jeleniogórski wymiar sprawiedliwości

Data: 2010-07-19 11:31:25
Autor: RadoslawF
jeleniogórski wymiar sprawiedliwości
Dnia 2010-07-19 10:23, Użytkownik barabella napisał:
W lutym 2007 roku rzekomo na swoim blogu opublikowałem jakiś krytyczny

Nie rzekomo, opublikowałeś, zostałeś za to skazany a teraz tylko
reklamujesz własna głupotę która doprowadziła do skazania.

Pozdrawiam

Data: 2010-07-19 04:34:25
Autor: barabella
On 19 Lip, 11:31, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:
> [...]

Nie rzekomo, opublikowałeś, zostałeś za to skazany a teraz tylko
reklamujesz własna głupotę która doprowadziła do skazania.

to się jeszcze okaże, widziałeś ta publikację, byłeś na sprawie?
Reklamuję mafijny wymiar sprawiedliwości...

Data: 2010-07-19 15:44:09
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-07-19 13:34, Użytkownik barabella napisał:

[...]

Sam napisałeś co było w treści tej publikacji i sam napisałeś
jak udawałeś że masz sądy w d.... .  To teraz bądź mężczyzną
i miej go do końca czyli do spłacenia zasądzonych kar.
I nie płacz publicznie jak najgłupsza z blondynek.

Pozdrawiam

Data: 2010-07-19 07:08:15
Autor: barabella
On 19 Lip, 15:44, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

> [...]

i miej go do końca czyli do spłacenia zasądzonych kar.
I nie płacz publicznie jak najgłupsza z blondynek.

Ja nie napisałem co było w treści publikacji, bo nawet sąd nie
otrzymał jej z arfchiwum Onet.pl.
Znałem tylko rzekoma treść z wydruku word na a4 powoda, bez podpisu i
strony www
Do niej skonstruowałem tylko interpretację...

Nie napisałem, że sady mam w d... to raczej sady miały mnie w d...
orzekając bez mego udziału i w wymiarze prawdziwie mafijnym. Pisałem,
piszę i będe mówił, że wyzej cenie swoje dzieci od wszelkich rezimów
o zasądzonych karach dowiaduję się bocznymi drzwiami

Data: 2010-07-19 16:45:15
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-07-19 16:08, Użytkownik barabella napisał:

[...]

Łżesz.
Ludzie którzy wyżej cenią swoje dzieci nie narażają je na
ubóstwo z powodu kar nałożonych na głupiego ojca który nawsadzać
komuś w internecie potrafi ale zadbać aby nie płacić z tego powodu
kar to już nie bardzo.
Zamiast pyskować w sieci weź się do pracy, pospłacaj kary i zarób
jakieś pieniądze na dzieci aby skończyły dobrą szkołę i nie miały
w przyszłości problemów jak ich tatuś.
Łżesz tez w sprawie swojej nieświadomości o toczonej sprawie.
Nie jesteś jedynym którego życie zmusiło jechać "za robotą"
za granicę. I wszyscy jeśli chcą potrafią zachować kontakt
z rodziną, nawet tacy który z racji wykonywanego zawodu nie
przebywają w jednym miejscu. A ty biedaku nie miałeś czasu
zadzwonić do "kochanych dzieci" i dowiedzieć się przy okazji
że toczy się kolejna sprawa.

Pozdrawiam

Data: 2010-07-19 08:32:03
Autor: barabella
On 19 Lip, 16:45, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:
> [...]

przebywają w jednym miejscu. A ty biedaku nie miałeś czasu
zadzwonić do "kochanych dzieci" i dowiedzieć się przy okazji

Nie bardzo wiem czemu tak emocjonalnie do tego podchodzisz...
i czemu tak kategorycznie wyrokujesz...
jakbyś był srona tm "ligęza" sp. z o.o. lub ich radca prawnym
nie uzywaj mocnych słów, bo to o tobie świadczy, żadne moje słowa
ciebie nie przekonają, ale sie mylisz, albo piszesz prawqdę - nie
byłem świadomy toczącego sie procesu cywilnego, a tym bardziej jego
wyniku...
o moje dzieci sie nie martw, córka chodzi do szkoły muzycznej i gra na
skrzypcach, a syn gra w szachy.
w zyciu bym sie nie zamienił na takich filantropów, co maja nwegatywna
reputacje i więcej strat poniosa z tych publikacji niż rzekomych
pomówień...
http://www.lista.e-sieci.pl/place41929,Opel,LIGEZA,serwis.html

ja dbam o swoje dzieci, teraz są na obozie harcerskim pod namiotami,
jak nazwać tych, co chcą im to uniemożliwić robiąc skok na 22 tys.. zł
u jego tatusia? i za co? to trzeba chyba nuieźle narozrabiać...

przeanalizuj lepiej nazwisko prezesa fm ligęza i skarbnika rotary
club, to sobie odpowiesz o co chodzi

Data: 2010-07-19 18:04:11
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-07-19 17:32, Użytkownik barabella napisał:

[...]

Bo tyle już czytałem Twoich maili opisujących sprawę ze
szczegółami i na ich podstawie widać że zrobiłeś kilka
głupich rzeczy. A teraz zamiast się do tego przyznać i
zapłacić balansujesz ryzykując nastepną sprawę i następne
kary.

[...]

Nie jestem stroną, nie pisałem że byłeś świadomy.
Pisałem że jako kochający tatuś z tej zagranicy powinieneś
do rodziny w tym dzieci zadzwonić i przy okazji dowiedział byś
się o sprawie.

o moje dzieci sie nie martw, córka chodzi do szkoły muzycznej i gra na
skrzypcach, a syn gra w szachy.

Nie martwię się, to twoje dzieci i twoje zmartwienie.
Tylko mi ich żal.

[...]

I dlatego ty jesteś biednym skazanym płaczącym w internecie
a oni bogatymi filantropami. Inna sprawa że raczej nikt ci
zamiany nie zaproponuje.

ja dbam o swoje dzieci, teraz są na obozie harcerskim pod namiotami,
jak nazwać tych, co chcą im to uniemożliwić robiąc skok na 22 tys. zł
u jego tatusia? i za co? to trzeba chyba nuieźle narozrabiać...

Jeśli dbanie o dzieci polega na wydawaniu swoich ciężko zarobionych
pieniędzy na kary nałożone przez sąd zamiast na potrzeby tych dzieci
to faktycznie dbasz. I oby takich tak dbających było jak najmniej.

przeanalizuj lepiej nazwisko prezesa fm ligęza i skarbnika rotary
club, to sobie odpowiesz o co chodzi

Już sobie przeanalizowałem i wyszło mi że facet nie lubi być
bezpodstawnie obrażany publicznie. Trudno mieć o to do niego
pretensję.

Pozdrawiam

Data: 2010-07-19 10:47:41
Autor: barabella
> [...]

głupich rzeczy. A teraz zamiast się do tego przyznać i
zapłacić balansujesz ryzykując nastepną sprawę i następne

Albo nied czytałes moich spraw, albo nie umiesz czytać ze zrozumieniem
z tym ryzykiem, to w tym kraju wszystko mozliwe...

> [...]

Pisałem że jako kochający tatuś z tej zagranicy powinieneś
do rodziny w tym dzieci zadzwonić i przy okazji dowiedział byś

A jesli dzwoniłem, pisałem, to kto miał mi niby powiedzieć jak żonie
zabronili odbierrać pism z sądu?
A gdyby nawet, to ty byś przerwał pracę w Ameryce i czuwał na pisma od
probosszcza?

> o moje dzieci sie nie martw, córka chodzi do szkoły muzycznej i gra na
> skrzypcach, a syn gra w szachy.

Nie martwię się, to twoje dzieci i twoje zmartwienie.
Tylko mi ich żal.

Mi też jest ich żal, ale nie jeleniogórskim członkom Rotary Club i
sędziom...
ja chętnie poszedł bym do więzienia za "swoje" błędy, ale oni wolą
karać dzieci

> [...]

I dlatego ty jesteś biednym skazanym płaczącym w internecie
a oni bogatymi filantropami. Inna sprawa że raczej nikt ci

Oni sa "filantropami", którzy darują przytułkom zagrabione pieniadze,
facet, którego rzekomo broniłem musiał dopłacic prfzeszło 1500 zł za
nap[rawę nowego samochodu, a w składzie RC Jelenia Góra jest m.in.
były prezydent miasta i wielu byłych i obecnych samorządowców... i z
pewnościa przyszłych kandydatów...

> [...]

pieniędzy na kary nałożone przez sąd zamiast na potrzeby tych dzieci
to faktycznie dbasz. I oby takich tak dbających było jak najmniej.

Ja sobie kar sam nie nakładam, patrz wyżej...
http://www.ropoiwzk.com/Interwencje/puszka.html

> [...]

Już sobie przeanalizowałem i wyszło mi że facet nie lubi być
bezpodstawnie obrażany publicznie. Trudno mieć o to do niego

Nie lubi być "obrażany"
http://www.ropoiwzk.com/Interwencje/oswiad%20g.jpg
zwłaszca jak chce robić fałszywą karierę na cudzej krzywdzie...

Pozdrawiam- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Na koniec (może nie) zastanóws się o co zostałem skazany? Za rzekomą
obronę emeryta przed krwiopijcami i złodziejskimi firmami
ubezpieczeniowymi. Taka jest między mną róznica a byłymi
"dysydentami",. że tamci, którzy rzucali kamieniami w milicje
obywatelską i palili opony na ulicy dziś sa ministrami...

Data: 2010-07-19 21:07:13
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-07-19 19:47, Użytkownik barabella napisał:

Albo nied czytałes moich spraw, albo nie umiesz czytać ze zrozumieniem
z tym ryzykiem, to w tym kraju wszystko mozliwe...

Czytałem twoje opisy tych spraw. Sam przyznajesz że strzeliłeś sobie
gola. A teraz masz pretensję do kogoś innego. To nie poważne.

[...]

Ciekawy jestem kto zabronił odebrać ?

A gdyby nawet, to ty byś przerwał pracę w Ameryce i czuwał na pisma od
probosszcza?

Ja bym sobie przeliczył co jest dla mnie bardziej opłacalne
ekonomicznie, tego się trzymał i nie ośmieszał potem płakaniem
w internecie jaki to głupi byłem robiąc uniki.

[...]

Ci członkowie dbają w pierwszej kolejności o swoje dzieci a nie
nie o cudze. I słusznie gdyby było inaczej nazwał bym ich głupcami.

[...]

Ty nie broniłeś faceta tylko zabrałeś głos i napisałeś nieprawdę
czyli pomówienia w wyniku czego zostałeś skazany. Ktoś kto broni
czyjeś dzieci kosztem swoich własnych jest głupcem.

[...]

Karę nałożył sąd a ty go do tego sprowokowałeś dając mu podstawę
do ukarania. Teraz być może prowokujesz do kolejnych, dalej
uważasz że warto ?

[...]

Jak rozumiem potwierdzasz że umieściłeś nieprawdziwe i nie mające
pokrycia ze stanem faktycznym czy jakoś udokumentowane informacje.
I spotkała cię za to słuszna kara.
Jestem zwolennikiem teorii głoszącej że przestępce należy skazać
za jego czyny, same przeprosiny które nastąpią po złapaniu to za mało.

[...]

Nie zostałeś ukarany za obronę emeryta tylko za pomówienia
skierowane w konkretną osobę. Udowodniono winę a ty dalej
uważasz że jesteś niewinny a za popełnione czyny nie powinieneś
być ukarany bo przeprosiłeś. Dobrze że prawo i sądy mają
inne zdanie w tym temacie.

Pozdrawiam

Data: 2010-07-19 12:30:16
Autor: barabella
On 19 Lip, 21:07, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:
> [...]

Czytałem twoje opisy tych spraw. Sam przyznajesz że strzeliłeś sobie
gola. A teraz masz pretensję do kogoś innego. To nie poważne.

Nie strzeliłem sobie gola, przynajmniej już dawno

> A jesli dzwoniłem, pisałem, to kto miał mi niby powiedzieć jak żonie
> zabronili odbierrać pism z sądu?

Ciekawy jestem kto zabronił odebrać ?

Nie wiem, czy prezes, czy sędzia, jest w aktach sprawy

> [...]

ekonomicznie, tego się trzymał i nie ośmieszał potem płakaniem
w internecie jaki to głupi byłem robiąc uniki.

dalajlama też ryzykował (oczywiście nie poirównujac) i wielu innych..
popiełuszko zginął za głoszenie prawdy. Jkaby wszyscy kalkulowali, to
to nie było by podziałów, uniki sie robi całe zycie przed wszystkimi.
Nie jestem członkiem Rotary Club

> [...]

Ci członkowie dbają w pierwszej kolejności o swoje dzieci a nie
nie o cudze. I słusznie gdyby było inaczej nazwał bym ich głupcami.

Ja bym ich inaczej nazwał

> [...]

czyli pomówienia w wyniku czego zostałeś skazany. Ktoś kto broni
czyjeś dzieci kosztem swoich własnych jest głupcem.

Tak to ocenił sad

> [...]

Karę nałożył sąd a ty go do tego sprowokowałeś dając mu podstawę
do ukarania. Teraz być może prowokujesz do kolejnych, dalej

Nie dalej i nie prowokuję, w cywilizowanym państwie nie miałoby to
miejsca

> [...]

Jestem zwolennikiem teorii głoszącej że przestępce należy skazać
za jego czyny, same przeprosiny które nastąpią po złapaniu to za mało.

Nie potwierdzam, nie stwierfdziłem i nie stwierdził tego administrator
bloga Onet.pl
Przeprosiłem na wyrost z grzeczności. może ktoś gdzieś coś napisał,
ale nie ja...

> [...]

uważasz że jesteś niewinny a za popełnione czyny nie powinieneś
być ukarany bo przeprosiłeś. Dobrze że prawo i sądy mają

Dziad swoje, baba swoje, dziekuję za pozdrowienia
jak trzeba będzie to sprzedam kawalerke i zapłacę wszelki9e grzywny na
skarb państwa, ale nie burżujom na hipokryzję

Data: 2010-07-19 15:20:31
Autor: witek
RadoslawF wrote:

[...]

daj sobie spokoj z tym betonem.
to taki typ, ktory uwaza, ze on jest swięty i tylko inni na niego napadaja.
Wiekszosc ma go w KF i w ten sposob tylko wylazi.

Data: 2010-07-19 10:01:01
Autor: witek
RadoslawF wrote:
Zamiast pyskować w sieci weź się do pracy, pospłacaj kary i zarób
jakieś pieniądze na dzieci aby skończyły dobrą szkołę i nie miały
w przyszłości problemów jak ich tatuś.

I wyrzuć wreszcie ten komputer z domu, bo ci szkodzi.

jeleniogórski wymiar sprawiedliwości