jedzie ktos z Zakrzowka do W-wy

Data: 2009-11-06 14:22:30
Autor: Divemania.pl
jedzie ktos z Zakrzowka do W-wy
Witam,
Ostatnim razem z pomoca grupy udalo mi sie znalezc pomoc wiec i tym razem moze sie uda.
Czy bedzie jechal ktos z Was z Krakenu do W-wu w weekend i moglby przywiezc mi butle 12l z krakena ? Oczywiscie od odpowiednim odwdzieczeniem sie ;)

Przemek

Data: 2009-11-06 14:24:56
Autor: Divemania.pl

Użytkownik "Divemania.pl" <przemek@divemania.pl> napisał w wiadomości news:hd17ts$o59$1inews.gazeta.pl...
[...]

Przepraszam za literówki ale pisałem to jadąc samochodem ;)

PK

Data: 2009-11-06 12:56:28
Autor: Pszemol
"Divemania.pl" <przemek@divemania.pl> wrote in message news:hd182f$ofd$1inews.gazeta.pl...
[...]

Chcesz powiedzieć że prowadziłeś samochód pisząc na grupy dyskusyjne?
Co to się teraz porobiło...

Data: 2009-11-06 19:48:58
Autor: jacekplacek
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):

> Przepraszam za literówki ale pisałem to jadąc samochodem ;)

Chcesz powiedzieć że prowadziłeś samochód pisząc na grupy dyskusyjne?
Co to się teraz porobiło...
Podejrzewam coś znacznie gorszego: pisząc na grupy dyskusyjne, prowadził samochód...

Data: 2009-11-09 14:45:59
Autor: Divemania.pl
[...]

nie no co Wy - ja tylko prowadziłem samochód piszac na grupy dyskusyjne....;)

a tak na serio to po prostu chcialem to jak najszybciej napisac, zeby zwiekszyc szanse powodzenie - niestty nie udalo sie;>

Przemek

jedzie ktos z Zakrzowka do W-wy