jedziecie jutro?

Data: 2010-01-03 15:16:53
Autor: Zbrochaty
jedziecie jutro?
U mnie zapowiadają na jutro rano  -15 ale już teraz jest -14.
Będziecie jutro jeździć?

Wlasnie wrocilem z 1,5h przejazdzki jak (ostatnio) co dzien.
Temp -18 oC.
Welniana bielizna termiczna (gora i dol), kurtka rekawice i kask
narciarski, cieniutka kominiarka.
Na nogach dzinsy i gorskie trapery - zupelnie nie rozumiem po co te
wszystkie torebki foliowe, ochraniacze neoprenowe, a i tak efektu
zadnego. Cieple buty + platformy - i jest cieplo.

Wrocilem lekko spocony, otwieram puszeczke zimnego piwa i pije Wasze
zdrowie.
I powodzenia w jutrzejszej jezdzie do pracy, ja niestety musze
samochodem....
Zbrochaty

jedziecie jutro?