jehowiec Natanek....

Data: 2011-08-16 20:13:25
Autor: Grzegorz Z.
jehowiec Natanek....
.... chrzci po raz drugi! :) Tym razem właściwe. Łezka mi się w oku
zakręciła, na wspomnienie mego jehowskiego "chrześcijańskiego" chrztu na
znak oddania się Jehowie Bogu na służbę.

A jaki ja wtedy byłem młody!

============

Po pół godzinie w Pustelni dochodzi do kolejnego obrzędu. Duchowny nazywa
to odnowieniem chrztu i zmianą imion. Młode małżeństwo przyprowadziło na
mszę troje swoich dzieci. - Te dzieci do dziś nosiły pogańskie imiona.
Teraz otrzymają nowe imiona świętych - grzmi z ambony ks. Piotr. Z tłumu
wiernych wybiera ojca chrzestnego dzieci. Każde z nich podchodzi do
ołtarza, a duchowny odmawia modlitwę do świętego patrona. Dzieciom udziela
chrztu.

http://www.tvn24.pl/-1,1714169,0,1,ks-natanek-juz-ja-was-naucze-milosci-do-jezusa,wiadomosc.html

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-16 14:01:48
Autor: Antenka
jehowiec Natanek....
On 16 Sie, 20:13, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Dla ścisłości. Jest tylko jeden jehowiec na psp - ty zboczku!

Antenka

Data: 2011-08-16 23:32:00
Autor: u2
jehowiec Natanek....
W dniu 2011-08-16 23:01, Antenka pisze:
Dla ścisłości. Jest tylko jeden jehowiec na psp

No nie, zgrzesiu to juz nie jehowy.

Data: 2011-08-17 13:47:07
Autor: raff
jehowiec Natanek....

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4e4ae1d9$0$3508$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-08-16 23:01, Antenka pisze:
Dla ścisłości. Jest tylko jeden jehowiec na psp

No nie, zgrzesiu to juz nie jehowy.

No i tam musieli go wydymac, stąd on taki...

R.

Data: 2011-08-17 14:26:05
Autor: Grzegorz Z.
jehowiec Natanek....
raff napisał:

[...]

Nie wydymali, nie wydymali. Ochrzcili wodą i duchem św, jak Natanek.

Dymali to tego waszego po meczu:

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,10126557,Kibol_pokazal_posladki__Zarzut__nieobyczajny_wybryk.html

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-17 15:04:30
Autor: u2
jehowiec Natanek....
W dniu 2011-08-17 13:47, raff pisze:

[...]

Wydymali go za pedalstwo. A teraz propaguje "wartosci" pedalskie i
pedofilskie na psp :)

Data: 2011-08-17 11:44:15
Autor: Grzegorz Z.
jehowiec Natanek....
Antenka napisał:

On 16 Sie, 20:13, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Dla ścisłości.

Dla ścisłości - wymień choć jedną cechę odróżniającą "powtórny chrzest" u
Natanka od chrztu u jehowców.

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-17 11:48:16
Autor: 1-2-3
jehowiec Natanek....

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:ho9bbn2ueoe5.84elbq6igtvu$.dlg40tude.net...
Antenka napisał:

On 16 Sie, 20:13, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Dla ścisłości.

Dla ścisłości - wymień choć jedną cechę odróżniającą "powtórny chrzest" u
Natanka od chrztu u jehowców.

Katolskie oszołomy, wypierdalać z tymi dyskusjami na religia!

Data: 2011-08-19 03:56:43
Autor: Antenka
jehowiec Natanek....
On 17 Sie, 11:48, "1-2-3" <je...@dwa.3> wrote:

Katolskie oszołomy, wypierdalać z tymi dyskusjami na religia! <

Nigdy w życiu! Ja zostaję po to, by walczyć z takimi demonami jak ty
Grzegorzu Z(demonizowany)!

Święty Michale Archaniele  szatana i inne złe duchy, które na zgubę
dusz ludzkich po tym świecie krążą,  mocą Bożą strąć do piekieł !
Amen.

Antenka

Data: 2011-08-19 13:26:34
Autor: Grzegorz Z.
jehowiec Natanek....
Antenka napisał:

On 17 Sie, 11:48, "1-2-3" <je...@dwa.3> wrote:

Katolskie oszołomy, wypierdalać z tymi dyskusjami na religia! <

Nigdy w życiu! Ja zostaję po to, by walczyć z takimi demonami jak ty
Grzegorzu Z(demonizowany)!

"Ten, który z demonami walczy, winien uważać, by samemu nie stać się jednym
z nich. Kiedy spoglądasz w otchłań ona również patrzy na ciebie."

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-19 04:30:58
Autor: Antenka
jehowiec Natanek....
On 19 Sie, 13:26, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
Antenka napisał:

> [...]

"Ten, który z demonami walczy, winien uważać, by samemu nie stać się jednym
z nich. Kiedy spoglądasz w otchłań ona również patrzy na ciebie.."

Idź precz demonie!

Antenka

Data: 2011-08-19 13:43:14
Autor: Grzegorz Z.
jehowiec Natanek....

Antenka napisał:

[...]

Kłejk, erpegie, dagones rank, techno.

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-16 20:41:34
Autor: Grzegorz Z.
jehowiec Natanek....
u2 napisał:

[...]

Ty polaku !

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-16 21:11:00
Autor: u2
jehowiec Natanek....
W dniu 2011-08-16 20:41, Grzegorz Z. pisze:
Ty pedale !
Ty polaku !

-- http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Jesli juz, to Polaku zgrzesiu :)

Data: 2011-08-17 01:10:00
Autor: stevep
jehowiec Natanek....
Dnia 16-08-2011 o 21:11:00 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

W dniu 2011-08-16 20:41, Grzegorz Z. pisze:
Ty pedale !
Ty polaku !

-- http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Jesli juz, to Polaku zgrzesiu :)
W twoim przypadku to Wolaku.

--
stevep

Data: 2011-08-17 17:30:18
Autor: (HeÂŽSk)
jehowiec Natanek....
On Tue, 16 Aug 2011 20:41:34 +0200, "Grzegorz Z."
<jacksparrow@noname.com> wrote:

u2 napisał:

> [...]

Ty polaku !

 ten caly u2 to jakis przyglup. zasrywa psp od kilku miesiecy.
 wczesniej szalal na sciepie ale go stamtad pogoniono.
 moze tu tez go olac i pogonic mu kota? ;o) u mnie w kf.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

jehowiec Natanek....