłacają się.
Nie możesz dobrać kogoś z rodziny na powiedzmy 4% udziałów?

Mam tak, ze drugi wspolawsciciel ma 2%. Moje pytanie brzmi jak legalnie podpisac umowe sam ze soba, aby nikt (szczegolnie bank) sie nie czepial.

Data: 2015-05-21 17:35:35
Autor: Liwiusz
W dniu 2015-05-21 o 17:33, adamokon01@o2.pl pisze:
[...]

Zatem w temacie wątku kłamiesz.

Może najpierw naucz się poprawnie opisywać fakty, a potem sęp bezpłatną
pomoc.

--
Liwiusz

Data: 2015-05-21 20:24:13
Autor: ±æê³ñ󶼿
jedyny wlasciciel i prezes sp z o o
Ma³o, jaka¶ biurwa lub urzêdas mo¿e uznaæ, ¿e "...w celu obej¶cia...".

Ale skoro jest Was jednak dwoje, to podejmijcie uchwa³ê wspólników o powo³aniu prokurenta spó³ki, ewentualniue pe³nomocnika do czynno¶ci "xyz" (tu wymieniæ).

-- -- -