jeep grand cherokee 3.0 crd - pro¶ba o ocenę

Data: 2012-06-20 22:58:34
Autor: glang
jeep grand cherokee 3.0 crd - pro¶ba o ocenę
Budżet, tak około 240 tys. zł. brutto. zalozenie - auto nowe.
1. Jeep Grand Cherokee 3.0 crd overland.

za podobn± kasę lada chwila będziesz miał wersję limited - karbony, lepsze audio itp. dla mnie rewelka
a t± wersję ostatnio widziałem za 209 tys. przejechane 5000 km - demo salonu. niby nie nowe a nowe a i na wakacje w ciepłych krajach zostanie :))
pzdr
GL

Data: 2012-06-21 21:05:53
Autor:
glang <glang@o2222222.pl> napisał(a):
> [...]

a t± wersję ostatnio widziałem za 209 tys. przejechane 5000 km - demo salonu. niby nie nowe a nowe a i na wakacje w ciepłych krajach zostanie :))
w poniedzialek dadza mi pojezdzic jeepem pare godzin. wiesz mysle o ciemnym
aucie z jasnym wnetrzem. ta wersja, o ktorej mowisz ma czarne wnetrze a'la
srt. naglosnienie harman kardon - klasa sama dla siebie. w overland jest
alpine - tez porzadnie brzmi. tak podsumowujac, to jeszcze przejechalem sie xc70 d5. srodek bajka, ale
silnik plus skrzynia to troche zabytek. szczegolnie kultura pracy silnika.
Widze po innych postach, ze tez interesujesz sie jeepem gc, czy masz jakies
info o silniku diesla, ktory tam montuja??? po jezdzie testowej postaram sie wrzucic spostrzezenia.
wojtekl

--

jeep grand cherokee 3.0 crd - pro¶ba o ocenę