[szukam] jedzenie na krajowej 3ce?

Data: 2010-07-15 12:35:41
Autor: Gabriel 'wilk'
[szukam] jedzenie na krajowej 3ce?
To ja sie podlacze i zapytam gdzie warto sie zatrzymac na dobry (czyt. sprawdzony) posilek na krajowej 3ce (kierunek od A4 do Baltyku o ile to istotne :-) )?

                Oskar Wilde

Data: 2010-07-15 13:34:59
Autor: J.F.
[szukam] jedzenie na krajowej 3ce?
Użytkownik "Gabriel 'wilk'" <gglab@USUN.TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>
To ja sie podlacze i zapytam gdzie warto sie zatrzymac na dobry (czyt. sprawdzony) posilek na krajowej 3ce (kierunek od A4 do Baltyku o ile to istotne :-) )?

Jedziesz, patrzysz gdzie duzo tirow stoi, stajesz i ty :-)

J.

Data: 2010-07-16 10:08:22
Autor: czak norris
W dniu 2010-07-15 13:34, J.F. pisze:

Jedziesz, patrzysz gdzie duzo tirow stoi, stajesz i ty :-)

Z moich doświadczeń kulinarno-cruisingowych wynika, że dużo tirów to jedynie oznaka tego że jest tanio i/lub porcje są duże, co nie zawsze przekłada się na jakość i smak podawanego jedzenia :(

--
pozdrawiam,
z półobrotu ;-)

Data: 2010-07-16 10:15:29
Autor: Gabriel 'wilk'
Użytkownik czak norris napisał:

[...]

Mam podobne zdanie, a do tego dochodzi mus duzego parkingu dla TIRow, prysznic itp.
A pytam o sprawdzone jedzenie poniewaz synek rosnie i juz "normalne" rzeczy je a nie same mleko i kaszki a nie bede w taki upal zabieral kanapek czy innych rzeczy do jedzenia bo nie bede jak to niektorzy na grupie polowe dobytku ze soba wozil + lodowke na nie :-)
                Oskar Wilde

Data: 2010-07-18 13:00:05
Autor: J.F.
On Fri, 16 Jul 2010 10:08:22 +0200,  czak norris wrote:
[...]

Jakosc jest na tyle dobra ze nie ma wsrod tirmanow opinii ze tu
sraczke mozna zjesc, porcje przyzwoitej wielkosci, a moze nawet za
duze to chyba w calym kraju sie juz zaczely, a smak .. nie wiem jak
chcecie zepsuc smak schabowego :-)

A jak jest duzy ruch to nawet niemozna na nieswieze surowki narzekac
:-)

J.

[szukam] jedzenie na krajowej 3ce?