jedziecie jutro?

Data: 2010-01-03 12:04:48
Autor: Saurus
jedziecie jutro?
On 3 Sty, 19:24, "smichu" <smie2...@interia.pl> wrote:
U mnie zapowiadają na jutro rano  -15 ale już teraz jest -14.
Będziecie jutro jeździć?

Ja będę. Dzisiaj też się przejechałem. Niestety jutro powrót na 2 koła
i miejski syf (mam trochę ścieżek po drodze).
Czy wy też macie wrażenie że o wiele gorzej się jeździ w tych
temperaturach? Nie wiem, ciężko jakoś, wolniej niż latem. Ciekaw
jestem czy ma to coś wspólnego z temperaturą, wydaje mi się że jak
było -14* C to jeszcze gorzej niż teraz mi się jeździło.

Data: 2010-01-03 21:49:03
Autor: Adrian S.
jedziecie jutro?
Saurus wrote:

[...]

coś musi w tym być, przez ten śnieg czas dojazdu do pracy mi wzrósł o jakieś
5-8 minut (w lato około 20 minut, teraz więcej). Może to przez to że więcej
ciuchów? Ale pewnie dlatego, że mniej trenuję i wychodzę z formy....

--
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2010-01-03 13:13:15
Autor: Saurus
jedziecie jutro?
On 3 Sty, 21:49, "Adrian S." <adriansochoS...@NIEgmail.com> wrote:
[...]

Mnie najbardziej wzrósł przez ostrożność na ośnieżonych ścieżkach. Nie
mam kolców i aktualnie przedniego hamulca więc jadę wolniej, hamuję
ostrożniej i bardziej zwalniam przed przejazdami. Ale nie o to mi
chodzi. -14 na termometrze, droga równa i sucha a ja ledwo jadę.
Dzisiaj mniejszy mróz i lepiej ale i tak to nie to samo.

Data: 2010-01-04 12:34:08
Autor: Jan Srzednicki
jedziecie jutro?
On 2010-01-03, Saurus wrote:
[...]

ostroĹźniej i bardziej zwalniam przed przejazdami. Ale nie o to mi
chodzi. -14 na termometrze, droga równa i sucha a ja ledwo jadę.
Dzisiaj mniejszy mrĂłz i lepiej ale i tak to nie to samo.

Ja słyszałem, że powietrze w zimie jest gęstsze, stąd i większy opór...
:)

Ale powaĹźniej, to jak dla mnie "zwolnienie" przede wszystkim wynika z
konieczności przebijania się przez śnieg. Kawałek bezśnieżnego asfaltu -
i się jedzie prawie normalnie, mimo solidnego terenowego bieżnika,
kolcĂłw na przedniej oponie, mniej aerodynamicznej pozycji i
teoretycznych większych oporów piasty wielobiegowej. ;)

Data: 2010-01-04 16:57:35
Autor: szaman
jedziecie jutro?
Saurus wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::

[...]

Mi się wydaje, że może by ć odpowiedzialny szereg czynników:
- większa ostrożność,
- ubranie bardziej krępujące ruchy,
- u wielu inny rower,
- śnieg, błoto pośniegowe

sam też avsy mam zdecydowanei niższe zimą...

sz

Data: 2010-01-04 00:09:28
Autor: ąćęłńóśźż
jedziecie jutro?
Mnie się w tym roku gorzej jeździ, niż w zeszłym, i też nie wiem, o co chodzi.
A na pewno napęd gorzej chodzi i się potrafi "zacinać" na jakimś biegu, wyraźnie muszę silikonem potraktować.
Wszystko się starzeje, o rowerzyście już nie wspominając ;-)
JaC

-- -- -