jedziecie jutro?

Data: 2010-01-04 13:07:12
Autor: smichu
jedziecie jutro?
Dojechałem ale:
sprzęt nie wytrzymał. Zamarzła mi linka od przerzutki w pancerzu i jak chciałem j± rozruszać to wypadła z manetki.
Kto¶ wie czy w sramie do zakładania linek s± potrzebne jakie¶ narzędzia?
Pozdr
smiechu

Data: 2010-01-04 12:38:52
Autor: Jan Srzednicki
jedziecie jutro?
On 2010-01-04, smichu wrote:
Dojechałem ale:
sprzęt nie wytrzymał. Zamarzła mi linka od przerzutki w pancerzu i jak chciałem ją rozruszać to wypadła z manetki.
Ktoś wie czy w sramie do zakładania linek są potrzebne jakieś narzędzia?

Te, które mam/miałem (triggery: X-7, Attack, X-9) wszystkie rozkręca się
bezproblemowo i zakłada linki takoż. Tylko uważaj, żeby sprężynki nie
zgubić. Bez sprężynki nie ma tragedii, bo sama przerzutka ciągnie, no
ale. ;)

Data: 2010-01-04 13:08:45
Autor: smichu
jedziecie jutro?
No i było tylko -20 (pod domem) i -23 (w pracy - pod prac± ???)
Pozdr
smiechu

Data: 2010-01-04 13:58:19
Autor: granat
jedziecie jutro?
smichu pisze:

Kto¶ wie czy w sramie do zakładania linek s± potrzebne jakie¶ narzędzia?

tylko wkretak krzyzak do odkrecenia zaslepki. jesli musisz rozkrecic manetke zeby wyjac urwana koncowke to ktoryms z najmniejszych ampuli rozkreca sie obudowe (jest w kazdym zestawie/scyzoryku rowerowym).

granat

Data: 2010-01-04 17:05:43
Autor: MadMan
jedziecie jutro?
Dnia Mon, 4 Jan 2010 13:07:12 +0100, smichu napisał(a):

sprzêt nie wytrzyma³. Zamarz³a mi linka od przerzutki w pancerzu i jak chcia³em j± rozruszaæ to wypad³a z manetki.

No popatrz pan, ja myślałem że mój rower jest dziwny. Dzisiaj co prawda nie pedaliłem, ale wczoraj zamarzła mi przerzutka i
przestała zmieniać biegi "w górę" :)

--
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-01-04 21:26:51
Autor: szaman
jedziecie jutro?
MadMan wytworzył w szalonym umy¶le, a następnie przelał w postać elektroniczn± to, co następuje::

No popatrz pan, ja my¶lałem że mój rower jest dziwny. Dzisiaj co prawda nie pedaliłem, ale wczoraj zamarzła mi przerzutka i
przestała zmieniać biegi "w górę" :)

A ja dzi¶ z racji remontu musiałem wyskoczyć na szosę, nie na krossa. Oćec mi go zabarykadował:P

sz

Data: 2010-01-04 22:00:27
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
jedziecie jutro?
szaman bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skre¶lić):
[...]

W takich warunkach drogowych bezpiecznej było i¶ć pieszo... ;-)

--
Pozdrowienia,                            | Próżno¶ repliki się spodziewał
Tuwima c(z)ytuję z przyjemno¶ci±         | bo to mezalians byłby dla psa.

Data: 2010-01-04 17:14:36
Autor: Adrian S.
jedziecie jutro?
smichu wrote:

Dojechałem ale:
sprzęt nie wytrzymał. Zamarzła mi linka od przerzutki w pancerzu

 nadal polecam rower jednobiegowy :)

--
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2010-01-04 20:58:54
Autor: smiechu
jedziecie jutro?

Użytkownik "smichu" <smie2003@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hhsk5r$lrs$1news.interia.pl...
Dojechałem ale:
sprzęt nie wytrzymał. Zamarzła mi linka od przerzutki w pancerzu i jak chciałem j± rozruszać to wypadła z manetki.

update:
Rozsypała się manetka nosz rwa mać jakie to goowno w ¶rodku delikatne. No i kosztuje prawie 7 dych.
na szczę¶cie zd±żyłem kupić now± więc tylko w nocy zamianka i jutro można gnać dalej.
Pozdrawiam szalonych zimowych cyklistów.
smiechu

Data: 2010-01-04 21:23:50
Autor: Saurus
jedziecie jutro?
smiechu pisze:
[...]

Mnie tej zimy plastikowy "cyngiel" (taki stary z mikroindeksem) po prostu trzasn±ł na mrozie jak chciałem wrzucić duży blat z przodu. Na szczę¶cie od kumpla za 5 zł kupiłem aluminiowy Gipiemme :)

Data: 2010-01-04 21:27:55
Autor: Adrian S.
jedziecie jutro?
smiechu wrote:

Pozdrawiam szalonych zimowych cyklistów.

szalonym trzeba być żeby przy -10 stać na przystanku nie wiedz±c, czy
autobus przyjedzie za 5 minut, za 10 czy wcale :D

--
Adrian S. the Lajt Rider

jedziecie jutro?