jeleniogórski wymiar sprawiedliwości

Data: 2010-07-19 01:23:51
Autor: barabella
jeleniogórski wymiar sprawiedliwości
W lutym 2007 roku rzekomo na swoim blogu opublikowałem jakiś krytyczny
artykuł na temat Firmy Motoryzacyjnej "Ligęza" Sp. z o.o. w Jeleniej
Górze. Dnia 8 marca 2007 roku przejrzałem dokładnie blog rodzinny i
stowarzyszenia, bo taki był pierwotnie, i nie stwierdziłem żadnego
zarzucanego wpisu. Pokasowałem wszelkie obce notatki i zmieniłem hasło
dostępu. Prawnicy pozwanego zwrócili się do prokuratury o śledztwo w
tej sprawie lecz ta im odmówiła dochodzenia z urzędu. Założyli mi
sprawę w Sądzie Rejonowym II K 467/07 z oskarżenia prywatnego. Sędzia
długo prowadził postępowanie (około roku) i wystąpił do portalu
Onet.pl o wyciąg z archiwum. Nie otrzymał potwierdzenia wykroczenia
czy przestępstwa. Przesłuchał wielu świadków i wydał wyrok bodajże 6
maja 2008 roku nakazujący zwrot 200 zł kosztów sądowych powodowi i
dziesięć stawek po 20 chyba zł odstępując jednocześnie od wykonania
kary na okres próby jednego roku. W tym samym Sądzie Rejonowym w
Jeleniej Górze była wówczas ławniczką moja żona. Sędzie chyba
przekroczył kilkakrotnie terminy przerw między rozprawami. Ponadto
jego nazwisko widniało na naszym blogu w niekorzystnym świetle jako
przedruk czyjejś sprawy.
Na drugi dzień wyjechałem na równo trzy miesiące do pracy jako opiekun
w Niemczech. Wróciłem 7 sierpnia i pojechałem z rodziną na wczasy. W
tym czasie powód założył mi sprawę cywilną w Sądzie Okręgowym o
nawiązkę na Dom Dziecka Dąbrówka za pośrednictwem Rotary Club Jelenia
Góra, w której to organizacji był członkiem i skarbnikiem prezes FM
"Ligęza" Sp. z o.o. Nadmieniam, że sędzie Sądu Rejonowego pytał przed
wydaniem wyroku czy oczekują jakiejś nawiązki - rzekli NIE. Jak byłem
w Niemczech to przychodziły jakieś wezwania do domu i żona jedno chyba
odebrała po czym zwróciła do Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze. Za
kilka dni otrzymała pismo w sprawie I C 1062/08, że nie jest stroną i
nie ma prawa odbierać pism adresowanych do męża. Dnia 3 września 2008
roku zapadł wyrok zaoczny zobowiązujący mnie do wpłacenia żądanej
nawiązki 10000 zł plus zwrot kosztów sądowych powodowi. O tym
dowiedziałem się nie od Sądu (żadnego) tylko od radców prawnych powoda
pocztą elektroniczną. Po blisko dwóch latach. Jak narosły odsetki i
koszty komornika. Co dwa miesiące pracuję regularnie w Niemczech, a w
międzyczasie zapadły już ponoć trzy grzywny (I Co 3259/08) po 2000 zł
za rzekome nie wywiązywanie się z nałożonego obowiązku przez Sąd
Okręgowy. Jedna grzywna jest już u komornika. Żadnego wyroku,
postanowienia nikt mi nie dostarczył, nie miałem możliwości się bronić
ani odwoływać. Nikt mi nie udowodnił winy w sprawie pierwszej karnej,
a co dopiero cywilnej w SO. Zanim zacząłem pracować w Niemczech to
przez osiem wcześniejszych lat nigdzie nie pracowałem zawodowo (prócz
bycia radnym). Nie wiem skąd Sąd Okręgowy (pomijam podstawy) wziął
przelicznik i skąd Sąd Rejonowy mnoży grzywny zamiast zamienić
ewentualnie na areszt. To jest precedens niebywały, dostać dwa lata
ciężkich robót za niewinność i na tym pewnie nie koniec. Nikt ze mną
nie polemizuje tylko żąda wykonania jakichś obowiązków, o których mam
się sam dowiedzieć. Stawia się mnie stale przed faktami dokonanymi.
Jest w tym kuriozum zapewne wiele błędów (pomijam winę) proceduralnych
i oczekuję kasacji na podstawie art. 424 kpc czy 524 kpk.
http://www.ropoiwzk.com/Interwencje/ligeza.html

Data: 2010-07-19 11:31:25
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-07-19 10:23, Użytkownik barabella napisał:
W lutym 2007 roku rzekomo na swoim blogu opublikowałem jakiś krytyczny

Nie rzekomo, opublikowałeś, zostałeś za to skazany a teraz tylko
reklamujesz własna głupotę która doprowadziła do skazania.

Pozdrawiam

Data: 2010-07-19 04:34:25
Autor: barabella
On 19 Lip, 11:31, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:
> [...]

Nie rzekomo, opublikowałeś, zostałeś za to skazany a teraz tylko
reklamujesz własna głupotę która doprowadziła do skazania.

to się jeszcze okaże, widziałeś ta publikację, byłeś na sprawie?
Reklamuję mafijny wymiar sprawiedliwości...

Data: 2010-07-19 15:44:09
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-07-19 13:34, Użytkownik barabella napisał:

[...]

Sam napisałeś co było w treści tej publikacji i sam napisałeś
jak udawałeś że masz sądy w d.... .  To teraz bądź mężczyzną
i miej go do końca czyli do spłacenia zasądzonych kar.
I nie płacz publicznie jak najgłupsza z blondynek.

Pozdrawiam

Data: 2010-07-19 07:08:15
Autor: barabella
On 19 Lip, 15:44, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

> [...]

i miej go do końca czyli do spłacenia zasądzonych kar.
I nie płacz publicznie jak najgłupsza z blondynek.

Ja nie napisałem co było w treści publikacji, bo nawet sąd nie
otrzymał jej z arfchiwum Onet.pl.
Znałem tylko rzekoma treść z wydruku word na a4 powoda, bez podpisu i
strony www
Do niej skonstruowałem tylko interpretację...

Nie napisałem, że sady mam w d... to raczej sady miały mnie w d...
orzekając bez mego udziału i w wymiarze prawdziwie mafijnym. Pisałem,
piszę i będe mówił, że wyzej cenie swoje dzieci od wszelkich rezimów
o zasądzonych karach dowiaduję się bocznymi drzwiami

Data: 2010-07-19 16:45:15
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-07-19 16:08, Użytkownik barabella napisał:

[...]

Łżesz.
Ludzie którzy wyżej cenią swoje dzieci nie narażają je na
ubóstwo z powodu kar nałożonych na głupiego ojca który nawsadzać
komuś w internecie potrafi ale zadbać aby nie płacić z tego powodu
kar to już nie bardzo.
Zamiast pyskować w sieci weź się do pracy, pospłacaj kary i zarób
jakieś pieniądze na dzieci aby skończyły dobrą szkołę i nie miały
w przyszłości problemów jak ich tatuś.
Łżesz tez w sprawie swojej nieświadomości o toczonej sprawie.
Nie jesteś jedynym którego życie zmusiło jechać "za robotą"
za granicę. I wszyscy jeśli chcą potrafią zachować kontakt
z rodziną, nawet tacy który z racji wykonywanego zawodu nie
przebywają w jednym miejscu. A ty biedaku nie miałeś czasu
zadzwonić do "kochanych dzieci" i dowiedzieć się przy okazji
że toczy się kolejna sprawa.

Pozdrawiam

Data: 2010-07-19 08:32:03
Autor: barabella
On 19 Lip, 16:45, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:
> [...]

przebywają w jednym miejscu. A ty biedaku nie miałeś czasu
zadzwonić do "kochanych dzieci" i dowiedzieć się przy okazji

Nie bardzo wiem czemu tak emocjonalnie do tego podchodzisz...
i czemu tak kategorycznie wyrokujesz...
jakbyś był srona tm "ligęza" sp. z o.o. lub ich radca prawnym
nie uzywaj mocnych słów, bo to o tobie świadczy, żadne moje słowa
ciebie nie przekonają, ale sie mylisz, albo piszesz prawqdę - nie
byłem świadomy toczącego sie procesu cywilnego, a tym bardziej jego
wyniku...
o moje dzieci sie nie martw, córka chodzi do szkoły muzycznej i gra na
skrzypcach, a syn gra w szachy.
w zyciu bym sie nie zamienił na takich filantropów, co maja nwegatywna
reputacje i więcej strat poniosa z tych publikacji niż rzekomych
pomówień...
http://www.lista.e-sieci.pl/place41929,Opel,LIGEZA,serwis.html

ja dbam o swoje dzieci, teraz są na obozie harcerskim pod namiotami,
jak nazwać tych, co chcą im to uniemożliwić robiąc skok na 22 tys.. zł
u jego tatusia? i za co? to trzeba chyba nuieźle narozrabiać...

przeanalizuj lepiej nazwisko prezesa fm ligęza i skarbnika rotary
club, to sobie odpowiesz o co chodzi

Data: 2010-07-19 18:04:11
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-07-19 17:32, Użytkownik barabella napisał:

[...]

Bo tyle już czytałem Twoich maili opisujących sprawę ze
szczegółami i na ich podstawie widać że zrobiłeś kilka
głupich rzeczy. A teraz zamiast się do tego przyznać i
zapłacić balansujesz ryzykując nastepną sprawę i następne
kary.

[...]

Nie jestem stroną, nie pisałem że byłeś świadomy.
Pisałem że jako kochający tatuś z tej zagranicy powinieneś
do rodziny w tym dzieci zadzwonić i przy okazji dowiedział byś
się o sprawie.

o moje dzieci sie nie martw, córka chodzi do szkoły muzycznej i gra na
skrzypcach, a syn gra w szachy.

Nie martwię się, to twoje dzieci i twoje zmartwienie.
Tylko mi ich żal.

[...]

I dlatego ty jesteś biednym skazanym płaczącym w internecie
a oni bogatymi filantropami. Inna sprawa że raczej nikt ci
zamiany nie zaproponuje.

ja dbam o swoje dzieci, teraz są na obozie harcerskim pod namiotami,
jak nazwać tych, co chcą im to uniemożliwić robiąc skok na 22 tys. zł
u jego tatusia? i za co? to trzeba chyba nuieźle narozrabiać...

Jeśli dbanie o dzieci polega na wydawaniu swoich ciężko zarobionych
pieniędzy na kary nałożone przez sąd zamiast na potrzeby tych dzieci
to faktycznie dbasz. I oby takich tak dbających było jak najmniej.

przeanalizuj lepiej nazwisko prezesa fm ligęza i skarbnika rotary
club, to sobie odpowiesz o co chodzi

Już sobie przeanalizowałem i wyszło mi że facet nie lubi być
bezpodstawnie obrażany publicznie. Trudno mieć o to do niego
pretensję.

Pozdrawiam

Data: 2010-07-19 10:47:41
Autor: barabella
> [...]

głupich rzeczy. A teraz zamiast się do tego przyznać i
zapłacić balansujesz ryzykując nastepną sprawę i następne

Albo nied czytałes moich spraw, albo nie umiesz czytać ze zrozumieniem
z tym ryzykiem, to w tym kraju wszystko mozliwe...

> [...]

Pisałem że jako kochający tatuś z tej zagranicy powinieneś
do rodziny w tym dzieci zadzwonić i przy okazji dowiedział byś

A jesli dzwoniłem, pisałem, to kto miał mi niby powiedzieć jak żonie
zabronili odbierrać pism z sądu?
A gdyby nawet, to ty byś przerwał pracę w Ameryce i czuwał na pisma od
probosszcza?

> o moje dzieci sie nie martw, córka chodzi do szkoły muzycznej i gra na
> skrzypcach, a syn gra w szachy.

Nie martwię się, to twoje dzieci i twoje zmartwienie.
Tylko mi ich żal.

Mi też jest ich żal, ale nie jeleniogórskim członkom Rotary Club i
sędziom...
ja chętnie poszedł bym do więzienia za "swoje" błędy, ale oni wolą
karać dzieci

> [...]

I dlatego ty jesteś biednym skazanym płaczącym w internecie
a oni bogatymi filantropami. Inna sprawa że raczej nikt ci

Oni sa "filantropami", którzy darują przytułkom zagrabione pieniadze,
facet, którego rzekomo broniłem musiał dopłacic prfzeszło 1500 zł za
nap[rawę nowego samochodu, a w składzie RC Jelenia Góra jest m.in.
były prezydent miasta i wielu byłych i obecnych samorządowców... i z
pewnościa przyszłych kandydatów...

> [...]

pieniędzy na kary nałożone przez sąd zamiast na potrzeby tych dzieci
to faktycznie dbasz. I oby takich tak dbających było jak najmniej.

Ja sobie kar sam nie nakładam, patrz wyżej...
http://www.ropoiwzk.com/Interwencje/puszka.html

> [...]

Już sobie przeanalizowałem i wyszło mi że facet nie lubi być
bezpodstawnie obrażany publicznie. Trudno mieć o to do niego

Nie lubi być "obrażany"
http://www.ropoiwzk.com/Interwencje/oswiad%20g.jpg
zwłaszca jak chce robić fałszywą karierę na cudzej krzywdzie...

Pozdrawiam- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Na koniec (może nie) zastanóws się o co zostałem skazany? Za rzekomą
obronę emeryta przed krwiopijcami i złodziejskimi firmami
ubezpieczeniowymi. Taka jest między mną róznica a byłymi
"dysydentami",. że tamci, którzy rzucali kamieniami w milicje
obywatelską i palili opony na ulicy dziś sa ministrami...

Data: 2010-07-19 21:07:13
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-07-19 19:47, Użytkownik barabella napisał:

Albo nied czytałes moich spraw, albo nie umiesz czytać ze zrozumieniem
z tym ryzykiem, to w tym kraju wszystko mozliwe...

Czytałem twoje opisy tych spraw. Sam przyznajesz że strzeliłeś sobie
gola. A teraz masz pretensję do kogoś innego. To nie poważne.

[...]

Ciekawy jestem kto zabronił odebrać ?

A gdyby nawet, to ty byś przerwał pracę w Ameryce i czuwał na pisma od
probosszcza?

Ja bym sobie przeliczył co jest dla mnie bardziej opłacalne
ekonomicznie, tego się trzymał i nie ośmieszał potem płakaniem
w internecie jaki to głupi byłem robiąc uniki.

[...]

Ci członkowie dbają w pierwszej kolejności o swoje dzieci a nie
nie o cudze. I słusznie gdyby było inaczej nazwał bym ich głupcami.

[...]

Ty nie broniłeś faceta tylko zabrałeś głos i napisałeś nieprawdę
czyli pomówienia w wyniku czego zostałeś skazany. Ktoś kto broni
czyjeś dzieci kosztem swoich własnych jest głupcem.

[...]

Karę nałożył sąd a ty go do tego sprowokowałeś dając mu podstawę
do ukarania. Teraz być może prowokujesz do kolejnych, dalej
uważasz że warto ?

[...]

Jak rozumiem potwierdzasz że umieściłeś nieprawdziwe i nie mające
pokrycia ze stanem faktycznym czy jakoś udokumentowane informacje.
I spotkała cię za to słuszna kara.
Jestem zwolennikiem teorii głoszącej że przestępce należy skazać
za jego czyny, same przeprosiny które nastąpią po złapaniu to za mało.

[...]

Nie zostałeś ukarany za obronę emeryta tylko za pomówienia
skierowane w konkretną osobę. Udowodniono winę a ty dalej
uważasz że jesteś niewinny a za popełnione czyny nie powinieneś
być ukarany bo przeprosiłeś. Dobrze że prawo i sądy mają
inne zdanie w tym temacie.

Pozdrawiam

Data: 2010-07-19 12:30:16
Autor: barabella
On 19 Lip, 21:07, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:
> [...]

Czytałem twoje opisy tych spraw. Sam przyznajesz że strzeliłeś sobie
gola. A teraz masz pretensję do kogoś innego. To nie poważne.

Nie strzeliłem sobie gola, przynajmniej już dawno

> A jesli dzwoniłem, pisałem, to kto miał mi niby powiedzieć jak żonie
> zabronili odbierrać pism z sądu?

Ciekawy jestem kto zabronił odebrać ?

Nie wiem, czy prezes, czy sędzia, jest w aktach sprawy

> [...]

ekonomicznie, tego się trzymał i nie ośmieszał potem płakaniem
w internecie jaki to głupi byłem robiąc uniki.

dalajlama też ryzykował (oczywiście nie poirównujac) i wielu innych..
popiełuszko zginął za głoszenie prawdy. Jkaby wszyscy kalkulowali, to
to nie było by podziałów, uniki sie robi całe zycie przed wszystkimi.
Nie jestem członkiem Rotary Club

> [...]

Ci członkowie dbają w pierwszej kolejności o swoje dzieci a nie
nie o cudze. I słusznie gdyby było inaczej nazwał bym ich głupcami.

Ja bym ich inaczej nazwał

> [...]

czyli pomówienia w wyniku czego zostałeś skazany. Ktoś kto broni
czyjeś dzieci kosztem swoich własnych jest głupcem.

Tak to ocenił sad

> [...]

Karę nałożył sąd a ty go do tego sprowokowałeś dając mu podstawę
do ukarania. Teraz być może prowokujesz do kolejnych, dalej

Nie dalej i nie prowokuję, w cywilizowanym państwie nie miałoby to
miejsca

> [...]

Jestem zwolennikiem teorii głoszącej że przestępce należy skazać
za jego czyny, same przeprosiny które nastąpią po złapaniu to za mało.

Nie potwierdzam, nie stwierfdziłem i nie stwierdził tego administrator
bloga Onet.pl
Przeprosiłem na wyrost z grzeczności. może ktoś gdzieś coś napisał,
ale nie ja...

> [...]

uważasz że jesteś niewinny a za popełnione czyny nie powinieneś
być ukarany bo przeprosiłeś. Dobrze że prawo i sądy mają

Dziad swoje, baba swoje, dziekuję za pozdrowienia
jak trzeba będzie to sprzedam kawalerke i zapłacę wszelki9e grzywny na
skarb państwa, ale nie burżujom na hipokryzję

Data: 2010-07-19 15:20:31
Autor: witek
RadoslawF wrote:

[...]

daj sobie spokoj z tym betonem.
to taki typ, ktory uwaza, ze on jest swięty i tylko inni na niego napadaja.
Wiekszosc ma go w KF i w ten sposob tylko wylazi.

Data: 2010-07-19 10:01:01
Autor: witek
RadoslawF wrote:
Zamiast pyskować w sieci weź się do pracy, pospłacaj kary i zarób
jakieś pieniądze na dzieci aby skończyły dobrą szkołę i nie miały
w przyszłości problemów jak ich tatuś.

I wyrzuć wreszcie ten komputer z domu, bo ci szkodzi.

Data: 2010-07-19 13:36:16
Autor: Piotr [trzykoty]
jeleniogórski wymiar sprawiedliwości
Użytkownik "barabella" <memelo@gazeta.pl> napisał
Sędzia
długo prowadził postępowanie (około roku) i
(...)
wydał wyrok bodajże 6
maja 2008 roku nakazujący zwrot 200 zł kosztów >sądowych powodowi i
dziesięć stawek po 20 chyba zł odstępując >jednocześnie od wykonania
kary na okres próby jednego roku.

Jeśli ten wyrok stał się prawomocny, tym samym sąd uznał Cię winnym popełnienia zarzucongo czynu.

Data: 2010-07-19 05:05:57
Autor: barabella
On 19 Lip, 13:36, "Piotr [trzykoty]" <trzykoty_wyt...@o2.pl> wrote:
Użytkownik "barabella" <mem...@gazeta.pl> napisał

> [...]
>kary na okres próby jednego roku.

Jeśli ten wyrok stał się prawomocny, tym samym sąd uznał Cię winnym

prawomocny stał(y) się, bo nie miałem sie kiedy odwołać, byłem
zagranicą. zresztą od tego pierwszego, karnego nie było sensu sie
odwoływać, był tak łagodny. cywilny to gorszy jak za napad na bank....
niejeden prawowomocny wznowiono lub skasowano

Data: 2010-07-19 14:12:43
Autor: Piotr [trzykoty]
jeleniogórski wymiar sprawiedliwości
Użytkownik "barabella" <memelo@gazeta.pl> napisał
prawomocny stał(y) się, bo nie miałem sie kiedy >odwołać, byłem
zagranicą.

Jako oskarżony nie mogłeś się powoływać się na brak doręczenia, miałeś obowiązek wskazać adres do doręczeń.

zresztą od tego pierwszego, karnego nie >było >sensu sie
odwoływać, był tak łagodny.

Widać był, kara to kara, ale samo uznanie winy otwiera drogę do powództwa cywilnego...

cywilny to gorszy jak za napad na bank...

A kiedy wszczęto proces, jakie obowiązywały terminy i zasady w tym czasie? Jedyne co widzę, to w tym miejscu zgłęb wiedzę. Jak doręczono powództwo i kiedy? Czarno to jednak widzę.

Data: 2010-07-19 05:51:11
Autor: barabella
On 19 Lip, 14:12, "Piotr [trzykoty]" <trzykoty_wyt...@o2.pl> wrote:
> [...]

>zagranicą.

Jako oskarżony nie mogłeś się powoływać się na brak doręczenia, miałeś

byłem oskarżony i osądzony do 6 maja 2008 roku w procesie karnym z
oskarżenia prywatnego, nastepnego dnia wyjechałem zagranicę nie
wiedząc, że będę p;onownie oskarżony w procesie cywilnym i nie znałem
jeszcze adresu docelowego podrózy. Wyrok czy postanowienie SO w
procesie cywilnym zapadł 3 września 2008 roku o czym dowiedziałem sie
teraz

>zresztą od tego pierwszego, karnego nie >było >sensu sie
>odwoływać, był tak łagodny.

Widać był, kara to kara, ale samo uznanie winy otwiera drogę do powództwa
cywilnego...

Otwarcie nie oznacza chyba skazanie bez prawa do onrony i na "karę
śmierci"

> [...]

Jedyne co widzę, to w tym miejscu zgłęb wiedzę. Jak doręczono powództwo i

powództwo cywilne wszczęto podczas pobytu zagranicą i wydano wyrok
zaocznie

Data: 2010-07-19 14:58:16
Autor: Piotr [trzykoty]
jeleniogórski wymiar sprawiedliwości
Użytkownik "barabella" <memelo@gazeta.pl> napisał
byłem oskarżony i osądzony do 6 maja 2008 roku w procesie karnym z
oskarżenia prywatnego, nastepnego dnia wyjechałem zagranicę

Jako oskarżony masz prawny obowiązek dbać o swój interes prawny, skoro wyjechałeś bez zadbania o możliwość złożenia apelacji, to znaczy, że zgodziłeś się na uznanie Twojej winy w sprawie karnej.

[...]

Pozostaje Ci tylko zagłębić się w to czy zgodnie z KPC właściwie zawiadomiono Cię i prowadzono sprawę cywilną.

Data: 2010-07-19 22:39:19
Autor: Jotte
jeleniogórski wymiar sprawiedliwości
W wiadomości
barabella <memelo@gazeta.pl> pisze:

[cut], szkoda cytować.
Pomijam szczegóły i ocenę czy masz rację, ale - facet, czy ty masz rozum?
Kto takie rzeczy publikuje w kraju???
Było założyć bloga gdzieś np. w USA, choćby na blogspocie, tam to opisać a na blogu onetu - skoro już musiałeś - napisać tak, aby się nie szło czepić (bez nazw, nazwisk, czy co tam jeszcze nadałeś) i jedynie link podrzucić.

--
Jotte

Data: 2010-07-19 14:51:57
Autor: barabella
barabella <mem...@gazeta.pl> pisze:

[...]

przyjacielu czy przyjaciółko,
po pierwsze jakie rzeczy?
nie publikuję zbrodni więc publikuję na onecie.
problem w tym, że jesli nawet bym opublikował coś trefnego, to onet
archiwizuje to tylko do pół roku. Sąd nie otrzymał, a w zasadzie
otrzymał odpowiedź z onetu, że nie maja takiego wpisu, czy watku czy
postu. Sąd skazał mnie za przedruk powoda bez niczyjego podpisu.
Uznał, że pewnie taki wpis był na moim, a w zasadzie sto\warzyszenia
blogu. Nie mam zamiaru tu nikogo przekonywać o niewinności, bo to i
tak nie jedst droga własciwa... Ale jedno udowodniłem. Że tacy z nich
darczyncy jak ze mnie złoczyńca

Data: 2010-07-19 17:10:49
Autor: witek
barabella wrote:

przyjacielu czy przyjaciółko,

drogi przyjacielu czy przyjaciółko.
Ile jeszcze razy trzeba ci powtórzyć, że wszyscy mają w d.. co tobie się wydaje.

Data: 2010-07-20 00:16:13
Autor: Jotte
[...]

Takie, o jakie potem masz sprawy karne sądowe z oskarżenia prywatnego.

nie publikuję zbrodni więc publikuję na onecie.
I to jest jeden z twoich błędów.
Nie chcesz - nie ucz się, co mi tam.

Nie podpiąłem się aby specjalnie tobie doradzać, bo i tak za późno.
Ale to czytają inni, niech chociaż oni skorzystają na przyszłość i takich głupot nie robią.

problem w tym, że jesli nawet bym opublikował coś trefnego, to onet
archiwizuje to tylko do pół roku.
Byś się nie zdziwił. Tyle to muszą, a mogą ile chcą.

Sąd nie otrzymał, a w zasadzie
otrzymał odpowiedź z onetu, że nie maja takiego wpisu, czy watku czy
postu.
A jednak cię skazali...
I to prawomocnie.
Teraz jesteś, wiesz, w takim jednym rejestrze - cieszysz się?

[...]
Mnie sedno sprawy nie interesuje, zresztą go nie znam. Podajesz nazwę firmy, coś tam o niej piszesz negatywnego i publikujesz to na terenie Polski.
Przecież to głupota.

Ale jedno udowodniłem. Że tacy z nich
darczyncy jak ze mnie złoczyńca
Udowodniłeś więcej niż jedno...

--
Jotte

Data: 2010-07-20 09:18:15
Autor: MZ
W dniu 2010-07-20 00:16, Jotte pisze:
Mnie sedno sprawy nie interesuje, zresztą go nie znam. Podajesz nazwę
firmy, coś tam o niej piszesz negatywnego i publikujesz to na terenie
Polski.
Przecież to głupota.

A jaka byłaby różnica gdyby opublikował to np. na wspomnianym googlowym
blogspocie? Skoro (wg niego) sąd i tak nie otrzymał potwierdzenia od
Onetu i skazał na podstawie jakiegoś wydruku, to różnicy nie widzę
(oczywiście zakładając może trochę naiwnie, że z tym wydrukiem to prawda)

--
MZ

Data: 2010-07-20 01:13:27
Autor: barabella
jeleniogórski wymiar sprawiedliwości
SZANOWNA PANI ANNA LUBA,

+ koleżeństwo z ul. BARSKIEJ 39,

incydentalnie odpowiadając na korespondencję pani mgr MONIKI RYDZAK,
która w swoim piśmie , znak :: BM-III -R-051-716_10.07.08/38 była
UPRZEJMA nie zrozumieć mojej korespondencji wg dat 24.06, 28.06 oraz
6.07.2010, cytuję: "uprzejmie informuję, że załączono ją do akt
skargowych Pana, albowiem jej niezrozumiała treść nie pozwala na
zorientowanie się, w jakiej sprawie i jakiej konkretnie pomocy
oczekuje Pan ze strony MINISTERSTWA SPRAWIEDLIWOŚCI".

PROSZĘ więc  i również dla mojej drobnej satysfakcji, o dołączenie do
tych pism znak :: BM-III -R-051-716_10.07.08/38  PANI  mgr MONIKI
RYDZAK obecnie załączonej korespondencji ANNA LUBA=PG IV Ko1
372_10.07.15 + PIOTR WESOŁOWSKI. + PAN ANDRZEJ POGORZELSKI-Dyr.
POSTĘPOWAŃ SĄDOWYCH.

AD MERITUM::

Niesprzecznie z art. 7kpk POLSKICH PROKURATORÓW + art. 63 K. RP, można
zasadnie MNIEMAĆ , że zostałem upoważniony przez poszkodowanego
GRZEGORZA NIEDŹWIECKIEGO i kiedy przez moją skrzynkę majlową FRUWAJĄ
JEGO "płacze" , że został źle potraktowany przez polski wymiar
sprawiedliwości.

BO nagle niby NAIWNE nadepnięcie na odcisk JELENIOGÓRSKIEMU
możnowładcy-excouze le mot i krytyka, czy też RZEKOMA krytyka PRACY
PANA LIGĘZY-OPEL z ROTARY KLUB w tle i na forum internetowym pozwoliło
wygenerować przez 2/3 lata kwotę circa 21-26 tys. zł .

 I biedny GRZEŚ zanosi żale , że nie chcą GO schować do WIĘZIENIA za
te QUASI długi wierzycielskie, tylko komornik i wydział wykonawczy SR /
SO w Jeleniej Górze chcą ograbić Jego dzieci-RODZINĘ .

 PRZY całej mojej POkorze nieSKROMNEJ i minimalnej MIŁOŚCI własnej,
trudno mi akceptować stanowisko pani prok. mgr MONIKI RYDZAK, że nie
wiem jakiej pomocy oczekuję ws. pana GRZEGORZA NIEDŹWIECKIEGO;;; ale
również w sprawie pani JADWIGI BIERNACKIEJ.

I dzięki BOGU,

pardon , dzięki pracy przenikliwych urzędników z ul. BARSKIEJ  mamy
oto jaskółkę w sprawie GRZEGORZA NIEDŹWIECKIEGO , w postaci
zaangażowania panów PIOTRA WESOŁOWSKIEGO i ANDRZEJA POGORZELSKIEGO.

WIĘC dziękuję już naZA "dzień DOBRY", jeszcze przed zachodem słońca.

POST SCRIPTUM::

OSOBNĄ kwestią jest forma słowna z moich listów i nawet HOLISTYCZNE
traktowanie pewnych spraw ZJAWISK, na bieżąco dopadających-
DOTYKAJĄCYCH  nas w PO-lskim GRAJDOLE- pardon-MROWISKU.

 ALE NAWET WTEDY,

 jak na stronie 2 mojej korespondencji z dn. 24 czerwca 2010  o godz.
12:26 pojawiają się wredne sprawy sądowe , wymagające INTERWENCJI
[ wedle mojej subiektywnej OCENY+ ++ b. konkretne przesłanki prawne ].

OT,

w kazus WIKTOR ZDANOWICZ trwa mocna dyskusja/ i próba zmiany tego
stanu rzeczy/ w sprawie BOJKOTOWANIA  przez SO w JELENIEJ GÓRZE
dostępu owego ZDANOWICZA do rzetelnej apelacji z art. 176.1 K. RP ++
"kanciarstwo"-excouze le mot pana prokuratora rejonowego ze ZGORZELCA
mgr ANDRZEJA NESTOROWICZA i ws. rzetelnego wyjaśnienia ASPEKTÓW
przyznawania akcji pracowniczych ojcu pana ZADANOWICZA w ELEKTROWNI
TURÓW [ w tle z panią asesor MAJĄ ZIELIŃSKĄ ]. KANCIARSTWO polega na
tym, że nie mogę złożyć zażalenia na niechlujną pracę pani MAJI
ZIELIŃSKIEJ+ JEJ nauczycieli i w formule odwołania do PO-JELENIA
GÓRA , ul. MUZEALNA 9. ZE względu na brak dostępu do akt sprawy z art..
156 par.5 kpk.

KONKLUDUJĄC wątek ZDANOWICZA , PROKURATOR GENERALNY [ a rzecz ciągnie
się jeszcze przed 31 marca 2010 , kiedy PG był MS i vice versa].

W sprawie lex JADWIGA BIERNACKA ROWNIEŻ dochodziło do gorszących
orzeczeń, co przez lata polski MINISTER SPRAWIEDLIWOŚCI bagatelizował
ze zrozumiałych względów.

 I nawet obecnie, JAK  w piśmie znak: BM-III-R-052-5398/2010/2 ,
WARSZAWA Al. Ujazdowskie 11, 6 lipca 2010r. MINISTERSTWO
SPRAWIEDLIWOŚCI pan prok. MARCIN ROST, "POkelnersku" ZRZUCA temat na
ul. BARSKĄ 39.

PRZY OKAZJI pan prok. ROST  wzywa mnie do udostępnienia  zgody pani
BIERNACKIEJ  , STOSOWNIE do art. 221 par 3 k.p.a - ja korzystam z
bardziej WAŻNIEJSZEGO paraw i art. 63 K. RP strażnika konstytucji mgr
BRONISŁAWA KOMOROWSKIEGO.

MÓJ Ty  Boże

 [ trochę nadużywam tego BOGA z roty przysięgi prokuratorsko-
sędziowskiej],

w aktach sprawy VI C 79/2002 SR w Zgorzelcu znajdują się moje
umocowania w sprawie pani BIERNACKIEJ- jeśli mnie zawodna NIEKIEDY
pamięć nad LUDZKA nie myli.

HONORE BALZAC , ten miał pamięć do słów i sytuacji.

Konkludując- i obecnie DLA sprawdzenia  mojej WIARYGODNOŚCI może PG+MS
uruchomić miejscowego prokuratora w ZGORZELCU -DARIUSZA KOŃCZYKA/
ANDRZEJ NESTORowicz i w dostępie do akt VIC 79/2002 SR w ZGORZELCU
dopaśćMOŻNA ową "zgoda na takie działanie".

NO chyba ,

że nadal będziemy sprawę PO-dmiatać pod dywan, mnożąc inne NIE mniej
proceduralne PRZESZKODY. CO to się nie robi dla PROKURATORSKIEJ prawdy
MATERIALNEJ.

 I w tej KWESTII ,

 pan PR -ANDRZEJ NESTOROWICZ ze ZGORZELCA-LUBAŃ zostanie poproszony
oficjalnie o pomoc prawną dla MS= MARCIN ROST , chyba że pan sędzia
TOMASZ WIRZMAN ma lepsze relacje z panią prezes SO w Jeleniej GÓRZE i
zechcą oni= WIRZMAN+ pani SSO mgr EDYTA GAJGAŁ  zrobić kolejną-
BARDZIEJ uczciwszą WIZYTACJĘ spraw VI Nc 388/01 SR w Zgorzelcu + sygn.
VI C 79/02 SR w Zgorzelcu.

TYLKO ostrzegam, BĘDZIE BOLAŁO, bo pani ASR mgr AGNIESZKA WIERCIŃSKA -
BAŁAGA , przez lata dochrapała się  stanowiska V-ce prezes SR  w
ZGORZELCU.

Taki OBCIACH PO latach! NO to MOŻE ZNOWU pod DYWAN , szanowny panie
prof. STANISŁAWIE DĄBROWSKI  z KRS-u  pan SSO ŻURKA.

RĄCZKA rączkę myje na szczytach polskiej SPRAWIEDLIWOŚCI. "WŁOSKI
strajk polskich sędziów "w WYKONANIU  pana sędziego ŻURKA. Za MAŁO
ZARABIAMY i to podważa -obniża autorytet POLSKIEGO SĘDZIEGO .

Autorytet PO-lskiego sędziego , nie jedno ma IMIĘ. Również  , lex
BIERNACKA, bez urazy , szanowne gremium z KRS.

A ESTIME
mgr inż. mechaNIC TADEUSZ PIECZONKA "60+2"-ZIELONY
11/13-cie years SANStravail/JOBless-jobLESS , non sans TRAVAIL
WHISTLEblower
ul. SZMARAGDOWA 31
59 900 ZGORZELC / 0048 75 649 30 44 / WWW.ROPOIWZK.COM
AD VOCEM:::
http://prawo.vagla.pl/node/8973 ++
Propozycje współpracy rządu z obywatelami w zakresie praw podstawowych
w sferze nowych technologii
4 marca 2010 r.

Szanowny Panie Prezydencie ELEEKCIE

BRONISŁAWIE KOMOROWSKI.

DETONATOR PIECZONKA- obok  GRUPY inicjatywnej pana PREZYDENTA
BRONISŁĄWA KOMOROWSKIEGO.

 I tak to banalny kazus GRZEGORZA NIEDŹWIECKIEGO i napierdalanka-
excouze le mot sądowa  z OPLEM pana LIGĘZY

[ patrz także = http://prawo.vagla.pl/node/9160 + Chodzi o wyrok Sądu
Apelacyjnego w Warszawie z 15 lipca 2010 r., sygn. I ACa 1402/09 -
odpowiedzialność za "przedruki portalowe" +++ Pracę magisterską ,
napisaną pod kierunkiem prof. dr. hab. Marka Safjana, PIOTR WAGLOWSKI
poświęcił naruszeniu dóbr osobistych w internecie i ich cywilnoprawnej
ochronie na podstawie Kodeksu cywilnego. Ukończył studia doktoranckie
w Instytucie Nauk Prawnych Polskiej Akademii Nauk.= http://prawo.vagla.pl/vagla.++
http://prawo.vagla.pl/node/128]

zaprowadziła nas na WERTEPY polskiego INTERNETU i pod strzechę pani
ANNY STEREŻYŃSKIEJ z UKE.

 Jeżeli przydać praktycznym inicjatywom pana MINISTRA SPRAWIEDLIWOŚCI
+ pan v-ce minister JACEK CZAJA w tworzeniu e-sądów w LUBLINIE i e-
pozwów , to zapytuję szanownych DLACZEGO środowisko sędziowsko-
prawnicze boi się INTERNETU w innych sprawach sądOWYCH.

 O przepraszam ,

za PRZEkłamanie , art. 442  par 1 kpc + par 2

zezwala na korzystanie z INTERNETU;; co jejakby "wsadzeniem"
internetowej stopy w sędziowskie drzwi.

A w przypadku OWEGO KAZUSU Grzegorza Niedźwieckiego, pytanie do
PREZESÓW polskich sądów BRZMI.

CZY MOŻNA UZYSKAĆ z polskiego sądu orzeczenie w sprawie= sentencja +
uzasadnienie orzeczenia, SKORO każdy sędzia korzysta z zapisu
komputerowego przy realizacji tego dokumentu?

 I wystarczy tylko kliknąć NA WŁAŚCIWY ADRES internetowy=IP.

A który adres INTERNETOWY jest właściwy, SKORO WaGla -Waglewski w
formularzu LISTU każe mi dodawać 1+3= 5 i kicha LIST nie dotrze do
WAGLEWSKIEGO.

 A już szczególnie kiedy polska konstytucja i z  art.  61.1 K. RP
stanowi , że obywatel NIEDŹWIECKI ma prawo do informacji-TUTAJ - do
pozwu z kancelarii adwokackiej KUBACKI i po skończonej sprawie, do
SENTENCJI ORZECZENIA i  PISEMNEGO uzasadnienia.

GDYBY, będąc na okres czasowy w pracy w NIEMCZECH, mógł tylko przez
internet "wezwać"PROSIĆ polski sąd do przesłania  potrzebnego
uzasadnienia, CELEM sporządzenia apelacji, do której maMIAŁ  prawo
zgodnie z art. 176.1 K. RP.

 ODBYWA się też w polskiej przestrzeni internetowej specyficzny CYRK
pod nazwą e-WOKANDA, na  STRONACH internetowych polskich sądów.

 KTO chciałby zaczerpnąć z tych e-WOKAND stosownych informacji, to się
srodze ZAWIEDZIE.

Każdy PREZES sądu sobie rzepkę skrobie i zamieszcza na e-WOKANDZIE
jakieś bzdety, które nie pozwalają zorientować się o sprawie.

I tak  nadal trzeba przyjść do sądu i zrobić obchód  drzwi sal
sądowych.

A przecież i również te informacje są zawarte w przepastnych TRZEWIACH
sądowych komputerów.

TYLKO jak w takiej E-wokandzie miałaby wyglądać komunikat , że w dniu
DNIU TAKIM a owakim BĘDZIE SĄDZONY z art. 148 kk policjant , który
zabił  obywatela ZYGMUNTA WŁOCHA na Komendzie Powiatowej Policji w
ZGORZELCU- sygn. akt TAKA i OWAKA.

TO się nazywa BIAŁA księga red. PAWŁAsmoleńskiego z Warszawy. Uprasza
się  drrrrrrrrrr PIOTRA WAGLEWSKIEGO o wywołanie hasła ROBERT
DZIEKAŃSKI-VANCOUVER i ZYGMUNT WŁOCH -ZGORZELEC. Niechaj żyje i
rozkwita społeczeństwo INFORMATYCZNE pana po GRZEGORZA SCHETYNY i
PREZYDENTA BRONISŁAWA KOMOROWSKIEGO.

NO i drrrrrrrrrrrrrrrr BONIEGOeM, co zrozumiałe w tej wyobraźni aż po
rok 2030 i dla wnukaMIKOŁAJA naszego pana PREMIERA.

A teraz będzie bajka na temat narzędzi  komunikacji społecznej.

PANIE PREZYDENCIE pana prof. MARKA SAFJANA,

ponieważ od  13 LAT BEZROBOTNY, a od 7 lat nie mogę dopchać się do
SĄDU NAJWYŻSZEGO z moją kasacją o przywrócenie do pracy, ŚLEDZIŁEM
nieco orzecznictwo SN wydział PRACY i Ubezpieczeń Społecznych.

I wyśledziłem uchwałę pana SSN Józefa IWULSKIEGO, który zabraniał
przesyłania faxem  zawiadomienia o zwolnieniu z pracy członka związku
zawodowego i wedle brzmienia zapisu  art. 38 par 1 kp -do zakładowej
komisji zw. zawodowego.

OKAZAŁO się,

że fax , JAKO SPECYFICZNIE przetworzona informacja  elektryczno-
elektroniczna NIE posiadał cechy "zawiadomienia na piśmie", a
szczególnie oryginalnego podpisu kierownika zakładu.

 ALE już  w art. 38 par 3 kp organizacja ogólnokrajowa  nie musiała
być powiadamiana na piśmie, TYLKO expressis verbis "KIEROWNIK
przedstawia sprawę ogólnokrajowej organizacji związkowej".

A owo przedstawianie sprawy MOGŁO SIĘ już odbywać drogą fax-OWĄ , jak
mniemam do dzisiaj, panie prof. LECHU GARDOCKI.

CZY też nie mogło, szanowne ZGROMADZENIE WSZYSTKICH SĘDZIÓW SĄDU
NAJWYŻSZEGO??? NIECHAJ żyje i rozkwita GRAMATYCZNA wykładnia polskiego
prawa;;; w zderzeniu z NOWOCZESNOŚCIĄ

Data: 2010-07-20 17:08:14
Autor: Jotte
jeleniogórski wymiar sprawiedliwości
W wiadomości news:i23ijl$p5n$1news.onet.pl MZ" <"mcold0[wyt] <Użytkownik
"MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> pisze:

[...]
Ano właśnie - nie wierz we wszystko co różni piszą.

Zresztą w myśl takiej teorii nawet wydruku nie musiałoby być - przecież skarżący mógłby przedstawić 15 świadków, którzy usunięty wpis widzieli, a sąd - szczególnie polski - sam ocenia co dopuszcza jako dowód w sprawie.
W każdym razie napisałem, co napisałem nie dla jednej osoby i o jednej konkretnej sprawie (której szczegółów i tak nie znamy i nie poznamy), a dla wszystkich czytających teraz i w przyszłości.
Ku przestrodze.

--
Jotte

Data: 2010-07-20 11:42:36
Autor: barabella
jeleniogórski wymiar sprawiedliwości
szanowni prawnicy,
a czy sąd miał prawo (pomijam, że zaocznie) wydać wyrok zobowiązujący
skazanego do włacenia nawiązki na organizację społeczną, w której
skarbnikiem jest jednocześnie prezes powoda? Skarbnikiem Rotary Club
Jelenia Góra jest Mieczysłam Ligęza i jednoczesnie ten pan jest
prezesem Firmy Motoryzacyjnej :Ligęza" Sp. z o.o. w JG...

Data: 2010-07-20 14:14:54
Autor: witek
jeleniogórski wymiar sprawiedliwości
barabella wrote:
szanowni prawnicy,
a czy sąd miał prawo

sąd zawsze ma prawo

Data: 2010-07-20 14:07:47
Autor: barabella
jeleniogórski wymiar sprawiedliwości
A co wy na to?

Zamieszczenie informacji w sieci nie powoduje, że każdy o niej wie
Zamieszczenie w internecie informacji o fakcie nie oznacza, że jest on
powszechnie znany w rozumieniu art. 228 § 1 k.p.c. Takie stanowisko
zajął Sąd Najwyższy w wyroku z 10 lutego 2010 r. Stanowisko Sądu
Najwyższego (V CSK 269/09, LEX Nr 578076) niewątpliwie może
rozstrzygać szereg wątpliwości, które pojawiają się w trakcie
postępowań przed sądami powszechnymi. Wydaje się jednak, że podobne
wnioski można wysnuć w oparciu o dotychczasowe poglądy Sądu
Najwyższego, wyrażane jednak w sposób bardziej ogólny. Po pierwsze,
należy podkreślić, że uznanie tzw. notoryczności określonego faktu
zawsze należy od oceny sądu orzekającego w danej sprawie (zob. m.in.
wyrok Sądu Najwyższego z dnia 11 lipca 2010 r., V CKN 349/00, LEX Nr
52486). Po drugie, nie ma określonych sztywnych kryteriów, według
których określony fakt definitywnie będzie mógł być uznany za
powszechnie znany. Wszystko zależy od okoliczności danej sprawy. Do
faktów powszechnie znanych można zaliczyć okoliczności, zdarzenia,
czynności lub stany, które powinny być znane każdemu rozsądnemu i
posiadającemu doświadczenie życiowe mieszkańcowi miejscowości, w
której znajduje się siedziba sądu (zob. wyrok Sądu Najwyższego z dnia
5 lutego 2002 r., II CKN 894/99, LEX Nr 54453). W konsekwencji, do
takich okoliczności można, co do zasady, zaliczyć wydarzenia
polityczne, zachodzące w przyrodzie zjawiska, wydarzenia o charakterze
ekonomicznym, czy wreszcie zdarzenia zazwyczaj występujące w
określonym miejscu i czasie. Istotny w kontekście oceny notoryjności
określonego faktu jest brak jakichkolwiek wątpliwości zaprzeczających
takowej ocenie (por. wyrok Sądu Najwyższego z dnia 4 maja 1977 r., IV
CR 150/77, LEX Nr 7934). Zasadnie podkreśla się, że skoro fakty
powszechnie znane mają w określonym procesie stanowić jedną z
okoliczności ustalonego stanu faktycznego, to stwierdzenie ich w
procesie powinno być podporządkowane ogólnym regułom postępowania
dowodowego. Fakty powszechnie znane wchodzą w skład materiału
procesowego sprawy na równi z faktami, które muszą być w procesie
udowodnione (zob. Komentarz do art. 228 kodeksu postępowania
cywilnego, [w:] Bodio J., Demendecki T., Jakubecki A., Marcewicz O.,
Telenga P., Wójcik M.P., Kodeks postępowania cywilnego. Komentarz,
Oficyna, 2008, wyd. III, stan prawny: 2008.03.01. Komentarz jest
dostępny w wersji elektronicznej w Module "Komentarze" do SIP LEX).
Artykuł pochodzi z programu System Informacji Prawnej LEX on-line
Wojciech Kowalski 2010-06-21

Data: 2010-07-20 17:26:51
Autor: witek
jeleniogórski wymiar sprawiedliwości
barabella wrote:
A co wy na to?

NIC.

Data: 2010-07-21 10:25:06
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-07-20 23:07, Użytkownik barabella napisał:
[...]

Przeczytaj sobie sentencję wyroku w swojej sprawie i napisz
czy zostałeś ukarany za umieszczenie nieprawdziwych informacji
czy za to że zostały one przez wszystkich znane/poznane.
Jak to zrobisz będziesz miał jasność.

Pozdrawiam

Data: 2010-07-21 02:43:13
Autor: barabella
[...]

Problem w tym, że ja tej sentencji wyroku ani na oczy nie widziałem
ani na uszy nie słyszałem

Na ewentualny komentarz, że wystarczy pójść do sądu i wyciagnąć z góry
odpowiadam, iz nie widzę potrzeby akceptowania po fakcie "prawomocnych
kapturowych orzeczeń"

Data: 2010-07-21 19:06:02
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-07-21 11:43, Użytkownik barabella napisał:

[...]

Czyli w dalszym ciągu próbujesz udawać mądrzejszego od sądu.
Już kilka osób to pisało, sąd to nie osoba prywatna nie zdenerwuje
się nie będzie cię poganiał i przypominał, odczeka swoje i
przyśle komornika. Więc dowiesz się kiedyś ile i za co, tyle
że pewnie będzie już kosztowało dwa razy więcej.
I znowu będziesz pisał jaki to wredny sąd, komornik i prezes
jakiegoś tam klubu.

Pozdrawiam

Data: 2010-07-21 19:15:59
Autor: Jotte
[...]

Czyli piszesz o czymś, o czym nie masz pojęcia.
Bardzo mądre...

Na ewentualny komentarz, że wystarczy pójść do sądu i wyciagnąć z góry
odpowiadam, iz nie widzę potrzeby akceptowania po fakcie "prawomocnych
kapturowych orzeczeń"
Kolejny nonsens.
Zapoznanie się to twoje prawo, nie obowiązek, korzystać nie musisz. Zaś twoja akceptacja lub nieakceptacja nikogo nie interesuje.
A do realizacji konsekwencji tej sentencji cię zwyczajnie zmuszą.
I tyle będzie z tych twoich "mądrości".

--
Jotte

Data: 2010-07-21 10:49:06
Autor: barabella
On 21 Lip, 19:15, "Jotte" <t...@wirtualna.spam.wypad.polska> wrote:
> [...]

twoja akceptacja lub nieakceptacja nikogo nie interesuje.
A do realizacji konsekwencji tej sentencji cię zwyczajnie zmuszą.

Prawdę piszecie.
Reżim mamy.
szkoda tylko, że wybiórczy.
http://grzegorz-niedzwiecki.blog.onet.pl/

Data: 2010-07-21 13:51:20
Autor: barabella
jeleniogórski wymiar sprawiedliwości
Wiecie co sobie myślę. Że nasz bezuczuciowy, niezawisły, sprawiedliwy
sąd jeleniogórski, widząc, że nie potrafię się domyśleć o co chodzi,
będzie hodował zaocznie grzywny. W dwa lata dostałem już 3 x 2000 zł.
Każda podlega niby zamianie na areszt licząc 500 zł 1 dzień. Mało.. Nie
opłaca im się wsadzić mnie na 12 dni. Poczekają, aż uzbiera się tyle
grzywien, żeby ich wysokość co najmniej równa była rzekomemu
zobowiązaniu + zwrot kosztów procesu. Czyli na dzień dzisiejszy 15000
zł. Skoro w dwa lata uzbierało się 6000 zł (nie licząc komornika), to
będą karać mnie przez 5-6 lat. I zamkną mnie do pudła na przynajmniej
36 dni. A zobowiązanie z odsetkami będą ściągać z emerytury...

Data: 2010-07-21 23:09:26
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-07-21 22:51, Użytkownik barabella napisał:
Wiecie co sobie myślę. Że nasz bezuczuciowy, niezawisły, sprawiedliwy
sąd jeleniogórski, widząc, że nie potrafię się domyśleć o co chodzi,
będzie hodował zaocznie grzywny. W dwa lata dostałem już 3 x 2000 zł.

Myślimy że jak ktoś celowo robi uniki i nie odbiera wezwań to
zasądzone stawki są za niskie. Ale jestem dobrej myśli, do tego
dochodzą odsetki i koszty komornika, będą rosnąć.
A ty dalej udawaj głupa że nie wiesz ile, za co i kiedy masz
zapłacić, daj szanse długowi rosnąć.

Pozdrawiam

Data: 2010-07-21 23:22:55
Autor: Jotte
barabella <memelo@gazeta.pl> pisze:

http://grzegorz-niedzwiecki.blog.onet.pl/
Że ty się nie wstydzisz... taki obciach i jeszcze pod własnym nazwiskiem? Rodziny swojej nie lubisz, nie masz, czy co?
A zgodę tych prywatnych osób, których wizerunki bezczelnie publikujesz w okolicznościach, w których niekoniecznie chciałyby być oglądane, masz?

--
Jotte

Data: 2010-07-21 15:06:49
Autor: barabella

http://nk.pl/#profile/279206

Data: 2010-07-22 02:41:25
Autor: barabella
On 22 Lip, 02:51, "Jotte" <t...@wirtualna.spam.wypad.polska> wrote:
W wiadomościnews:962b49da-ebe5-44fd-bf2c-ff63aa091b3ek39g2000yqb.googlegroups.com

>http://nk.pl/#profile/279206

Żenada...

--
Jotte

Żenada, to jest jak ktoś z uporem maniaka broni pseudowolontariuszy,
krwiopijców, reżimu i antyludzkości, żeby nie mówić antypatriotyzmu.
Jak myslisz Jotte, uda mi sie ukryć jeszcze przez 8 lat zagranicą,
żeby rzekome długi (zobowiązania) sie przedawniły?

Data: 2010-07-22 11:49:00
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2010-07-22 11:41, barabella pisze:

Jak myslisz Jotte, uda mi sie ukryć jeszcze przez 8 lat zagranicą,
żeby rzekome długi (zobowiązania) sie przedawniły?

Myślę, że jesteś głupi jak but u lewej nogi.

Siedziałeś trollu w KFie, ale wyjąłem Cię, Ĺźeby popatrzeć  jak radośnie skomlesz.

A teraz uzasadnienie głupoty - Jak myślisz ... skoro jest to "odwet" za twoją działalność - problemem będzie wznawianie egzekucji co 10 lat ? NIE PRZEDAWNIĄ CI SIĘ JUŻ te wierzytelności. I to jest wesołe :)

Ja tam na miejscu wierzyciela sprzedałbym ten dług za 1PLN 2 arabom ;) ... ci przebiliby sobie klauzulę na wyroku i zaczęli się do ciebie "uśmiechać" po pieniądz ;)
Naprawa skuterĂłw i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
Części do skuterĂłw   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2010-07-22 04:38:08
Autor: barabella
On 22 Lip, 11:49, "Rafał \"SP\" Gil" <use...@motopower.pl> wrote:
W dniu 2010-07-22 11:41, barabella pisze:

> Jak myslisz Jotte, uda mi sie ukryć jeszcze przez 8 lat zagranicą,
> żeby rzekome długi (zobowiązania) sie przedawniły?

Myślę, że jesteś głupi jak but u lewej nogi.

Siedziałeś trollu w KFie, ale wyjąłem Cię, żeby popatrzeć  jak
[...]

Rafał "SP" Gil -http://www.rafalgil.pl/
Naprawa skuterów i motocykli MOTOPOWERhttp://www.motopower.pl/
Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocyklihttp://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=5356008

Strachy na lachy

http://pozwy.wieszjak.pl/pozwy-cywilne/86319,Przedawnione-roszczenia-w-postepowaniu-cywilnym.html

http://prawo-cywilne.net/przedawnienie/kiedy-przedawni-sie-zadluzenie-- kredyt/13/2059

http://www.sciaga.pl/tekst/15569-16-przedawnienia_roszczen

http://www.gazetapodatnika.pl/artykuly/przedawnienie_roszczen_cywilnoprawnych-a_5324.htm

http://www.licytacje.info.pl/przedawnienie.html

http://www.monitorprawniczy.pl/index.php?mod=m_artykuly&cid=20&id=439

http://www.se.pl/porady/wszystkie-prawa-dluznika/kiedy-dug-sie-przedawnia_120502.html

Dziś ponoć na ten temat jest w Gazecie Wyborczej

Data: 2010-07-22 16:14:24
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2010-07-22 13:38, barabella pisze:

[...]

Strachy na lachy ... hmmm ... jak już napisałem - głupiś ...

"Stach, ty nie pchaj się gdzie nie szukają cię,
Wyżej tyłka nie podskoczysz, to pamiętaj,
Swoje rób i więcej nie pouczaj mnie,
Matka w domu chce zobaczyć cię na święta!"

W wolnym tłumaczeniu: art. 123 § 1 KC.

W wolniejszym - jeśli koleś chce ci zjechać tyłka i ma już prawomocny nakaz - szykuj wiadra wazeliny - bo będzie bolało ! ( generowanie setek zapytań przez komornika ... czyli kosztów egzekucyjnych to pikuś :) )

Data: 2010-07-23 12:58:34
Autor: barabella
[...]

Dzięki Gilu za społeczną edukację. Mówisz, że lepiej ściagnąć rodzinę
do Niemiec? Od 1 maja przyszłego roku ma być tam w pełni otwarty rynek
pracy dla Polaków. Chyba tak zrobię. Nie zapłacę złotówki na reżim. Z
tego kraju pełnego masonów, pedofilów i wrednych ludzi trzeba uciekać.
Złóż mi jeszcze życzenia urodzinowe
http://grzegorz-niedzwiecki.blog.onet.pl/

Data: 2010-07-23 22:20:35
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2010-07-23 21:58, barabella pisze:

[...]

Ja Cię nie edukuję. Ja Ci mówię co Cię czeka.

Mówisz, że lepiej ściagnąć rodzinę
do Niemiec? Od 1 maja przyszłego roku ma być tam w pełni otwarty rynek
pracy dla Polaków. Chyba tak zrobię. Nie zapłacę złotówki na reżim.

Zapłacisz ... zapłacisz ...

"Kolejna edukacja" :

http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/20077,europejski_nakaz_zaplaty_ulatwia_dochodzenie_wierzytelnosci.html

tego kraju pełnego masonów, pedofilów i wrednych ludzi trzeba uciekać.

Ty mi się nie musisz przedstawiać ...

Złóż mi jeszcze życzenia urodzinowe
http://grzegorz-niedzwiecki.blog.onet.pl/

Jak już robimy listę życzeń: Racz przestać śmiecić tymi swoimi gó*nianymi wypocinami na wszelkich grupach i zaprzestań na swoim śmiesznym blogu.

No i jak wspominałem: Szykuj wiadra wazeliny ... na terenie EU twój "olbrzymi majątek" nie może czuć się bezpiecznie ...

ROTFL !

Data: 2010-07-23 14:37:21
Autor: barabella
jeleniogórski wymiar sprawiedliwości
Podejrzany jesteś Gilu
zastanawia mnie twoja rekinowa wola udowodnienia mi czegoś

moja siostra jest we włoszech, kuzyn w irlandii, nikt nie sciaga ich
od nich zadłużeń w polsce

po pierwsze chcesz mi wmówić, że powód będzie miał interes wypałniać i
opłacać jakies europekjskie wnioski zeby ściągnąc ewentualnie sama
grzywnę? "Zobowiązanie" SO jedst wolne od wypłat, komorników, a poza
tym jaki problem robić na czarno;-) 10 lat minie jak nic bez
obowiedniej komunikacji;-) Ty chyba jesteś członkiem, sory, RC,
albo...

grzywna podlega zamianie na areszt, właśnie zamykam konto i zgłaszam
sie do sądu o zamiennik 1-szego;-)
nie pisza przecież bzdur...

Data: 2010-07-24 03:50:28
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2010-07-23 23:37, barabella pisze:

[...]

Skup się debilu ... podałem ci art. ... każda czynność w związku z tym artykułem powoduje, że bieg przedawnienia biegnie od nowa .... Namaluję ci to:

Wódz Ligęzy uparł się na ciebie ... dostał wyrok ... ty spier*alasz zagramanicę i myślisz, że po 10 latach możesz wrócić ;)

On zaś (wódz ligęzy) robi ruch przed komornikiem ... i znów bieg przedawnienia ma 10 lat ...

Ligęza może po prostu pierdnąć raz na 10 lat - a ty w świetle polskiego prawa masz przeje*ane ....

Skup się niedźwiecki: jesteś skończony w polsce ... i to czy ja mam czy nie mam z tego niezłej zabawy nie zmienia faktu: Jeśli "ligęza" jęknie cokolwiek" przed komornikiem - to odnawia bieg przedawnienia o kolejne 10 lat.

KUMASZ ?

grzywna podlega zamianie na areszt, właśnie zamykam konto i zgłaszam
sie do sądu o zamiennik 1-szego;-)
nie pisza przecieĹź bzdur...

Ależ oczywiście debilu - że piszesz bzdury - ... Tak zwane stawki dzienne zamienisz na areszt .... kwotę z cywilnego postępowania się nie da ! ... MUSISZ ZAPŁACIĆ CIECIU :)

Data: 2010-07-23 22:39:37
Autor: barabella
jeleniogórski wymiar sprawiedliwości
On 24

Ależ oczywiście debilu - że piszesz bzdury - ... Tak zwane
stawki dzienne zamienisz na areszt .... kwotę z cywilnego
postępowania się nie da ! ... MUSISZ ZAPŁACIĆ CIECIU :)

piszesz bzdury mądry człowieku - ... Nałożone przez Sąd obowiązki
(które dotryczą jedynie dłużnika) "muszę" wykonać... one nie sa objete
klauzula wykonalnoci i nic do nich nie ma komornik...  dopiero kroki
(kara grzywny) są środkiem przymusu ich realizacji. I ta podlega
zamianie na areszt, licząc...
jakby to było takie proste, to dawno ściągneli by ze mnie skórę,
poczekam aż uzbiera sie 1 mln zł długu wtedy moja wartość dysydencka
wzrośnie. I wzrośnie prawda o "filantropii" członków Rotary Club.
Zwłaszca jak z braku laku zamkna mnie z g... na przynajmniej pół roku..
W końcu kiedyś będą musieli. Na koniec zacytuję ci i tym dobrym
ludziom wierszyk mojej córeczki:

"Czasem czuję jakbym była nikim. Najpierw koledzy, którzy przezywają
mnie od murzyna postanowili rzucać mi w głowę twardym ziemniakiem.
Jeszcze tego samego dnia dowiedziałam się, że nie jadę na obóz, a jak
zrobiłam awanturę w domu, to tata powiedział, że lepiej by było dla
niektórych, gdybym się nie narodziła. I co tu jeszcze dodać?!

Wiersz bez tytułu.

Wszyscy myślą, że umarłam,
A ja ciągle żyję.
Bo choć umysł jest zemdlony,
Serce wciąż we mnie bije.

Nikt mnie nie dostrzega,
Jakbym była martwa.
Bo choć ja nic nie rozumiem,
każda ma część ciała jest dziartwa.

Gdy umrę na wieki,
I w niebie będę szybować,
Wszyscy będą po mnie,
Tylko tego żałować..."

Weronika 12 lat

Data: 2010-07-23 22:32:23
Autor: Rafał \"SP\" Gil
jeleniogórski wymiar sprawiedliwości

Errata

Jak już robimy listę życzeń: Racz przestać śmiecić tymi swoimi
gó*nianymi wypocinami na wszelkich grupach i zaprzestań
                                                ^^^^^^^^^^
                                                poprzestań
na swoim śmiesznym blogu.

W sumie dobrą radą może być jednak zaprzestanie - jedną rękę do nocnika włożyłeś. Postępując tak dalej i mając zerowe pojęcie o prawie - wkładasz drugą, a być może zmusisz do picia z niego swoją całą rodzinę.

Data: 2010-07-22 04:42:03
Autor: barabella
jeleniogórski wymiar sprawiedliwości
/ciach/

Ja tam na miejscu wierzyciela sprzedałbym ten dług za 1PLN 2
arabom ;) ... ci przebiliby sobie klauzulę na wyroku i zaczęli
się do ciebie "uśmiechać" po pieniądz ;)

czy araby to to samo co rotary club?

/ciech/

Data: 2010-07-22 15:39:07
Autor: Jotte
barabella <memelo@gazeta.pl> pisze:

>http://nk.pl/#profile/279206
Żenada...
Żenada, to jest
[cut]
Żenada to jest NK...

Jak myslisz Jotte, uda mi sie ukryć jeszcze przez 8 lat zagranicą,
żeby rzekome długi (zobowiązania) sie przedawniły?
Zapewne, czemu nie.
Wyjedź do np. Pakistanu, przyjmij islam i nie dadzą cię ruszyć.
Tylko uważaj, żebyś tam czegoś nie nakręcił, bo tam szariat... :P

--
Jotte

jeleniogórski wymiar sprawiedliwości