jeleniogórski wymiar sprawiedliwości

Data: 2010-07-19 13:36:16
Autor: Piotr [trzykoty]
jeleniogórski wymiar sprawiedliwości
Użytkownik "barabella" <memelo@gazeta.pl> napisał
Sędzia
długo prowadził postępowanie (około roku) i
(...)
wydał wyrok bodajże 6
maja 2008 roku nakazujący zwrot 200 zł kosztów >sądowych powodowi i
dziesięć stawek po 20 chyba zł odstępując >jednocześnie od wykonania
kary na okres próby jednego roku.

Jeśli ten wyrok stał się prawomocny, tym samym sąd uznał Cię winnym popełnienia zarzucongo czynu.

Data: 2010-07-19 05:05:57
Autor: barabella
On 19 Lip, 13:36, "Piotr [trzykoty]" <trzykoty_wyt...@o2.pl> wrote:
Użytkownik "barabella" <mem...@gazeta.pl> napisał

> [...]
>kary na okres próby jednego roku.

Jeśli ten wyrok stał się prawomocny, tym samym sąd uznał Cię winnym

prawomocny stał(y) się, bo nie miałem sie kiedy odwołać, byłem
zagranicą. zresztą od tego pierwszego, karnego nie było sensu sie
odwoływać, był tak łagodny. cywilny to gorszy jak za napad na bank....
niejeden prawowomocny wznowiono lub skasowano

Data: 2010-07-19 14:12:43
Autor: Piotr [trzykoty]
jeleniogórski wymiar sprawiedliwości
Użytkownik "barabella" <memelo@gazeta.pl> napisał
prawomocny stał(y) się, bo nie miałem sie kiedy >odwołać, byłem
zagranicą.

Jako oskarżony nie mogłeś się powoływać się na brak doręczenia, miałeś obowiązek wskazać adres do doręczeń.

zresztą od tego pierwszego, karnego nie >było >sensu sie
odwoływać, był tak łagodny.

Widać był, kara to kara, ale samo uznanie winy otwiera drogę do powództwa cywilnego...

cywilny to gorszy jak za napad na bank...

A kiedy wszczęto proces, jakie obowiązywały terminy i zasady w tym czasie? Jedyne co widzę, to w tym miejscu zgłęb wiedzę. Jak doręczono powództwo i kiedy? Czarno to jednak widzę.

Data: 2010-07-19 05:51:11
Autor: barabella
On 19 Lip, 14:12, "Piotr [trzykoty]" <trzykoty_wyt...@o2.pl> wrote:
> [...]

>zagranicą.

Jako oskarżony nie mogłeś się powoływać się na brak doręczenia, miałeś

byłem oskarżony i osądzony do 6 maja 2008 roku w procesie karnym z
oskarżenia prywatnego, nastepnego dnia wyjechałem zagranicę nie
wiedząc, że będę p;onownie oskarżony w procesie cywilnym i nie znałem
jeszcze adresu docelowego podrózy. Wyrok czy postanowienie SO w
procesie cywilnym zapadł 3 września 2008 roku o czym dowiedziałem sie
teraz

>zresztą od tego pierwszego, karnego nie >było >sensu sie
>odwoływać, był tak łagodny.

Widać był, kara to kara, ale samo uznanie winy otwiera drogę do powództwa
cywilnego...

Otwarcie nie oznacza chyba skazanie bez prawa do onrony i na "karę
śmierci"

> [...]

Jedyne co widzę, to w tym miejscu zgłęb wiedzę. Jak doręczono powództwo i

powództwo cywilne wszczęto podczas pobytu zagranicą i wydano wyrok
zaocznie

Data: 2010-07-19 14:58:16
Autor: Piotr [trzykoty]
jeleniogórski wymiar sprawiedliwości
Użytkownik "barabella" <memelo@gazeta.pl> napisał
byłem oskarżony i osądzony do 6 maja 2008 roku w procesie karnym z
oskarżenia prywatnego, nastepnego dnia wyjechałem zagranicę

Jako oskarżony masz prawny obowiązek dbać o swój interes prawny, skoro wyjechałeś bez zadbania o możliwość złożenia apelacji, to znaczy, że zgodziłeś się na uznanie Twojej winy w sprawie karnej.

[...]

Pozostaje Ci tylko zagłębić się w to czy zgodnie z KPC właściwie zawiadomiono Cię i prowadzono sprawę cywilną.

jeleniogórski wymiar sprawiedliwości