"je¶li macie dzieci, to się do nich nie przyznawajcie"

Data: 2012-07-30 12:27:58
Autor: Grzegorz Z.
"je¶li macie dzieci, to się do nich nie przyznawajcie"
 Prawie 60 proc. polskich księży utrzymuje kontakty seksualne z kobietami,
a około 10-15 proc. ma dzieci ze swoimi partnerkami - twierdzi prof. Józef
Baniak z poznańskiego Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza. Biskupi doskonale
zdaj± sobie z tego sprawę, ale na ogół nic z tym nie robi±. Kiedy kapłan,
któremu urodziło się dziecko, mówi, że chce odej¶ć od Ko¶cioła, słyszy: Nie
odchodĽ - pisze "Newsweek". Były ksi±dz A. nie chce ujawniać swoich danych ani nazwy wsi, w której
mieszka. W ubiegłym roku został wyrzucony z Ko¶cioła. Za to, że żył z
kobiet±, która urodziła mu dwóch synów. Nie wypierał się tego. Sam zna
wielu kapłanów, którzy maj± dzieci. Ale im nikt krzywdy nie robi. - My¶lę,
że wyrzucenie mnie miało być sygnałem dla innych duchownych: je¶li macie
dzieci, to się do nich nie przyznawajcie - mówi w rozmowie z "Newsweekiem".

Kiedy partnerka A. - mieszkaj±ca obok ko¶cioła atrakcyjna blondynka -
zaszła w ci±żę, ksi±dz postawił wokół jej domu wielki betonowy mur. Przez
wiele lat za murem dorastali jego dwaj synowie, którzy my¶leli, że tata
pracuje w policji. A. przychodził do nich po cywilnemu, nigdy nie widzieli
go w sutannie.

Biskup wiedział, jak żyje proboszcz A. Wiedzieli także parafianie. Ale
długo nikt nie zwracał na to większej uwagi.

Młodzi księża nie zamierzaj± rezygnować z seksu

Według badań prof. Józefa Baniaka, socjologa religii z poznańskiego
Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, w zwi±zki z kobietami angażuje się
prawie 60 proc. księży. Około 10-15 proc. z nich ma dzieci ze swoimi
partnerkami. - Zwłaszcza młoda generacja księży to zupełnie nowe pokolenie,
z inn± hierarchi± warto¶ci. Oni wcale nie zamierzaj± rezygnować z erotyki,
seksu i kontaktów z kobietami - mówi tygodnikowi Baniak.

Jak dodaje, biskupi doskonale zdaj± sobie sprawę z tego, że księża maj±
partnerki i dzieci. Ale na ogół nic z tym nie robi±. - Zazwyczaj przenosz±
ich do innej parafii, daleko od poprzedniej. Nawet nie dlatego, żeby im
utrudniać życie, tylko żeby obraz Ko¶cioła był jasny - tłumaczy profesor.

Córka księdza w domu dziecka

Schemat postępowania w przypadku duchownych, którym urodzi się dziecko,
jest niemal zawsze podobny: ksi±dz zgłasza się do biskupa, opowiada o
swojej sytuacji i mówi, że chce odej¶ć od Ko¶cioła. Ale słyszy: Nie
odchodĽ. I często zostaje, nawet niespecjalnie ukrywaj±c swoj± rodzinę.

Wielu duchownych trwa w zwi±zkach z kobietami, ale dzieci mieć nie chce.
Kiedy mimo to ich partnerka zajdzie w ci±żę, robi± wszystko, aby unikn±ć
odpowiedzialno¶ci. "Newsweek" przytacza m.in. historię księdza Wieńczysława
Ł.: "Pulchny 50-latek w drucianych okularach, ma czteroletni± córkę. Z
braku wła¶ciwej opieki dziewczynka trafiła niedawno do domu dziecka". I
cytuje rozmowę.

"- Odwiedza j± ksi±dz?

- Biskup powiedział: Nie ma takiej potrzeby.

- Wyrzutów sumienia ksi±dz nie ma?

- Może na pocz±tku miałem. Ale skoro wybrałem kapłaństwo, moja droga jest
przy Ko¶ciele - mówi duchowny. - Jak mi się żyje? Dobrze, dziękuję" - mówi
w rozmowie z tygodnikiem.

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,12217693,_60_proc__polskich_ksiezy_utrzymuje_kontakty_z_kobietami_.html

--
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chc± aby był spokój niech pisz± do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie

Data: 2012-07-30 14:05:57
Autor: Przemysław W
"je¶li macie dzieci, to się do nich nie przyznawajcie"

Użytkownik "Grzegorz Z." <pyjamarama@speccy.org> napisał w wiadomo¶ci news:10hcwx2e380a6.ew0xiqc3ycwn.dlg40tude.net...

[...]

Dlatego in vitro jest be, a adopcja cacy...

Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkuj±ce kłamstwa - PiS jako partia i "Gazeta Polska", media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotycz±ce wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyńskiego,

Data: 2012-07-30 14:57:28
Autor: Bogdan Idzikowski
"je¶li macie dzieci, to się do nich nie przyznawajcie"

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomo¶ci news:jv5tb7$8f5$1inews.gazeta.pl...

[...]

Niezły jest dalszy ci±g:

"- Odwiedza j± ksi±dz?
 - Biskup powiedział: nie ma takiej potrzeby.
 - Wyrzutów sumienia ksi±dz nie ma?
 - Może na pocz±tku miałem. Ale skoro wybrałem kapłaństwo, moja droga jest przy Ko¶ciele - mówi duchowny. - Jak mi się żyje? Dobrze, dziękuję. No, na pocz±tku miałem trochę przykro¶ci."

O tempora, o mores!
I tacy ludzie maj± prowadzić owieczki bezgrzesznie przez życie? I tak dalej...

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-07-30 15:07:09
Autor: Przemysław W
"je¶li macie dzieci, to się do nich nie przyznawajcie"
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał

O tempora, o mores!
I tacy ludzie maj± prowadzić owieczki bezgrzesznie przez życie? I tak dalej...

Jeszcze gdzieniegdzie trafiaj± na podatny grunt, całe szczę¶cie, że coraz rzadziej.

Przemek

Data: 2012-07-30 16:18:12
Autor: mkarwan
[...]

Twoja głupota jest porażaj±ca.
Podane liczby o¶mieszaj± autora artykułu i czyni± go niewiarygodnym.

Data: 2012-07-30 16:05:43
Autor: Marek Czaplicki
Dnia Mon, 30 Jul 2012 16:18:12 +0200, mkarwan napisał(a):

Użytkownik "Grzegorz Z." <pyjamarama@speccy.org> napisał w wiadomości
[...]

Twoja głupota jest porażająca.
Podane liczby ośmieszają autora artykułu i czynią go niewiarygodnym.

To nie autor artykułu, ale podany pod imieniem i nazwiskiem profesor tak twierdzi. :)

Data: 2012-07-30 20:05:15
Autor: Koziołek
"jeśli macie dzieci, to się do nich nie przyznawajcie"
Marek Czaplicki napisał:
Twoja głupota jest porażająca.
Podane liczby ośmieszają autora artykułu i czynią go niewiarygodnym.

To nie autor artykułu, ale podany pod imieniem i nazwiskiem profesor tak
twierdzi. :)

http://przepraszamzacrossposta.blox.pl/2009/09/Seminaryjny-Fundusz-Alimentacyjny-plpregierz.html
Wrzucałem to dawno temu. Historię "sprzedał" mi sąsiad - niedoszły ksiądz.

I tyle w temacie ;)

Pozdr.,

Koziołek
--
www.blogmateuszka.blox.pl
www.przepraszamzacrossposta.blox.pl

Data: 2012-07-30 21:32:21
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan napisał:

[...]

Co do mnie to uważam że odsetek normalnych księży został przez profesora
zawyżony kosztem sutannowych pedryli.
Podane liczby o¶mieszaj± autora artykułu i czyni± go niewiarygodnym.

Podaj bardziej dokładne.

--
"Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"

Data: 2012-07-30 23:33:00
Autor: Chiron
"je¶li macie dzieci, to się do nich nie przyznawajcie"

Użytkownik "Grzegorz Z." <pyjamarama@speccy.org> napisał w wiadomo¶ci news:en7y7v5vo49.17ovvji0c9i83$.dlg40tude.net...
mkarwan napisał:

[...]

No to już - opowiedz nam o tym. Jak to było- co wtedy czułe¶? No bo co¶ być musiało- skoro masz takie dane. A z internetu wiem, że ludzie Twojej orientacji maj± i po tysi±c partnerów. I co- wszyscy to księża? Ja my¶lę, że Cię oszukiwali, jak wyczaili, że Ty tylko z księdzem
:-)

--

Chiron

Data: 2012-07-30 23:51:20
Autor: Bogdan Idzikowski
"je¶li macie dzieci, to się do nich nie przyznawajcie"

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jv6uif$u2q$1node1.news.atman.pl...

mkarwan napisał:

[...]

Mówił mi, że czasami bzykn±ł niejakiego Chirona, co owego Chirona doprowadzało do ekstazy! Ale to chyba nie o ciebie chodzi?

Data: 2012-07-31 00:36:54
Autor: Grzegorz Z.

mkarwan napisał:

[...]

Tego pedofila który posuwa własne dzieci?

Za kogo Pan mnie uważa?

--
"Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"

Data: 2012-07-30 21:39:51
Autor: Pawel Bartkowiak
W dniu 30.07.2012 16:18, mkarwan pisze:

Użytkownik "Grzegorz Z." <pyjamarama@speccy.org> napisał w wiadomości
Prawie 60 proc. polskich księży utrzymuje kontakty seksualne z kobietami,
a około 10-15 proc. ma dzieci ze swoimi partnerkami - twierdzi prof.
JĂłzef
Baniak z poznańskiego Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza.

Twoja głupota jest porażająca.
Podane liczby ośmieszają autora artykułu i czynią go niewiarygodnym.

Ja jako lewicowiec Wam pomogÄ™ konserwy :)

za wiki: Celibat (łac. caelebs – bez żony, samotny) – forma życia polegająca na dobrowolnym zrezygnowaniu z wchodzenia w związek małżeński[1]. Praktykowany jest w wielu religiach, m.in. u kapłanów i zakonników oraz mnichów niektórych Kościołów chrześcijańskich i buddyzmu.

Czyli można mieć "gosposię" tylko nie można się z nią hajtnąć aby nie doszło do podziału majątku kościelnego.

--
*RACJA Polskiej Lewicy* koło Wrocław
e-mail:racja.wroclaw@gmail.com

Data: 2012-07-30 21:57:03
Autor: Grzegorz Z.
"jeśli macie dzieci, to się do nich nie przyznawajcie"
Pawel Bartkowiak napisał:

Czyli można mieć "gosposię" tylko nie można się z ni± hajtn±ć aby nie doszło do podziału maj±tku ko¶cielnego.

Uchowaj boże przed takim podziałem.

--
"Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"

Data: 2012-07-30 22:02:32
Autor: u2
Pawel Bartkowiak napisał:

[...]

Ateisci sa najbardziej zatwardzialymi uzywaczami terminologii religijnej.

Data: 2012-07-30 22:26:17
Autor: Pawel Bartkowiak
Pawel Bartkowiak napisał:

[...]

Ja nie jestem ateist±.

Data: 2012-07-30 23:10:36
Autor: u2
W dniu 2012-07-30 22:26, Pawel Bartkowiak pisze:
[...]

Czyli jestes glupkiem.

Data: 2012-07-31 20:42:33
Autor: Pawel Bartkowiak
W dniu 30.07.2012 23:10, u2 pisze:
[...]

Widzę że do Ciebie nie trafia, ale chyba muszę się zniżyć do twojego marnego poziomu:

wolę być głupek niż być miękkim prawicowym dydkiem robionym

Data: 2012-07-31 20:58:52
Autor: u2
W dniu 2012-07-31 20:42, Pawel Bartkowiak pisze:
[...]

Ja nie jestem prawicowcem, czerwony cwoku i matole :-)

Data: 2012-07-31 21:16:49
Autor: Pawel Bartkowiak
W dniu 31.07.2012 20:58, u2 pisze:
[...]

z zachowanie jestes

Data: 2012-07-31 21:28:29
Autor: u2
W dniu 2012-07-31 21:16, Pawel Bartkowiak pisze:
[...]

No nie, konserwatysta to osoba przywiazana do tradycji.

Z twoich wynaturzen to ty jestes konserwa, bo masz przodkow odnotowanych
w ksiedze parafialnej sprzed 200 lat. Czyli jestes czerwony cwok i matol
konserwatysta.

Data: 2012-07-31 22:12:36
Autor: Pawel Bartkowiak
W dniu 31.07.2012 21:28, u2 pisze:
[...]

Znów przykład mało inteligenckiego obrażania. A do tego teksty bez ładu i składu. W sumie nie dziwę się że głosujesz na Kaczyńskiego,

Data: 2012-07-31 22:38:21
Autor: u2
W dniu 2012-07-31 22:12, Pawel Bartkowiak pisze:

[...]

Znowu pudlo. Nie chodze na wybory.

Data: 2012-08-01 21:30:42
Autor: Pawel Bartkowiak
W dniu 31.07.2012 22:38, u2 pisze:
[...]

czyli nie masz prawa wypowadać sie na temat polityki, albo że w tym kraju jest żle, że donek rz±di i takie tam. Sam sobie odebrałe¶ głos.

Data: 2012-07-31 21:20:39
Autor: Bogdan Idzikowski
"je¶li macie dzieci, to się do nich nie przyznawajcie"

Użytkownik "Pawel Bartkowiak" <racja.wroclaw@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:jv98uq$jha$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie ma to jak komuszek z prawiczkiem prawi sobie komplementy!

Data: 2012-07-30 22:02:36
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Pawel Bartkowiak" <racja.wroclaw@gmail.com> napisał w wiadomości news:jv6nuc$kd8$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie zrozumiałeś. Nie można mieć żadnych stosunków seksualnych bez zawarcia związku małżeńskiego, bo to jest cudzołożenie, ponoć straszny grzech u katolików, tym większy u kapłana.
A zawrzeć związku nie można bo celibat nie pozwala.
Czyli chcąc być w porządku wobec Boga i wiary, kapłanom katolickim nie wolno bzykać pod żadnym pozorem. Czyli nie wolno mieć "gosposi".

Data: 2012-07-30 22:29:37
Autor: Pawel Bartkowiak
W dniu 30.07.2012 22:02, Bogdan Idzikowski pisze:

[...]

polegajÄ…ca na dobrowolnym zrezygnowaniu z wchodzenia w zwiÄ…zek
[...]

w sumie racja, czyli przepraszam konserwy ale Wam nie pomogłem. Musicie radzić sobie sami. Takich macie biskupów Rzymu, którzy wprowadzili jakiś zakaz seksu przedmałżeńskiego - samu strzelając sobie w kolano.

Data: 2012-07-30 22:30:32
Autor: Pawel Bartkowiak
[...]

W sumie racja, takĹĽe nie pomogÄ™ Wam konserwy.

Data: 2012-08-01 23:28:40
Autor:
"je¶li macie dzieci, to się do nich nie przyznawajcie"
begin mkarwan
Twoja głupota jest porażająca.

Nie oceniaj innych po sobie, nie kaĹĽdy jest Ci podobny, chamie.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-31 22:19:32
Autor: Paweł
"je¶li macie dzieci, to się do nich nie przyznawajcie"
W dniu 30.07.2012 12:27, Grzegorz Z. pisze:

pliz, nie krospostujcie na pl.soc.polityka.  jakbym chciał się pozanurzać w łajnie to bym j± subskrybował.

--
Paweł

Data: 2012-07-31 22:37:16
Autor: u2
W dniu 2012-07-31 22:19, Paweł pisze:
W dniu 30.07.2012 12:27, Grzegorz Z. pisze:

pliz, nie krospostujcie na pl.soc.polityka.  jakbym chciał się
pozanurzać w łajnie to bym j± subskrybował.

Ale to lajno made by zgrzesiu nie jest tematem politycznym tylko religijnym.

"je¶li macie dzieci, to się do nich nie przyznawajcie"