jedziecie jutro?

Data: 2010-01-03 19:37:10
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
jedziecie jutro?
smichu bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
U mnie zapowiadają na jutro rano  -15 ale już teraz jest -14.
Będziecie jutro jeździć?

ICM zapowiada u mnie rano -13, Pogodynka.pl: -10. Zatem: tak.

Coś mnie lekko kręci w nosie od dwóch dni więc jutro jadę do pracy rowerem (samochód może nie zapali?) i albo wyzdrowieję albo się rozchoruję.

Nie mam problemu z samochodem, bo nie mam prawa jazdy ;-)

Dist. ca 5 km w jedną stronę

23km w jedną stronę.

ale będę jechał po nieodśnieżonej DDR więc będzie niezła orka.

Większość po ulicach, ufff.

Data: 2010-01-03 20:04:07
Autor: smichu
jedziecie jutro?

Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał w wiadomości news:107cch12x02yp.dlgpedaluje.ile.moze...
smichu bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
23km w jedną stronę.
Szacun. I tak dzień w dzień mawet przy -20??
Większość po ulicach, ufff.
Wczoraj po lesie ok 20 km. Przede mną jechało wcześniej  kilka samochów więc do wyboru było balansowanie po ich śladzie lub przebijanie się przez kopny śnieg.
Jak wyjechałem na drogę to chciałem ją ucałować ale szybko mi przeszło bo ta sól jest potworna (nie mam roweru zimowego) i zamiast się cieszyć jazdą nasłuchiwałem odgłosów pożerania łańcucha (przez rdzę).. Ale prędkość całkiem ok, po prostym prawie 30 mimo kolców na przodzie i tyle.
A dzisiaj na drodze z Supraśla do Majówki widziałem trzech cyklistów (-12 oC). Droga doskonale odśnieżona z podkłądem "udeptanego" śniegu, pojeździłem tylko chwilę bo dzici zaczęły narzekać że bardzo zimno i urwaliśmy się.
Może w sobotę jakiś kulig?
Pozdr
smiechu

Data: 2010-01-03 20:26:24
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
jedziecie jutro?
[...]

-20 to jeszcze nie było jak jeżdżę, ale myślę, że tak.

Data: 2010-01-03 23:18:20
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
jedziecie jutro?

smichu bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
23km w jedną stronę.
Szacun. I tak dzień w dzień mawet przy -20??

-20 to jeszcze nie było jak jeżdżę, ale myślę, że tak.

Ja przy -20 na dolnej stacji kolejki na Kotelnicę zjeżdżałem.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-01-04 21:27:35
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
jedziecie jutro?
Zygmunt M. Zarzecki bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne
skreślić):
[...]

Ale Ty więcej stoisz (w kolejkach) niż jeździsz na rowerze.
Na nartach przy -20 to jeździłem, bez problemów w zasadzie.

jedziecie jutro?